![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vaststelling is nu wel dat WDV (waarvan de kopstukken dicht aanleunen bij de familie Declerck van groep Beaulieu) naar de opositie zijn verwezen. Ik vraag mij af welke gevolgen dat zal hebben voor de gemeente.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burgemeester
|
![]() lokale politiek, het blijft een lachertje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Gouverneur
|
![]() Er is een lid van de WDV overgelopen naar de CD&V zodat die nu 10 zetels hebben en alleen de gemeenteraad kunnen samenstellen,en die overloper is dan nog advokaat.Maar een verdiende straf voor de WDV die niet wilden samengaan met het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, het Belang is niet die homohaterspartij waarvoor men ze uitmaakt, er is zelfs een homo mandataris voor het Belang.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Ik ben indd keihard geworden voor het VB en dit heeft vooral te maken met de vele homohatende praat op het forum en ook hun grote tegenstand voor de 0110 concerten; als jehier sommige praat leest hier op het forum van VBers dan moet je er gewoonweg van walgen... zoals oproepen tot geweld mja...
![]() |
#66 | ||
|
![]() Citaat:
Als je het over politicsinfo hebt, tja, er wordt daar idd wel es over de schreef gegaan, maar dat forum staat uiteindelijk los van de partij. Ik kom daar nu trouwens ook bijna niet meer. De 0110 waren tégen het Belang gericht, dat heeft organisator Barman duidelijk gezegd, het is dan ook logisch dat wij tegen deze concerten van de onverdraagzaamheid waren.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens bij de goedkeuring van het homohuwelijk nu bijna 4 jaar geleden zei Bart Laeremans dat hij er alles zou aandoen dit af te schaffen en dat de gevolgen niet zijn probleem zouden zijn... mja dat ruikt toch wel naar enorme homohaat hé... maar soit we wijken hier nu héél sterk af van Wielsbeke hé ![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Dat was al ook mijn gedacht van in het begin Tantist; theeft nog lang geduurd vind ik, nu alleen uitkijken of we naar geen rare toestanden gaan hé de komende weken, maanden.
![]() |
#70 | ||
|
![]() Citaat:
En ach, het is niet omdat je het homohuwelijk wil afschaffen dat je daarom meteen homofilie zal verbieden. Er is nog een verschil tussen homohaat en conservatisme hé. Niettemin, je was vroeger verdraagzamer tegenover het Belang. Het stemt me droef dat de onverdraagzaamheid van kant lijkt te wisselen (dat is een algemene opmerking)
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Mja maar ik ben gewoonweg te diep gekwetst in hun houding, wij zijn ook mensen hé en geen beesten, mensen op zoek naar dat kleine tikkeltje geluk.
En ja Dina was een milde figuur net zoals er nog wel enkele waren. Met Abramis had ik vb. ook een goede forumband ondanks onze fel tegenstrijdige meningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Burgemeester
|
![]() onverdraagzaamheid lokt onverdraagszaamheid uit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Partijlid
|
![]() Wielsbeke waar ligt dat eingelijk?
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |