![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Een moslimmeisje moet zich integreren in onze maatschappij en niet zoals ze nu doen hier massaal rondlopen met kopdoeken aan en soms nog erger het ganse lichaam bedekken met een grote kopdoek die tot aan hun tenen reikt. In die landen waar ze er mogen mee rondlopen doen ze het niet en bij ons doen ze het en masse, waarom denkt u? Dit dragen moet verboden worden, zeker in onze cultuur. Laat groen maar zo snel mogelijk verdwijnen! |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
[quote=eno2;2205205]
Citaat:
Wat een onzin. De kerncentrales zullen open blijven, dat is al beslist! Zonne en wind energie kunnen in het beste geval maar voorzien voor zo'n 10% van de behoeften en waar gaat die andere 90% halen als ge de kerncentrales wil sluiten? Kopen in het buitenland zeker met als gevolg dat de energieprijs flink zal stijgen, ja ja zo kennen we de groenen en afgeleiden! |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een stem voor het groene uitroepteken is absoluut geen garantie voor een beter milieu. Het groene uitroepteken wil onze grenzen wagenwijd openzetten voor nog meer vreemdelingen, terwijl Vlaanderen al overbevolkt is. Alleen al omwille van puur ecologische redenen is het absoluut niet verantwoord dat er hier nog meer mensen binnenkomen. Indien het groene uitroepteken echt bekommerd zou zijn om de leefbaarheid van Vlaanderen dan zou het moeten pleiten voor een zeer strikte immigratiestop. |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#65 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#66 | |
|
Minister
|
Citaat:
ik vind zeer zeker dat er iets aan het milieu moet gedaan worden, maar dat is iets waar elke partij aan werkt. bovendien is het binnen de 20 jaar hier bij ons gedaan met de vervuilende industrie. onze wetenschap en ons kapitaal zal ons zo ver gebracht hebben dat de boel redelijk tot zeer clean zal geproduceerd zal worden. waar zal binnen 20 jaar het probleem zich bevinden, in de derdewereld landen. de meeste van deze landen zijn nu in hun eerste/tweede industriële fase. zij gebruiken dan alle vervuilende grondstoffen die wij nu proberen weg te werken. die landen zijn helemaal niet bij kapitaal om één fase over te slaan en direct te beginnen met clean te produceren en voor hun economie en het welzijn van de bevolking is deze industrie van absoluut belang. niets zal hen dus kunnen tegenhouden om dan even vervuilend te wezen als wij nu zijn. het enigste wat we dan kunnen doen is allemaal deze landen helpen zo snel mogelijk door hun vervuilende fase te komen. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
HEEEEEEERLLIIIJJJJJJJKK !!!!!!! Ja toch ... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is allang de vraag niet meer. De vraag is, wanneer we er iets gaan aan doen. |
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Banneling
|
Niet getreurd. Je kan nog je wraak hebben door eens goed te hyperventileren, als je daaraan terugdenkt. Dat stoot heel wat CO2 uit...
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb mijn wraak al lang van mij afgeschud in het stemhokje.
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Parlementslid
|
JAJA! verkozen tot BEST Nederderlandstalige lied!!!
|
|
|
#74 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#75 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
We kunnen natuurlijk veel zelf verwezenlijken om de industrie in ons land te beschermen tegen delocalisatie. Vooreerst moeten we bewuster consumeren en kijken waar de producten vandaan komen. Onze eigen industrie de kans geven om haar internationale concurrentiepositie te bewerkstelligen, zal afhankelijk zijn van het lef om de fiscale lasten drastisch terug te schroeven. We staren ons in deze blind op de economische groei in Azië. Misschien eens een voorbeeld geven aan Ierland??? Ecologie en Economie gaan perfect samen, in weloverwogen voorstellen. Tot mijn grote spijt moet ik echter vaststellen dat Groen! die twee dingen niet in harmonie kan brengen. Net zoals alle andere partijen stellen zij oplossingen veel te symplistisch voor. Enkel door alle factoren met elkaar te betrekken is er een creatie mogelijk. Milieuproblematiek aanpakken heeft ook te maken met departementen zoals gezondheid, justitie, werkgelegenheid, economie, verkeer, enz. ... Kernenergie blijven ondersteunen omdat we van de veronderstelling uit zouden gaan dat windenergie en zonne-energie de consumptie niet zou dekken, is elke kans op oplossingen naast zich neerleggen. Ik stel voor dat we ons eerst zouden fixeren op de effectieve invoering van hernieuwbare en alternatieve energiebronnen, alvorens men denkt aan kernenergie. De consumptie van energie hoeft niet echt ten koste te zijn van onze levensstijl maar de oorsprong van die energie is prioriteit. |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Burger
|
Wat heeft een hoofddoek te maken met respect voor de natuur. Als er een levensbeschouwing is die voor niets respect heeft dan is het wel de islam.
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Banneling
|
die milieupanikeurs teren op angstgevoelens. Gelukkig braadt hun haring niet meer.
'k zal nog eens gas gaan geven met mijn Hummer zie. Hopelijk kom ik mie struisvogels niet tegen met hare volvo. |
|
|
|
|
|
#78 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik hoop dat de groene jongens en meisjes ooit eens verstand gaan krijgen en dan ook eens ophouden met onzinnige projecten aan te prijzen en te blijven verdedigen. Wij hier in Belgie moeten onze energie gaan winnen uit afbraakgassen, trage waterlopen, bioenergiegewassen en zeestromingen. Wind en zonneënergie zijn speelgoed dat men moet laten voor de hobbyisten, duur, onrendabel en onbetrouwbaar. Citaat:
Het zijn net hun tegenstanders die angst hebben en daarop teren. Zij hebben angst voor veranderingen in hun luxe en levenswijze. En van echte milieumensen mag jij je hummer zelfs dag en nacht op volle toeren laten draaien. Maar gebruik de moderne en milieu vriendelijke brandstoffen, je kan deze zelfs gratis zelf winnen. |
||
|
|
|
|
|
#79 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dinsdag 9 januari wordt 13 �* 14 graden Celsius verwacht !!!!!!!! Normale temperatuur voor begin januari in het Noordelijk Halfrond ?????
|
|
|
#80 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dan moeten we minder stoken om te verwarmen. En als we minder stoken om te verwarmen, hebben we minder rookuitstoot. En da's natuurlijk weer goed voor het milieu ! Je ziet, het opwarmingsproces van de aarde is dan toch nog ergens goed voor !
|
|