Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 december 2006, 23:39   #101
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
tja... dat je al van tevoren stelt dat je reactie strafpunten gaat opleveren zegt genoeg... beter geen reactie dan.
Wat heb ik eraan om bij jou strafpunten uit te lokken? Daar hou ik me niet mee bezig, het enige wat ik wou uitlokken is het besef dat je te ver bent gegaan. Je reactie was onterecht en erg kwetsend.
Laya, ik heb dat ergens gelezen, maar ik had dus wel het gevoel dat Jurgen79 gewoon sarcastisch was. Had jij dat dan niet door?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 08:35   #102
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Laya, ik heb dat ergens gelezen, maar ik had dus wel het gevoel dat Jurgen79 gewoon sarcastisch was. Had jij dat dan niet door?
nope, ben nogal goedgelovig en denk dat mensen alles wat ze zeggen ook menen (allé, laat je gaan en pak me op die uitspraak)
Wat ik me afvraag is, indien ik hem zelf de honneurs zou laten waarnemen of hij dan nog zo'n stoute muil zou hebben
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 09:25   #103
Ciccio
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Maar de grond van de zaak is en blijft dat de reputatie van alle vreemdelingen voortdurend besmeurd word door diegenen uit hun groep(en) die het hier onaanvaardbaar bont maken! Daar komt de "haat tegen", het "racisme", het "niet aanvaarden van " vandaan...
Geen probleem, Rambo.

Maar ga de joden dan maar eens vertellen dat ze zelf de oorzaak van de Holocaust waren ...
Ciccio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 10:58   #104
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ciccio Bekijk bericht
Geen probleem, Rambo.

Maar ga de joden dan maar eens vertellen dat ze zelf de oorzaak van de Holocaust waren ...
Ik geloof dat bepaalde fundi's daar van overtuigd zijn.
Oud 14 december 2006, 12:46   #105
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik geloof dat bepaalde fundi's daar van overtuigd zijn.
Het staat dan ook uitdrukkelijk in de koran.
Oud 15 december 2006, 15:18   #106
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
@ doki:

Uw lyrische beschrijving lijkt me toch een leuker bestaan dan het huidige toekomstbeeld:

"Gehuld in zwarte kapmantels, hun aangezicht zorgvuldig verscholen, haastten de vrouwen zich bij klaarlichte dag naar de dichtstbijzijnde markt om hun schamele inkopen te doen. De straten liggen er vervuild en verrot bij, de huizen getuigen nog van de ooit vergane glorie maar het onderhoud werd ondertussen aan een andere godheid overgelaten.
De velden die nog overschieten liggen er braakliggend bij, klaar voor het zoveelste barakkenkamp, reservaten voor de vroegere aboriginals.
In de steden zitten de aanhangers van de nieuwe godheid duidelijk onrustig te wachten op de voedselbedeling die de dhimmies dagelijks verplicht uitvoeren. De buurten rond de kerken zijn tot onbewoonbaar gebied verklaard, sinds enig onderhoud verboden werd.
En zo kabbelt het "nieuwe leven" rustig voort, op de kadans van de muezzins die sommige leegstaande kerken hebben ingenomen.
De schaarse bossen werden reeds gekapt om te dienen als brandstof voor de vele houtskoolvuurtjes die de halal geslachte schapen zullen garen.
De woestijnvorming heeft hier en daar reeds intrede gedaan. "Gelukkig, bijna thuis" mompelt een oude nieuwe belg: we zijn er in geslaagd!
En Allah weet het best.
[quote=circe;2238802]@ doki:

Mooi geschreven zeg... hier en daar zijn er al trefwoorden...

....dat hier kerken worden beschadigd en gevandaliseerd is een dagdagelijkse realiteit: FUCK staat er nu in grote witte drukletters geschilderd over de hele breedte van de kerkdeur hier in de buurt, voordien werden er reeds hakenkruisen aangebracht op de muur naast de deur, waarin eveneens allerlei namen zoals Youssef en Mohammed gekrast zijn.... In de moskee in de Van Montfoortstraat wordt het volgende gepredikt: "We moeten de vlag van de islam in Antwerpen planten!"

Een andere fundamentalist zegt over de kerk aan de Grote Steenweg: "Die gaan we afbreken !" In de kerk in de gemeentestraat in Borgerhout werd al enkele keren brand gesticht. Op een kerkdeur in Hoboken werden hakenkruisen gekerft.....
De stad Antwerpen serveert soms HALAL-recepties aan een overwegend niet-islamitisch (dhimmi ?) publiek.... Feestzaal de 'Harmonie' werd tijdens de ramadam een hele zaterdag omgezet in een grote moskee...met steun van DIA (dienst integratie Antwerpen). Culturele centra worden regelmatig gebruikt als islamitische gebedshuizen....

De Antwerpenaren werden bovendien deze week vergast met de woorden "IEDEREEN viert het offerfeest", op de voorpagina van 'de Antwerpenaar', een gratis blad met aankondigingen dat overal wordt gebust.
Het is dus al zover: alle Antwerpenaren (niet-moslims) worden beschouwd als DHIMMI'S (die enkel nog het recht hebben om te zwijgen..)

Patrick Janssens zei nochtans in het nieuws van ATV enkele dagen geleden: 'WE WILLEN NIET TERUG NAAR DE MIDDELEEUWEN..."

Laatst gewijzigd door Neptunus : 15 december 2006 om 15:23.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2006, 17:34   #107
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
De Antwerpenaren werden bovendien deze week vergast
Ge meent het.
Toch niet gezien in het nieuws op de RTBF ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2006, 00:20   #108
discuz
Minister

Standaard

Citaat:
Ik heb nog niet gehoord dat het Vlaams Belang bepaalde muziek e.d. bij wet zal trachten te verbieden
Hadden ze onlangs niet een en ander te zeggen over Vlaamse artiesten die meeheulden met de multiculturele meute?
discuz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2006, 00:48   #109
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jurgen, ik ben niet te beroerd om me een beetje kwetsbaar te tonen, ik was daar efkes niet goed van... en dat terwijl je me in de verste verte niet kent. Maar zeg es, is dat de reden? De enige reden? Dat mijn verloofde een arabier is? Denk je nu echt dat ik met een profiteur, krimineel of extremist zou trouwen? Die mogen zowel van mij als van mijn verloofde het land uitgezet worden, moslim of niet.
ja, die heeft toch een vrouw uit ons midden gestolen hé! Bij hen mag dat niet: moslima's mogen niet met onze jongens vrijen, dus waarom omgekeerd wel? Dat is oneerlijk, discriminerend en heeft natuurlijk een verzurende uitwerking op onze jeugd...En dan zich maar verwonderen als die jonge gasten op de VB stemmen, of op een ander zo een partij...Islam=racisme!
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2006, 00:58   #110
discuz
Minister

Standaard

Citaat:
Bij hen mag dat niet: moslima's mogen niet met onze jongens vrijen, dus waarom omgekeerd wel?
Awel carlgustaaf, gij hebt zeker goesting in zo'n felle moslima? Komkom, zijt niet verlegen, vertel verder.
discuz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2006, 01:35   #111
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door discuz Bekijk bericht
Awel carlgustaaf, gij hebt zeker goesting in zo'n felle moslima? Komkom, zijt niet verlegen, vertel verder.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2006, 08:26   #112
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ja, die heeft toch een vrouw uit ons midden gestolen hé! Bij hen mag dat niet: moslima's mogen niet met onze jongens vrijen, dus waarom omgekeerd wel? Dat is oneerlijk, discriminerend en heeft natuurlijk een verzurende uitwerking op onze jeugd...En dan zich maar verwonderen als die jonge gasten op de VB stemmen, of op een ander zo een partij...Islam=racisme!
Maar Gustaaf, een vrouw gestolen?? Een lelijk wijf die van't straat gehaald is zul je bedoelen, je zou hem moeten dankbaar zijn... want dat waren het toch meestal he volgens jou? Lelijke wijven?
Is meer iets voor in de draad 'het is nooit goed'... als ze een moslima gaan halen in hun eigen land is het niet goed, als ze onze vrouwen hoeren vinden is het (begrijpelijk) ook niet goed en als ze willen integreren en 'vermengen' met onze vrouwen is het nog niet goed.
Oud 16 december 2006, 11:07   #113
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als ze een moslima gaan halen in hun eigen land is het niet goed, als ze onze vrouwen hoeren vinden is het (begrijpelijk) ook niet goed en als ze willen integreren en 'vermengen' met onze vrouwen is het nog niet goed.
Als ze enkel willen dat hun kinderen als moslims worden opgevoed, waarom kunnen ze dan niet putten uit de hier bestaande voorraad aan moslimvrouwen? Die zijn ook niet goed zeker?
Oud 16 december 2006, 11:37   #114
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Als ze enkel willen dat hun kinderen als moslims worden opgevoed, waarom kunnen ze dan niet putten uit de hier bestaande voorraad aan moslimvrouwen? Die zijn ook niet goed zeker?
Wie zegt dat die niet goed zijn? Jij? Als die vrouwen daartoe bereid zijn hun kids islamitisch op te voeden is dat dan niet hun zaak? Ik heb daar geen last van hoor... en los van de islam is de manier van opvoeden in sommige arabische landen nog zo slecht niet hoor, daar zijn nog normen en waarden en respect voor ouders en ouderen.
Oud 16 december 2006, 11:55   #115
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat die niet goed zijn? Jij? Als die vrouwen daartoe bereid zijn hun kids islamitisch op te voeden is dat dan niet hun zaak? Ik heb daar geen last van hoor... en los van de islam is de manier van opvoeden in sommige arabische landen nog zo slecht niet hoor, daar zijn nog normen en waarden en respect voor ouders en ouderen.
Ik bedoelde dat
a) de hier aanwezig moslimvrouwen blijkbaar niet goed genoeg zijn voor de voorraad hier aanwezige moslimmannen: vandaar dat ze hun bruiden importeren.

b) het staat U volkomen vrij uw kinderen �* l'islamite op te voeden, zeker moest je nog een dochter bijkrijgen.
Ikzelf mag er niet aan denken dat mijn kleinklinderen op z'n islamitisch zouden worden opgevoed.
(maar dat laatste is dus een racistisch standpunt).
Dat buurman Ali niet wil dat zijn kleinkinderen in een vrije westerse mentaliteit worden opgevoed is dan weer zijn volste recht.

We boeren niet langzaam achteruit, we gaan in sneltreinvaart terug naar de middeleeuwen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 16 december 2006, 11:59   #116
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat die niet goed zijn? Jij? Als die vrouwen daartoe bereid zijn hun kids islamitisch op te voeden is dat dan niet hun zaak? Ik heb daar geen last van hoor...
Dat was het punt niet.
De vraag was waarom ze hun bruid in het land van herkomst gaan halen terwijl hier een overschot van moslimmeisjes is.
Zijn die al te veel door het westen beïnvloed ?
Citaat:
en los van de islam is de manier van opvoeden in sommige arabische landen nog zo slecht niet hoor, daar zijn nog normen en waarden en respect voor ouders en ouderen.
Klopt.
Maar dat was hier tot voor kort ook zo.
En bij moderne moslims is het ook al sterk aan het afnemen vrees ik.
Ik denk niet dat het veel met het geloof te maken heeft maar met de organisatie van onze maatschappij.
Als het oudje eerst haar kapitaal moet opleven om haar rusthuis te betalen zal je eens zien hoe snel men weer zelf de ouders zal opvangen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2006, 12:05   #117
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet zo slecht, Laya? Ik wil het dan nog niet hebben over de kinderen die enkel met bomgordels, wapens en geweld worden opgevoed. Maar in de scholen in de mohammedaanse wereld wordt overwegend onderwijs gegeven dat gebaseerd is op de mohammedaanse schrifturen. De eenzame jongens (ik heb nog nooit gemerkt dat er meisjes bij zijn) die toch een goede opleiding willen, die trekken westwaarts.

De gebrekkige opvoeding is net een van de belangrijkste verklaringen voor de achterlijkheid van de mohammedaanse wereld.

Er is tot nu toe welgeteld 1 (één) moslimse wetenschapper die een Nobelprijs verdiende. En die man heeft vanzelfsprekend zijn studies in de VS verdergezet en werkte daar.
Oud 16 december 2006, 12:17   #118
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Ik bedoelde dat
a) de hier aanwezig moslimvrouwen blijkbaar niet goed genoeg zijn voor de voorraad hier aanwezige moslimmannen: vandaar dat ze hun bruiden importeren.

b) het staat U volkomen vrij uw kinderen �* l'islamite op te voeden, zeker moest je nog een dochter bijkrijgen.
Ikzelf mag er niet aan denken dat mijn kleinklinderen op z'n islamitisch zouden worden opgevoed.
(maar dat laatste is dus een racistisch standpunt).
Dat buurman Ali niet wil dat zijn kleinkinderen in een vrije westerse mentaliteit worden opgevoed is dan weer zijn volste recht.

We boeren niet langzaam achteruit, we gaan in sneltreinvaart terug naar de middeleeuwen!
b) ik zeg dat die Belgische vrouwen dat zelf moeten beslissen of ze hun kinderen islamitisch opvoeden. Ik zou het ten eerste niet willen en ten tweede niet kunnen. Aan de andere kant... hoe het in heel Syrië gaat weet ik niet, maar de Syrisch opvoeding die ik zie is dezelfde opvoeding als de mijne en die van mijn ouders (dus zeker niet die van de kinderen nu) ttz streng, er wordt de kinderen geleerd om respect te hebben voor ouders en ouderen, beleefd te zijn... mijn partner schrok zich een ongeluk toen een vriendinnetje van mijn zoon me aansprak bij mijn naam en geen 'mevrouw' zei en zo kan ik nog heel veel voorbeelden geven van dingen die bij hen ondenkbaar zijn en hier door de jaren gewoonte geworden zijn...
Oud 16 december 2006, 12:26   #119
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Niet zo slecht, Laya? Ik wil het dan nog niet hebben over de kinderen die enkel met bomgordels, wapens en geweld worden opgevoed. Maar in de scholen in de mohammedaanse wereld wordt overwegend onderwijs gegeven dat gebaseerd is op de mohammedaanse schrifturen. De eenzame jongens (ik heb nog nooit gemerkt dat er meisjes bij zijn) die toch een goede opleiding willen, die trekken westwaarts.

De gebrekkige opvoeding is net een van de belangrijkste verklaringen voor de achterlijkheid van de mohammedaanse wereld.

Er is tot nu toe welgeteld 1 (één) moslimse wetenschapper die een Nobelprijs verdiende. En die man heeft vanzelfsprekend zijn studies in de VS verdergezet en werkte daar.
Ach Basy... jij weet het allemaal zo goed...

Ik moet toch heel erg veel geluk hebben kennis te mogen maken met de zeldzame moslims die gestudeerd hebben en moslima's die nog studeren, aan de unief in Syrië welliswaar... normen en waarden kennen, een goede opvoeding genoten hebben... ik heb soms zin om mensen zoals jij, Carlgustaaf en 'wie was het ook weer' die er zeker van was dat ik klappen krijg, gesluierd rondloop en de Koran MOET lezen es uit te nodigen op de thee (of koffie of een pint of whatever..) en es kennis te maken met de mohameddanen waar ik dagelijks mee te maken heb. Zullen dan ook es msnnen met de familie in Syrië, kan je ook meteen filmpjes kijken van ginder..
Ik heb geen zin om cyfertjes te gaan uitpluizen, artikels die veralgemenen te lezen die enkel het negatieve laat zien, ik hou het heel simpel en kan/wil niet meer doen dan praten over mijn ervaringen.
Oud 16 december 2006, 12:29   #120
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik zeg dat die Belgische vrouwen dat zelf moeten beslissen of ze hun kinderen islamitisch opvoeden. Ik zou het ten eerste niet willen en ten tweede niet kunnen
Dan heb je toch niet goed naar de imam geluisterd toen je �* l'islamite in het huwelijksbootje bent gestapt!
Dit is nl. één van de voorwaarden!

En als je pipo het toch zo noodzakelijk vond om - zelfs onwettig vermits religieuze huwelijken enkel n�* het burgerlijk huwelijk mogen worden afgesloten - éérst �* l'islamite te huwen alvorens het bed te delen, dan vermoed ik dat HIJ zijn kinderen weldegelijk �* l'islamite zal opvoeden, en vermits jij �* l'islamite zijn vrouw zijt en hem gehoorzaamheid verschuldigd, zal jij je daar �* l'islamite bij moeten neerleggen!

Laatst gewijzigd door circe : 16 december 2006 om 12:30.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be