![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij lagen plat. ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Oeps .... sorry. Antwoord al gegeven. Spijtig genoeg kan ik mijn bericht niet ongedaan maken. Of toch: weet iemand of je een eigen bericht kan verwijderen?? BTW: Welk deel van Zwitserland? Mijn vrouw heeft namelijk familie wonen in Le Vaud - Dommartin en Cugy. Een paar keer op bezoek geweest. Zwitserland is mooi, maar voor zover ik weet gereserveerd vriendelijk. Vrij kordaat meen ik mij te herinneren op het gebied van vreemdelingen politiek: een jaar geen werk = einde van de uitkeringen + terug naar huis! Ook niet te zacht voor werlozen: Zij kunnen opgeeist worden voor werk aan de gemeenschap, zoals bvb. sneeuwruimen in de winter Ook naturaliseren is niet makkelijk: het was moeilijk om Zwitser te worden voor mijn vrouw's nonkel, ook al was zijn vrouw Zwitserse en de kinderen uiteraard ook Zwitsers. Hijzelf was belg door geboorte maar woonde sinds zijn 14de in Zwitserland. Dat laatste punt weet ik zeker. Voor de eerste twee had ik graag bevestiging of ontkenning gezien van jou. Jij woont er immers.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel Laatst gewijzigd door hermanvk : 18 december 2006 om 05:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
'Iets waar ik heel benieuwd naar ben: hoe ga jij in het dagelijks leven om met buitenlanders? Zoals op je werk of op school en in het dagelijkse leven? Laat je misschien merken dat je ze niet mag of zijn er juist ook wel buitenlanders waar je gewoon in meer of mindere mate goed of heel goed mee kunt opschieten? En wat is daarbij doorslaggevend? Zijn er mensen die uberhaupt wel of geen buitenlander onder zijn/haar vrienden hebben willen zitten of is dat volgens u juist ondenkbaar?' |
|
![]() |
![]() |