![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En uit wat zouden die onstoffelijke dingen dan moeten bestaan?
|
|
|
|
#382 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#383 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Net zo kan het gevoel, besef tot een bepaald volk te behoren eenzelfde basis kennen. Aldus zitten we volgens uw redenering weer eens even ver...
|
|
|
|
|
|
#384 |
|
|
hmmmm; Jan, ben jij aanhanger van de filosofie van Plato?
|
|
|
#385 |
|
|
toch behoeft die 'liefde' een materiele basis te hebben om merkbaar te zijn en tot uitng te komen, zowel in de persoon die die leifde 'voelt' (hoe zou hij die anders opmerken?) als door ze te tonen.
|
|
|
#386 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#387 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Net zo is het gevoel ergens bij te horen. Bij een volk bijvoorbeeld. Vandaar heb ik al heel deze discussie gesproken over "identitair besef".
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
|
ik ben geen kenner van Plato (een schande, ik weet het), maar vergis ,ik mij als ik sporen van zijn filosofie bij jou terugvind, en je er op z'n minst door beînvloed bent?
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 21 december 2006 om 09:36. |
|
|
|
|
|
#389 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of ik door Plato's ideeën ben beïnvloed, durf ik sterk betwijfelen. Ik heb natuurlijk het nodige gelezen net als over andere klassieke (e.a.) wijsgeren.
|
|
|
|
|
|
#390 | ||
|
|
Citaat:
De vrucht van zijn arbeid komt hem toe... Citaat:
Zonder democratische controle? Heeft u ooit de structuur gezien van enig multinational? Ondernemingen zitten moeilijker in elkaar dan u duidelijk denkt... Kijk ik wist dat je het ging negeren daarom ook zal ik er verder geen woorden aan vuilmeken. Alleen spijtig dat u zelf met zo een zware economische en historische waarheid voor u nog altijd zo koppig bent... |
||
|
|
|
|
|
#391 |
|
|
en was er veel volk ?
|
|
|
|
|
|
#392 | |
|
|
Citaat:
Identitaire factoren misschien maar deze maken binnen een klein landdeel als vlaanderen al geen "één" volk (trouwens dat arische idee is belachelijk als je eens denkt) of gaan we al degenen die zich niet als gelijken aanzien vergassen of zo? Wat ik buiten m'n 'ivoren toren' zie en merk is dat mensen in vlaanderen niet willen onderling gelijk zijn! Baudelaire zei: J'osecroire n'êtrefait comme aucun de ceux qui existent. U denkt dat u dat wel bent puur vanuit een ideologie die u werd opgestoken! |
|
|
|
|
|
|
#393 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#394 | |
|
|
Citaat:
Nu antwoord u eens gepast op uw gebruikte quote van mij... Is het niet zo dat doordat mensen van dat ene "volk" u gaan zeggen dat de natie niet bestaat die natie ook werkelijk niet bestaat? Of moeten we gaan shiften? |
|
|
|
|
|
|
#395 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U slaat de bal volledig mis. |
|
|
|
|
|
|
#396 | |
|
|
Citaat:
In dit geval gaan ze hand in hand... Maar u zal altijd wel iets vinden nietwaar? |
|
|
|
|
|
|
#397 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U probeert u eruit te kronkelen, maar u heeft geen enkele aanwijzing noch bewijs kunnen geven voor uw stelling dat het identitair besef in Vlaanderen iets te maken heeft met geld. U verwijst slechts naar het separatisme.
|
|
|
|
|
|
#398 | |
|
|
Citaat:
Vlaams-identitair besef (zoals u het zelf uitroept) van de laatste jaren heeft maar één bedoeling het vormen van een vlaamse staat! Er bestaat niet zoiets als een "identitair" besef zonder doel! Anders kunt u mij eens zeggen waarop dat identitair besef wel steunt...? Let wel uw collega vlaams nationalist moet dan wel juist hetzelfde zeggen he... |
|
|
|
|
|
|
#399 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#400 |
|
Banneling
|
Heeft het Warandemanifest niets te maken met geld? Heeft het "argument" van de transfers niets te maken met geld?
|
|
|
|