![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2681 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#2682 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het begint nu op Canvas, tot straks.
Met dank aan L C voor de tip. Paulus. |
|
|
|
|
|
#2683 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Beste Paulus, gelieve geen citaten van mij uit hun context te rukken en/of te vervalsen om toch maar je gelijk te halen op een punt waar het ondertussen voor iedereen duidelijk is dat dat onmogelijk is (wees tenminste zo eerlijk om te linken naar die citaten).
De bedoeling van deze thread was inderdaad om komaf te maken met het idiote argument als zou homoseksualiteit onnatuurlijk zijn. Want homoseksualiteit is natuurlijk: het is alomtegenwoordig in het dierenrijk en het heeft ook verschillende functies (hetgeen hier trouwens al ruim aan bod is gekomen). Dat jij dat weigert te aanvaarden, is jouw probleem. Net zoals het jouw probleem is dat jij niet schijnt te begrijpen dat het nogal vanzelfsprekend is dat - aangezien homoseksualiteit niets met voortplanting te maken heeft - een discussie over homoseksualiteit per definitie over andere zaken gaat. Enfin, zoals Driewerf terecht zei, is een discussie met jou volkomen zinloos. Ook ik ga dus mijn tijd niet verder aan jou besteden. |
|
|
|
|
|
#2684 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2685 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als jij me nu vraagt om geen citaten te vervalsen of uit de context te halen, dan lijkt het er heel erg op alsof ik dat gedaan zou hebben. En dat vind ik op zijn zachts gezegd, niet mooi van jou. Van sommige anderen had ik het wel verwacht, vandaar ook dat ik de moeite deed om de 'linkbaar' te maken, maar niet van jou. Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 december 2006 om 00:26. |
|||
|
|
|
|
|
#2686 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Via deze site kun je het gemakkelijk zoeken. Je zult wel zien. http://forum.politics.be/search.php Ik hoop dat je ook zo eerlijk zult zijn om wat je nu zegt recht te zetten. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2687 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2688 | |||||||
|
|
Citaat:
Da's mooi. Want ALS dat zo is maakt homoseksualiteit deel uit van normaal seksueel gedrag. Citaat:
Citaat:
Even wachten... Daar is ie al. Citaat:
Dat gaat goed... Citaat:
Als iedereen 100% heteroseksueel is dan vallen mannen alleen nog maar op supervrouwelijke vrouwen en vice versa. Die zul je zo vrij in de natuur echt niet vinden.'Sterker nog, wij in onze cultuur vinden een gespierde vrouw al gauw mannelijk aandoen. Nou, mooi weg die partnerkansen dan... (Nog sterker: Ik heb eens een documentaire gezien over supervrouwelijke vrouwen (i.v.m. chromosomen en hormonen). Als je zo bent schijn je zelfs onvruchtbaar te zijn. Maar dat is een bijpunt.) Citaat:
Citaat:
Je bent inderdaad geen homofoob. Sterker nog, ik denk dat je, gezien je achtergrond, als redelijk verlicht mag worden beschouwd. Wat al een compliment op zich is. Het grappige is dat je homo's accepteert en als gelijkwaardig ziet terwijl je hun gedrag, waarschijnlijk door je (religieuze) opvoeding, als iets onnatuurlijks en afwijkends beschouwd. Eerlijk gezegd zal me dat ook een zorg zijn. Zolang niemand ook maar iets tekort wordt gedaan. Soms nog een beetje Saulus... |
|||||||
|
|
|
|
|
#2689 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Dat heb ik ook altijd gedacht, tot ik zag op wat voor een laaghartige, achterbakse, leugenachtige wijze je hier probeert gelijk te krijgen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
||
|
|
|
|
|
#2690 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2691 |
|
|
Een nieuwe dag, een nieuw hoofdstuk. Benieuwd wanneer dit boek een slot krijgt, 't begint nogal langdradig en saai te worden. Alles is al gezegd.
|
|
|
|
|
|
#2692 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
: Citaat:
Als je nu zegt dat je nooit iets anders hebt beweert en ik me in bochten wring met leugenachtig gedoe....? Tja. Nog een voorbeeld van hoe je het nooit anders gezegd hebt volgt hier. Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2155 Kijk Raf, Je moet niet denken dat ik het leuk vind om jou telekens weer in je hemd te zetten hoor. Dat is echt niet waar. Maar mij van leugens beschuldigen, zonder verwijzingen of enig ander fundament, dat moet je met mij niet proberen. Ik ga niet beweren dat ik geen fouten maak, maar als dat zo is, dan zal ik dat ook wel eerlijk toegeven. Vraag maar aan Edina. Jij daarentegen herhaalt je valse beschuldigen naar mijn persoon toe, met de regelmaat van de klok, alsof het steekhoudende argumenten zijn. En ik vind dat jammer. Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#2693 |
|
Partijlid
|
Mooi. Dankje wel. Ik begin het gevoel te krijgen dat ik eindelijk een beetje vooruitgang maak.
"Het geloof is een gevaar voor de mens, in plaats van zijn gelovigen gerust te stellen en hen helpen een zorgeloos leven te leiden, zaait het haat zoals Homofobie en Racisme." "Mijn God zal mij beschermen van jullie daden." Hij brandde goed, die Christen.
|
|
|
|
|
|
#2694 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De discussie die later op gang kwam, ging over de bedoeling die de threadstarter had toen hij die topic wereldkundig maakte en ik denk dat het ondertussen wel voor iedereen duidelijk is dat je je daar schromelijk vergist hebt. Dat jij die schromelijke vergissing niet kan toegeven en tegen beter weten in tòch blijft volharden in je grote gelijk, is op z'n minst even duidelijk... Het wordt eigenlijk een beetje pijnlijk om je zo te zien wriemelen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
||
|
|
|
|
|
#2695 |
|
Minister-President
|
Excuses zouden hier toch wel gepast zijn maar soit daar hoeven we wrsch niet op te rekenen ook niet in deze Kersttijden...
Zouden al die homofoben die zeggen dat dit abnormaal is dan ook zeggen tegen hun kind moch het holebi blijken te zijn, hey jij bent abnormaal mijn zoon/mijn dochter???
|
|
|
#2696 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daar beste Raf had je het exact over de bedoeling van de thread met het woordje 'exact' in het vetjes geplaatst. Toen we erop doorboomden heb ik het uiteindelijk aan de threadstarter gevraagd naar de exacte bedoeling van de thread. Bleek toch wel wat anders te zijn dan jij kwam te vertellen. Pas nu zeg je voor het eerst dat het over de bedoeling van homofoben zou gaan... ? Ja zeg, wat zal het volgende zijn? Je moet consequent durven zijn, wat je geschreven hebt heb je geschreven en wanneer je het hebt over de exacte bedoeling van de thread met exact in het vetjes, moet je achteraf niet komen lullen dat het eigenlijk anders bedoeld. Je kennis van de Nederlandse taal is groot genoeg om te weten wat het woordje exact betekent. Bovendien is het niet de enige post waar je het over de bedoeling van de thread had. Wat later (en dat heb ik ook geciteerd) ging de thread volgens jouw over de sexualiteitsbelevenis. Ik heb je toen herhaaldelijk naar referenties gevraagd, maar dat heb je nooit kunnen geven natuurlijk. Dat is ook volkomern normaal, want daar ging het helemaal niet over. Citaat:
Citaat:
Je hebt het minstens tot tweemaal toe anders gezegd en dat heb ik door middel van citaten bewijzend kunnen aantonen. De vergissing is geheel en al aan jouw zijde. Je kan altijd proberen te citeren waar ik me zou vergist hebben. Zo gaat dat hier op het forum. Daarvoor hebben we de optie citeren. Al de rest van jij hebt dit gezegd en dat gezegd en hier gelogen en daar niet eerlijk geweest enz...is gefrustreerde prietpraat. Als je wil hard maken wat gezegd is geweest, moet je mij citeren, net zoals ik keer op keer weer kan doen met jou. Dat is heel wat anders dan een schromelijke vergissing niet kunnen toegeven tegen beter weten in en toch blijven volharen in je boosheid. Dat is niet pijnlijk, maar zielig eigenlijk. Vind je dat nu echt oo zooo nodig om te discuteren waar de thread over gaat? Of is het gewoon te moeilijk om on topic te blijven, dat je die toer opgaat? Want per slot van rekening is het ook nu voor iedereen wel duidelijk dat deze discussie niet exact over homofoben gaat zoals je nu beweert dat je bedoelde. Wat ga je nog allemaal uitvinden. Je doet het jezelf aan. Iets schrijven, erover discuteren, en als je het niet kan halen, dan de ander leugenachtig maken door te zeggen dat je eigenlijk wat anders bedoelde en dat hij dat wel weet, enz... leuke forum tactiek(!) Allemaal om maar niet te moeten antwoorden op de vraag wat de functie is van homosexualiteit, waaraan heterosexualiteit niet zou kunnen voldoen. Enig idee hoeveel keer ik je die vraag nu al gesteld heb? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 december 2006 om 13:56. |
|||
|
|
|
|
|
#2697 |
|
Schepen
|
Wat is het probleem eigenlijk als homoseksualiteit geen nut blijkt te hebben?
De mens zit vol met nutteloze afwijkingen, nutteloos DNA. Of homoseksualiteit al dan niet nuttig is, is naast de kwestie. Het bepaalt namelijk in het geheel niet of het 'doodnormaal' is of niet. En dan het idee dat homoseksualiteit een afwijking is: als het in de genen zit, dan is het een afwijking (dit zeg ik zonder positieve/negatieve connotatie). Maar hierbij stel ik dezelfde vraag als bij bovenstaande vraag: wat is het probleem daar nu rond? De mens is ontstaan door afwijkingen! Moeten mensen dan beginnen zeggen dat homoseksualiteit verkeerd is omdat het een afwijking is? Ik zie gewoon het probleem niet met homoseksualiteit. Homo's, lesbiennes en biseksuelen doen toch niemand verkeerd? Vergelijken met kinderverkrachting en dergelijke zijn belachelijk, aangezien het daarbij niet gaat over '2 personen die INSTEMMEN'. |
|
|
|
|
|
#2698 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#2699 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Net zo vaak als ik ze al beantwoord heb en dat is al tenminste 50 keer te veel... Word jij je eigen gezanik niet beu? Ik wel nochtans...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 20 december 2006 om 14:07. |
|
|
|
|
|
#2700 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1 ook gewoon kunnen zeggen 2 kunnen zien dat ik dat anders begreep 3 kunnen zien dat dit totaal off topic en naast de kwestie was op dit moment Wat je doet is 1 zoveel postings later beweren dat je iets nooit gezegd hebt 2 als ik het dan citeer, beweren dat je iets anders bedoelde toen 3 zeggen dat ik geen nuances versta als ik je met je eiegen schrijfsels confronteer 4 zeggen dat ik dingen uit het verband ruk op spelletjes te spelen. Bovendien zou je ongelijk hebben, want de thread gaat niet over homofoben. Je hebt wel gelijk op één punt Raf, 'dat' pakt inderdaad niet. Ik heb je inderdaad tot op zekere hoogte heel goed door. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 december 2006 om 14:20. |
|
|
|
|