![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2501 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2502 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tientallen pagina's heb je beweerd dat het bewezen was, dat het een argument was, dat ik het niet wou zien, dat het een algemeen geldend principe was en dat ik van slechte wil was enz... En dan nu... Het onderzoek is nog niet klaar.... Het onderzoek zal nooit klaar zijn ook want homosexualiteit heeft geen functie, waaraan heterosexualiteit niet zou kunnen voldoen. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2503 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2504 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2505 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2506 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als mijn vrouw en ik een kind willen, dan maken we samen een kind. Maar jullie moeten eerst overeenkomen van wie van de twee dat kind zal zijn. Ik zou dat toch niet graag hebben. Uwel misschien? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2507 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2508 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
|
|
|
#2509 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2510 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2511 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2512 |
|
Minister-President
|
Tuurlijk niet dat heb ik toch al gezegd is toch wel zo klaar als pompwater zeker?
|
|
|
#2513 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2514 |
|
Minister-President
|
Dat is kwestie van met elkaar te praten, vindt dat nu eigenlijk geen probleem zu. Tenslotte hebben we dankzij de adoptiewet nu alle 2 dezelfde vaderschapsrechten en plichten hé.
|
|
|
#2515 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat tweede dat is ook weer een drogreden: Overhaaste conclusie.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 18 december 2006 om 22:05. |
|
|
|
|
|
#2516 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moest ik een kind willen en moet daarvoor eerst met mijn partner gaan afspreken wie de biologische ouder mag zijn, zou ik dat allesbehalve normaal vinden hoor. En ik zou het ook niet normaal vinden om de biologische ouder te zijn van een kind dat opgevoed wordt door en bij iemand anders. En ik zou, in tegenstelling tot de holebifederatie, nog veel minder wensen dat dit de norm zou zijn. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2517 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2518 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Verandert er toch niets aan dat homo's op een perfect normale manier kinderen kunnen krijgen en dat van wiens kind het gaat zijn om het dan maar zo uit te drukken, tja als je dat al een probleem vindt...
|
|
|
|
#2519 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Jij moet natuurlijk wel en ik begrijp dat. Maar ik moet dat niet en ik heb evenveel recht om daarin begrepen te worden. De wetenschap is er trouwens nog altijd niet over eens of de rechten van kinderen die bij holebi worden opgevoed, niet op de één of andere manier geschonden worden. Ook de wijziging in de adoptiewetgeving, werd gestemd met de krapst mogelijke meerderheid, wat betekent dat iets minder dan de helft er tegen was. Wel ik vind dat er geen twijfel mag bestaan over de zekerheid over de rechten van het kind en dusdanig unaniem zou moeten gestemd worden. Maar dat is een andere discussie Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 december 2006 om 22:24. |
||
|
|
|
|
|
#2520 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Moest het kind er zelf voor kunnen kiezen.... wat dus niet mogelijk is... |