![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laat me raden, deze oude man werd in elkaar geslagen door allochtonen en daarom vind u het erg of is de dader gewoon onbekend en hebt ge al grondige vermoedens?
![]() |
![]() |
#102 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
trouwens in deurne is vb gestegen tot 43% in merksem 41% (+7) hier willen de mensen wel degelijk vb |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister
|
![]() ik denk dat u het nu gewoon over de mens hebt en zelfs niet over leeftijdscategorie of origine. Ik herken er mijn dagelijkse medemens en mijzelf in in uw beschrijving.
![]() |
#104 |
Staatssecretaris
|
![]() ik heb het over de mens ja..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister
|
![]() Hier niet
![]() |
#106 |
Minister
|
![]()
![]() |
#107 |
Staatssecretaris
|
![]() en hoe komt dat
33% allochtonen 25000 allochtonen met migrantenstemrecht,antwerpenaars verlaten de stad, en de rest heeft te veel schrik van vb (helaas, maar hun ogen zullen nog wel opengaan) Laatst gewijzigd door deryz : 19 december 2006 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister
|
![]() Met 25000 allochtonen komt ge nog maar steeds aan 5% aan niet autochtone kiezers. Had SPa dan 29% met de vorige gemeenteraadsverkiezingen?
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 19 december 2006 om 22:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een meerderjarige die op de bus nog het kind uithangt. Een meerderjarige die van de raadkamer niet zonder pa en ma op straat mag en die naar school MOET wil hij vrij zijn tot aan het proces, daar is heel wat mis mee! Die zou een voorbeeld moeten zijn voor de minderjarigen die in zijn gezelschap waren!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 19 december 2006 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#113 |
Parlementslid
|
![]() Dat wordt ons tot in den treure door de pc-media en pc-politiekers opgelepeld! Autochtoon of allochtoon, op het openbaar vervoer moet je je gedragen. Als je dat niet doet is terechtgewezen worden een heel normale zaak en dien je dat te aanvaarden. Ik ben het ook niet eens met alle wetten en regeltjes, gedraag ik mij daar niet naar dan wijst de overheid mij terecht en dien ik dat ook te aanvaarden. Als jongere terechtgewezen worden is een deel van het leerproces.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 19 december 2006 om 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ja op een bus moet je je gedragen dat heeft Demoor nu ondertussen wel door. Of wil u zeggen dat als ik de volgende keer nog een hoop hysterische losgelaten bomma's op het openbaar vervoer tegenkom ik hun keel moet dichtknijpen om hun volume te doen dalen want een scherp antwoord hebben die bommakes in groep ook altijd wel klaar ...
![]() |
![]() |
#115 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
De werkelijkheid is dat jullie eigenlijk niet verschillen. Jullie zijn allemaal dezelfde en jullie gebruiken dezelfde dubieuze technieken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister
|
![]() Tiens zouden we dan toch allemaal mensen zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook belangrijk is het verschil dat door de gesubsidieerde media wordt gemaakt, als het een misdaad betreft gepleegd door een allochtoon, of deze gepleegd door een autochtoon (zeker als men deze laatste dan nog aan het vb kan linken). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() De anderen zijn toch meer fout hoor ![]()
![]() |