![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Lorre kan het niet laten en de fluppe is geen haar beter! Niet te verwonderen dat de laatste tijd prinses matil niet van het scherm weg te branden is (alhoewel men ze nooit laat spreken op de VRT) en gebombardeerd wordt tot bescheiden, sociaal geëngageerd, natuurlijke schoonheid en cetera!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Gij hebt toch ook madammen in uw nazi-partij die op TV komen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Je hoeft zelfs niet naar de winkel om een gazet te kopen, hier is de tekst: . ![]() "Laurent is geobsedeerd door geld" Kolonel Noël Vaessen, tussen 1993 en 1999 adviseur van prins Laurent, maakte onlangs bekend dat er begin 2007 in Hasselt een fraudeproces start waarin ook de prins wordt genoemd. Vaessen is zelf één van de verdachten, maar aanvaardt niet dat het gerecht weigert de rol van Laurent te onderzoeken. Daarom doet hij vanaf vandaag in Het Laatste Nieuws een boekje open over zijn leven aan de zijde van de prins. Hieronder een bloemlezing van de meest treffende passages. Doofpot Er is volgens Vaessen veel meer aan de hand dan het gerecht wilde onderzoeken. "De prins heeft actief meegewerkt aan gesjoemel. Willens en wetens. Het gerecht wil dat niet grondig natrekken. Ik wil nu openlijk getuigen omdat ik vrees dat alles voorgoed in de doofpot zal belanden." 2 miljard "Mijn grote droom is 2 miljard te vergaren", liet prins Laurent zich ooit ontvallen in het salon van chemiereus Jacques Solvay. De steenrijke industrieel uit het Waals-Brabantse Terhulpen wees Zijne Koninklijke Hoogheid er voorzichtig op dat het veel geld was en vergeleek de som met zijn eigen gigantische fortuin aan gronden. Waarop Laurent, onverstoorbaar: "U begrijpt me verkeerd. Ik bedoel 2 miljard dollar". Geobsedeerd door geld Laurent is volgens Vaessen "geobsedeerd" door geld. "Het is zijn ultieme levensdoel en tegelijk zijn eeuwige kwelduivel. Hij probeert uit alles en iedereen munt te slaan, want hij heeft voortdurend geld te kort. Omdat er geen maat staat op zijn uitgaven aan luxeproducten." 1 miljoen in het rood "In 1993 stond de rekening van Laurent, door zijn ongebreidelde koopwoede, 1 miljoen frank onder nul. Hij trok er zich in die tijd echt niets van aan", vertelt Vaessen. "Laurent kreeg toen maandelijks 75.000 frank van zijn ouders. Daarnaast kreeg hij een BMW en de lege Villa Clémentine in Tervuren." Cola en droog krentenbrood "Hij deed een veelvoud op van zijn maandinkomen. Het meeste geld ging naar luxegoederen, zoals horloges en dure kleren. Hij verbraste ook veel geld in het uitgaansleven. Zo zette hij regelmatig de bloemetjes buiten in Parijs. Zo’n avondje, met veel vrouwelijk schoon, maakte hem gemakkelijk 50.000 frank lichter. Op het einde van de maand kon hij vaak geen eten meer kopen. Hij leefde dan op een 'dieet' van cola en droog krentenbrood. Mijn vrouw en ik hebben hem nog eten gegeven, op onze kosten." Drie Ferrari's "In 1999 kreeg Laurent - door zijn publieke functie bij het KINT (het Koninklijk Instituut voor het Duurzame Beheer van de Natuurlijke Rijkdommen en de Bevordering van Schone Technologie, red) - in één keer zijn achterstallige wedde, zo’n 15 miljoen frank. De dag dat Laurent die som op zijn rekening zag staan, was hij door het dolle heen. Hij trok meteen naar de Ferrari-garage en kocht er drie exclusieve auto's, waaronder een cabriolet." 15 horloges "Laurent ging zich soms te buiten tijdens vliegreizen. Zo bestelde hij bij een stewardess in een klap 15 dure Zwitserse Swatch-horloges. 'Ik moet mijn collectie dringend aanvullen', zei hij. Waarop hij me beval de horloges met mijn Visa-kaart te betalen. Als hij horloges ziet, wordt hij gek." ![]() Kolonel Noël Vaessen was tussen 1993 en 1999 adviseur van prins Laurent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() ale die jongen zal er wel goe voor betaald worden zeker...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Hans1, we kunnen nog overeenkomen ook : jij staat jouw inkomen en bezit ter beschikking van laurent, en wij moeten nooit nog een cent betalen aan die geldverslindende dikzak. Toch? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() gasturbines ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() ach Hans, ik denk dat je blij mag zijn met Dedecker en consoorten, want je geliefde Laurent was ervoor al in de media ... die er nu pas terug wat tijd voor krijgen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er moet controle komen op onze rechterlijke macht en op de rechters, met sancties bij fouten of partijdigheid; wij zijn benieuwd welke politieke partij het aandurft dit in haar programma te zetten? www.neutr-on.be Laatst gewijzigd door neutron : 12 december 2006 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vind jij het normaal dat er geen onderzoek komt als men twijfels heeft of de lorre al dan niet gefraudeerd heeft? Ik en veel ander mensen vinden dat niet normaal. Laatst gewijzigd door daiwa : 12 december 2006 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat klopt als een bus. Toen de lorre in Gent eens een zware snelheidheidsovertreding beging deed de politiecommisaris van Gent deze verbijsterende uitspraak: ''wettelijk gezien was de verkeersovertreding zo zwaar dat we de onmiddelijke intrekking van zijn rijbewijs konden vragen maar dat doe je bij een prins natuurlijk niet'' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook een kolonel heeft echter hoge bazen. Minister Flahaut bijvoorbeeld, of nog hoger: de opperbevelhebber van het leger en vader van de enige begunstigde. Denk jij dat een kolonel opdrachten van zijn hogere bazen kan weigeren?
![]() |