![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De NVA is inderdaad een rechtlijnige partij.
De NVA wordt ook bevolkt door mensen, zelfs in de leiding van die partij. En mensen vergissen zich soms. Of drukken zich in een eerste reaktie onvolledig uit. Slechts de moedigen durven achteraf hun ongelijk toegeven. De nva is dus een rechtlijnige partij van mensen die zich heel af en toe vergissen. Het (on)Belang is ook wel een rechtlijnige partij, echter op basis van één grote en algehele vergissing. Idem dito voor die kommunistische partijtjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je kan de CD&V communautaire ongeloofwaardigheid verwijten, maar geen partij is zó Belgiscistisch als de PVV/VLD.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Wat kan mij de PVV/VLD nu schelen? Ik zie niet in wat dat hier nu ter sprake komt?
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je was maar al te blij dat Jean-Marie Dedecker, Boudewijn Bouckaert en mogelijk nog een hoop andere PVV'ers de lakens zou komen uitdelen bij N-VA.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 15 december 2006 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger heette de VLD de PVV. Volgens de Volksunie (wederom niet te verwarren met de Nederlandse Volks-Unie) stond PVV voor "Pest Voor Vlaanderen". Een etiket dat ze nooit kwijt geraakt zijn.
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 15 december 2006 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Kan je eens de post citeren waar ik dat gezegd heb aub? Trouwens mocht de NV-A onafhankelijk gegaan zijn zou mijn voorkeurstem zeker niet naar een van deze gegaan zijn.
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 15 december 2006 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() De volledige naam was partij voor vrijheid en vooruitgang; de voorloper van de VLD dus die begin de jaren negentig opgericht werd.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet de nva die die bochten gemaakt heeft, het is Bart het Weverke. En die geeft otelijk toe en wil er de verantwoordelijkheid voor dragen. Van mij moet zijn kop niet rollen. En bij de weg: 't zijn maar mensen die op de nva stemmen die iets moeten zeggen over zijne kop. Zij die op andere partijen stemmen, moeten zich maar bemoeien met de kopstukken van hun partij.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets van! Overgieten met pek en veren, en hem nadien in de natuurreservaten jagen die Kris Peeters wil openstellen voor jagers!
![]() Hoe kan N-VA nu nog ietsje van geloofwaardigheid behouden, als ze die man gewoon laat zitten op zijn stoel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergens de late namiddag van een zondag ongeveer midden mei 2007?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En niet te vergeten: de uitspraak van Bourgeois waarin hij zei dat ze nooit in kartel zouden treden met een grote partij.
En, de uitspraak van Bourgeois over BHV: "ik wist dat het niet zou lukken, maar de kiezers verwachtten nu eenmaal zo'n uitspraak". Rechtlijnig én eerlijk dus! ![]()