Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 december 2006, 14:16   #2701
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Net zo vaak als ik ze al beantwoord heb en dat is al tenminste 50 keer te veel... Word jij je eigen gezanik niet beu? Ik wel nochtans...
Je antwoordt natuurlijk wel, maar nooit op mijn vraag.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 20 december 2006 om 14:17.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 14:17   #2702
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasdm Bekijk bericht
Wat is het probleem eigenlijk als homoseksualiteit geen nut blijkt te hebben?
De mens zit vol met nutteloze afwijkingen, nutteloos DNA.

Of homoseksualiteit al dan niet nuttig is, is naast de kwestie. Het bepaalt namelijk in het geheel niet of het 'doodnormaal' is of niet.

En dan het idee dat homoseksualiteit een afwijking is: als het in de genen zit, dan is het een afwijking (dit zeg ik zonder positieve/negatieve connotatie).
Maar hierbij stel ik dezelfde vraag als bij bovenstaande vraag: wat is het probleem daar nu rond?
De mens is ontstaan door afwijkingen! Moeten mensen dan beginnen zeggen dat homoseksualiteit verkeerd is omdat het een afwijking is?

Ik zie gewoon het probleem niet met homoseksualiteit. Homo's, lesbiennes en biseksuelen doen toch niemand verkeerd?

Vergelijken met kinderverkrachting en dergelijke zijn belachelijk, aangezien het daarbij niet gaat over '2 personen die INSTEMMEN'.
Bijna helemaal mee eens!

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 20 december 2006 om 14:22.
Oud 20 december 2006, 14:31   #2703
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik heb dat niet gezegd, zeker weten.

Via deze site kun je het gemakkelijk zoeken. Je zult wel zien.

http://forum.politics.be/search.php

Ik hoop dat je ook zo eerlijk zult zijn om wat je nu zegt recht te zetten.

Paulus.
Als ik zoek kom ik uit bij deze topic, niet bij specifieke berichten.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 14:53   #2704
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Als ik zoek kom ik uit bij deze topic, niet bij specifieke berichten.http://forum.politics.be/search.php
Klik onderaan op berichten ipv onderwerp, dan krijg je dit:

http://forum.politics.be/search.php?searchid=358318

Dit is met sleutelwoord evolutieleer, probeer ook eens 'evolutietheorie'

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 20 december 2006 om 15:14.
Oud 20 december 2006, 15:15   #2705
bartje
Minister-President

Standaard

Tot op heden hebben de homohaters van dienst nog geen enkel bewijs en argument kunnen geven als zou homoseksualiteit afwijkend zijn, ik blijf in volle spanning wachten maar ja blijkbaar geven ze liever op de man af op de homo's en is hun geliefde bezigheid de homo's kwetsen en de dieperik in duwen, ja zelfs met deze kerstijden.
En dan zijn ze verwonderd en geschockeerd dat wij hen homohater noemen...

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 16:06   #2706
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Klik onderaan op berichten ipv onderwerp, dan krijg je dit:

http://forum.politics.be/search.php?searchid=358318

Dit is met sleutelwoord evolutieleer, probeer ook eens 'evolutietheorie'

Paulus.
Sorry, ik heb meermaals geprobeerd en kom er niet uit met dit ding. Voor zover ik me herinner hebt u het zeker beweerd.
Oud 20 december 2006, 16:25   #2707
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sorry, ik heb meermaals geprobeerd en kom er niet uit met dit ding. Voor zover ik me herinner hebt u het zeker beweerd.
Geloof me, ik heb dat niet. Mocht het anders zijn zou ik dat wel zeggen.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 20 december 2006 om 16:27.
Oud 20 december 2006, 17:23   #2708
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geloof me, ik heb dat niet. Mocht het anders zijn zou ik dat wel zeggen.

Paulus.
Nouja, als u de evolutietheorie niet accepteert dan is er 'helaas' geen basis meer voor discussie. Dan kunnen we beter eerst een topic starten over evolutie of andere scheppingstheorieën.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 20 december 2006 om 17:23.
Oud 20 december 2006, 17:50   #2709
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Je antwoordt natuurlijk wel, maar nooit op mijn vraag.

Paulus.
Hoor wie het zegt...

Oud 20 december 2006, 18:55   #2710
DenMathias
Schepen

Standaard

Citaat:
Bijna helemaal mee eens!

Paulus.
Waar ga je niet akkoord mee?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Tot op heden hebben de homohaters van dienst nog geen enkel bewijs en argument kunnen geven als zou homoseksualiteit afwijkend zijn, ik blijf in volle spanning wachten maar ja blijkbaar geven ze liever op de man af op de homo's en is hun geliefde bezigheid de homo's kwetsen en de dieperik in duwen, ja zelfs met deze kerstijden.
En dan zijn ze verwonderd en geschockeerd dat wij hen homohater noemen...
Uit nieuwsgierigheid: als homoseksualiteit genetisch bepaald is, dan is het toch een 'afwijking' te noemen (net zoals in mijn vorige post: ik bedoel dit zonder positieve/negatieve connotatie, maar puur biologisch gezien), aangezien het over een mutatie gaat?

Maar ik begrijp homofoben niet. Ik ken verschillende mensen die homoseksueel zijn, en zou niet weten waarom zij niet mogen trouwen, of kinderen adopteren.
DenMathias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 19:41   #2711
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nouja, als u de evolutietheorie niet accepteert dan is er 'helaas' geen basis meer voor discussie. Dan kunnen we beter eerst een topic starten over evolutie of andere scheppingstheorieën.
Ook dat heb ik niet gezegd. Ik heb opzettelijk op geen enkele wijze te kennnen gegeven wat ik wel of niet geloof met betrekking tot onstaan. Ik heb niet te kennen gegeven voor of tegen de evolutietheorie te zijn, precies om niet te ontaarden in een nevendiscussie over schepping of evolutie. Daarom ook dat ik heel goed weet wat ik wel en niet gezegd heb daarover. Want ik heb erop gelet.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 20 december 2006 om 19:46.
Oud 20 december 2006, 19:44   #2712
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hiermee:

Citaat:
Of homoseksualiteit al dan niet nuttig is, is naast de kwestie. Het bepaalt namelijk in het geheel niet of het 'doodnormaal' is of niet.
Paulus.
Oud 20 december 2006, 19:50   #2713
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:

Uit nieuwsgierigheid: als homoseksualiteit genetisch bepaald is, dan is het toch een 'afwijking' te noemen (net zoals in mijn vorige post: ik bedoel dit zonder positieve/negatieve connotatie, maar puur biologisch gezien), aangezien het over een mutatie gaat?

Maar ik begrijp homofoben niet. Ik ken verschillende mensen die homoseksueel zijn, en zou niet weten waarom zij niet mogen trouwen, of kinderen adopteren.
Van dat huwelijk snap ik het totaal ook niet van kinderen adopteren kan ik er nog enigzins inkomen maar daar geven sommigen zo'n draai aan dat het volop homofobie is.

Mja een afwijking omdat het genetisch bepaald is, ik weet niet hoor, allé ja, dan kan je zeggen dat alle vrouwen ook een "afwijking" hebben omdat het genetisch bepaald is dat zij een borstgroei hebben.

Oud 20 december 2006, 19:51   #2714
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hiermee:

Paulus.
Maar wel de ganse tijd doordrammen dat homoseksualiteit afwijkend is en abnormaal is...

Oud 20 december 2006, 20:05   #2715
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ook dat heb ik niet gezegd. Ik heb opzettelijk op geen enkele wijze te kennnen gegeven wat ik wel of niet geloof met betrekking tot onstaan. Ik heb niet te kennen gegeven voor of tegen de evolutietheorie te zijn, precies om niet te ontaarden in een nevendiscussie over schepping of evolutie. Daarom ook dat ik heel goed weet wat ik wel en niet gezegd heb daarover. Want ik heb erop gelet.

Paulus.
Als we op die manier verderredeneren dan heeft het al helemaal geen zin. Zo kunt u dus zonder onderbouwing blijven beweren dat homoseksualiteit geen functie heeft, simpelweg omdat het zo is. Zo werkt discussiëren niet.
Oud 20 december 2006, 20:24   #2716
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik mij niet vergis begon het kleine gesprek over de evolutietheorie op pagina 106.
Oud 20 december 2006, 20:34   #2717
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als we op die manier verderredeneren dan heeft het al helemaal geen zin. Zo kunt u dus zonder onderbouwing blijven beweren dat homoseksualiteit geen functie heeft, simpelweg omdat het zo is. Zo werkt discussiëren niet.
Neen. En nogmaals neen.

Ik beweer dat homosexualiteit geen functie heeft waaraan heterosexualiteit niet zou kunnen aan voldoen. Als u beweert van wel, dan moet u dat bewijzen.

Ik beweer dat er geen kabouters bestaan, als u beweert van wel, dan moet u dat bewijzen.

Begrijp je waarom de bewijslast bij u ligt? Het niet-bestaan van iets kan niet bewezen worden. Alleen het wel-bestaan.

En ja ik was bereid om bewijs van uwentwege te aanvaarden die voortkwamen uit het evlotionistisch denken. Dat zegt niks over wat ik geloof, maar dat zegt alles over mijn goede wil en openheid naar u toe.

Maar je hebt me geen bewijs kunnen leveren. Noch uit het evolutionistisch denken, noch uit iets anders.

Wat uiteindelijk mijn stelling bevestigt, dat homosexualiteit geen functie heeft, waaraan homosexualiteit zou kunnen voldoen.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 20 december 2006 om 20:36.
Oud 20 december 2006, 20:59   #2718
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Neen. En nogmaals neen.

Ik beweer dat homosexualiteit geen functie heeft waaraan heterosexualiteit niet zou kunnen aan voldoen. Als u beweert van wel, dan moet u dat bewijzen.

Ik beweer dat er geen kabouters bestaan, als u beweert van wel, dan moet u dat bewijzen.

Begrijp je waarom de bewijslast bij u ligt? Het niet-bestaan van iets kan niet bewezen worden. Alleen het wel-bestaan.

En ja ik was bereid om bewijs van uwentwege te aanvaarden die voortkwamen uit het evlotionistisch denken. Dat zegt niks over wat ik geloof, maar dat zegt alles over mijn goede wil en openheid naar u toe.

Maar je hebt me geen bewijs kunnen leveren. Noch uit het evolutionistisch denken, noch uit iets anders.

Wat uiteindelijk mijn stelling bevestigt, dat homosexualiteit geen functie heeft, waaraan homosexualiteit zou kunnen voldoen.

Paulus.
Kabouters bestaan wel, zie naar Kabouter Plop .

En zo zoals het echte homofoben past draaien ze de bewijslast naar anderen toe wat hun fobie tov homo's alleen nog maar erger en erger maakt; blijkbaar wil Paulus het niet lezen maar de functie van heteroseksualiteit en homoseksualiteit is idem gewoon met dien verschille dat het om geslachtsverschil gaat, maar ja is juist hé Paulus heeft me geblocked hé nu ja die blocking maakt mijn gedacht er alleen nog maar beter op dat ik het gelijk aan mijn kant heb en dat hij geen poot heeft om op te staan en daar hij beetje begint te blocken en andere zaken te verdraaiien... tja

Oud 20 december 2006, 21:09   #2719
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen. En nogmaals neen.

Paulus.
Ik ga met Raf mee, u bent een hopeloos geval. Na 80 pagina's bewijzen geven dringt het nog niet tot uw betonnen kop door.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 20 december 2006 om 21:09.
Oud 20 december 2006, 21:12   #2720
bartje
Minister-President

Standaard

Ik geef niet op, ik zet door ook al heeft hij me geblokkeerd (zogezegd); als jullie vertrekken voelt hij zich de keizer te rijk; dus ...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be