![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of zijn saksen-coburgs geen belgen? Wie weet: 't zijn misschien gastarbeiders ![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() Ik weet wel wat dat ge bedoelt Knuppel, maar je kan ook niet ontkennen dat veel Vlamingen heel lang het vorstenhuis hebben gesteund en dat velen dat nu nog steeds doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]() Dat bedoelde ik ook niet. Respect voor de functie houdt niet in dan je niet kan ijveren voor de afschaffing van die functie !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Hof kreeg die functie nooit op democratische wijze. Ik zal het pas tolereren als er daarover een referendum is geweest. Vraag me echter nooit respect voor het krapuul van Laken.
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn dankbaarheid zal je eeuwig achtervolgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden : die gast is gewoon gek. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar neen.
Een over het paard getilde debiel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Partijlid
|
![]() ik heb de standaard, en heb het nieuws van het slaan van Laurent zeker niet tegengekomen.
Dit belangrijke nieuws staat in HLN, en niet in de standaard ![]()
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of mag de DS zomaar Humo artikels copy/pasten ook? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik weet ook niet waarom men de dotatie heeft laten doorlopen, maar er zit dus enige logica achter ![]() Citaat:
MAar ik heb er goede hoop op, nog een paar dagen gezever van de kolonel en iedereen zal wel doorhebben wat hij uit zijn botten is aant slaan ("vrouwen slaan", "bedelen voor eten", "geen eten meer hebben", "twee miljard willen hebben", ...) ![]()
Opgepast: under construction: mijn Belgisch-nationalistische website Laatst gewijzigd door amydal : 14 december 2006 om 21:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/HLN http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Persgroep http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Standaard http://nl.wikipedia.org/wiki/VUM Laatst gewijzigd door Nussbaum : 14 december 2006 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een belangrijk verhaal voor KTZ Vaessen, omdat het de context geeft waarbinnen de malversaties hebben plaatsgevonden. In elk normaal proces krijgt de beklaagde de gelegenheid om het verhaal vanuit zijn standpunt te geven, zodat de rechter bij de straftoemeting gebeurlijk rekening kan houden met verzachtende omstandigheden. Doordat het hier echter om een ten onrechte overbeschermde 'koninklijke prins' gaat, wordt Vaessen dat basisrecht ontnomen. Er wordt blijkbaar van hem verwacht dat hij zich zonder verweer naar de slachtbank laat leiden om het blazoentje van de prins zoveel mogelijk ongeschonden te laten. Niet dus... En minstens vanuit menselijk oogpunt kan ik KTZ Vaessen heel goed begrijpen. Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hem sprak (nog voor de hele Laurent-historie), maar mij kwam hij alleszins niet over als een fantast of lasteraar.
![]() |
![]() |
#134 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wist hij iets? Dat kan niet anders. Maar zoals 'den Rudy' vertelde: ze zijn in Laken niet gewoon om daar mee om te gaan, ze letten er echt niet op. Dus Lorenzo dacht er geen kwaad van. Ok, dat is dan misschien verschoonbaar, maar bewijst des te meer hoe wereldvreemd ze daar zijn. En de show may go on te Laken, maar dan moet het cabaret toch een beetje politiek en ethisch correcter. Laatst gewijzigd door Burry : 14 december 2006 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Laurent dan zo dom? Bevestigt dit de eerdere geruchten dat de prinsen intellectueel heel zwakke broertjes zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Vreemdeling
|
![]() Na de enigszins moeilijke start in het zakenleven begint Laurent nu aan een tweede carrière.
Lees er alles over op : www.totoffclowns.be [email protected] ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wedden dat ze Vaesen aan het leren zijn om zijn bek voortaan te houden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wanneer het parket zegt dat Vaessen de naam van de prins misbruikte geloof ik dat wel, de redenering was idd niet zo dom "ik fraudeer wat en aangezien ik zo dicht bij de prins sta, durft niemand me wat te doen".
En nu het toch misloopt gaat ie nog ff de prins er proberen bijsleuren. Ongelofelijk wat mensen allemaal niet doen voor de Mammon ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |