![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1841 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De functie? Genieten van sexualiteit. M/M - V/V? Genieten van sexualiteit samen met iemand waartoe je je aangetrokken voelt. Mannen en vrouwen fysisch voor elkaar uitgerust? Akkoord. Maar de sexuele (r)evolutie heeft niet stil gestaan. We mogen toch wel stellen dat sex bedreven wordt om te genieten? Dus waarom mogen mannen of vrouwen onder elkaar daar niet van genieten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1842 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij zegt is pure veronderstelling. Je ziet dat toch in? Ik heb anders geen enkel probleem om de functie van heterosexualiteit uit te leggen hoor. Dat leren ze al op de lagere school. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1843 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt het over de functie van sexualiteit, niet van homosexualiteit. Ik vraag waarom wel en jij antwoordt waarom niet? Tja? je kunt net zo goed zeggen waarom niet met een kip vind ik? Trouwens is genieten geen functie van sexualiteit. We vinden het leuk omdat we het zouden doen, ter motiovatie zeg maar, maar we doen het niet omdat we het leuk zouden vinden. Dat is wat anders. Wat biedt homosexualiteit dat hetrosexualiteit niet zou kunnen bieden? Helemaal niks! Het is totaal overbodig, onnodig, zonder functie en zinloos. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1844 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar kan je niet begrijpen dat mensen tot dezelfde soort zich aangetrokken voelen? Kan je u daar echt niet overheen zetten? En heterosexualiteit heeft niet alles te bieden. Stel, als ik als man graag orale sex bedrijf met een andere man dan is dit onmogelijk in een heterosexuele relatie. Stel, ik onderga graag anale stimulatie van de prostaat...aangezien dit enorm veel mannen als lekker ervaren. Laatst gewijzigd door jurgen79 : 15 december 2006 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1845 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daar is geen antwoord op. Bij hetero's wel! Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1846 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ik hoef het niet 'normaal' te vinden. Waar gaan we naartoe? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 december 2006 om 15:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1847 |
Minister-President
|
![]() Wat bij heterokoppels waarvan de vrouw de kaap van de 50 jaar overschreden heeft; dus de seks heeft er dan ook geen enkele betekenis meer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1848 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1849 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot jij vinden al heel veel mensen in onze maatschappij homesexualiteit 'normaal'. Over die anale stimulatie ==>> kom jij klaar door te schijten? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1850 |
Minister-President
|
![]() Daar het hier ook gaat over de voortplanting en pata ti en patata, je weet net zo goed als ik dat de vrouw na haar 50 ste in haar menopauze terechtkomt en onvruchtbaar wordt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1851 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 15 december 2006 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1852 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk. De functie van een auto is dat je jezelf ermee kunt verplaatsen. Daarom is hij gemaakt en daarom is hij ook gekocht. Maar je kunt er ook in relaxen, naar muziek luisteren, met de GPS spelen enz... De functie van sexualiteit is het voortplanten. Als er geen sexualiteit meer zou zijn is wellicht alle leven van onze planeet verdwenen binnen de vijftig jaar of zo. Pak me niet op dat cijfer, je weet wat ik bedoel. Maar dat neemt niet weg, dat het tevens ook leuk is, dat het mensen dichter bij elkaar brengt, dat het bevredigd enz... Wat de meeste mensen doen dioe homosexualiteit als normaliteit willen gaan zien is zeggen dat die bijfuncties eigenlijk de hoofdfunctie is en het voortplanten slechts een bijzaak zou zijn. Dat moeten ze wel, anders kunnen ze hun stelling dat homosexualiteit normaal zou zijn niet onderbouwen natuurlijk. Ze vertrekken van de idee dat homosexualiteit een normaliteit is en denken vanuit dat gegeven verder. Daarom komen ze tot zo'n conclussie. Maar is dat wel zo? Is voortplanten slechts een bijkomende functie, of is het juist van levensbelang? Ik denk het laatste. En waarom? Precies omdat ons bestaan daar vanafhangt. Kun je mijn redenatie volgen? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1853 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ik niet, ik kijk naar de feiten. 3) In het ABN is het nog altijd redenering. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1854 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De koning heeft geen kleren aan! Als niemand het weet, dat zal het ook wel niet zijn zekers? Wees dan tenminste eerlijk en zeg: "IK weet het niet. Het kan net zo goed helemaal geen functie hebben, maar een afwijking zijn". "Het-bestaat-maar-niemand-weet-het", is helemaal geen argument. Je kan net zo goed over kabouters beginnen. Precies of er zijn binnen de evolutieleer geen afwijkingen zonder enige functie mogelijk. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1855 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1856 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1857 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1858 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 15 december 2006 om 16:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1859 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |