![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of zal het nu heel stil worden...? Naar goede gewoonte als we jullie om cijfers vragen, gok ik op het laatste.
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ja en dan moet je ook niet zo klagen. Want alleen mensen in de bijstand mogen klagen, vind ik. WIJ WILLEN MEER GELD! WE HEBBEN HET MOEILIJK!
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
kapitalisten wegens plaatsgebrek in Vlaanderen in Wallonië hebben moeten oprichten. Kort gezegd : heel jouw argumentatie staat of valt bij het postulaat dat de wereld een onveranderlijk gegeven is, dat kapitalen en mensen geen moibiliteit kennen en allemaal netjes op hun plaats blijven. Men produceert nog steeds in de vliegtuigsektor, halfafgewerkte staalsector, automobielsector enz.. in Wallonië. Er lopen daar nog arbeidende arbeiders en bedienden rond hoor & ook nog Middenstanders - dat de consumptie er door de hoge werkloosheidsgraad lager is en de economie derhalve op een lager pitje staat : zal wel waar zijn. Dat is elders in Europa en elders in de wereld ook het geval. Dat dit onveranderlijk en hopeloos is, is een loutere interpretatie : die ik historisch nergens gestaafd zie.
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Ga dan werken........
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Het vinden dat men te weinig geld heeft is niet inherent aan het verdienen van een minimumloon of het leven van de bijstand/werkloosheidsvergoeding/AOW/Pensioen/Leefloon ...
Ook huisjesmelkers kunnen te lijden hebben van een te laag inkomen om de nodige herstellingen aan hun bezittingen uit te voeren. Addelijke kasteelheren zijn niet in staat hun domeinen te onderhouden & zelfs personen van koninklijken bloede menen dat ze van staatswege slechts een aalmoes ontvangen om rond te komen. Om te zwijgen over de arme belastingplichtigen die naar "belastingparadijzen" moeten uitwijken om van het "te weinige geld" te genieten waar ze door een gelukkig toeval hun hand op konden leggen. doet me er aan denken : ik moet dringend met Euromillions meedoen vandaag !
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat er eens gestopt wordt met dat gezeik op werklozen gvd. Ik word daar zo mottig van hé.
![]()
How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd ![]() Laatst gewijzigd door Tina : 22 december 2006 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Moest ik nooit een waal gezien hebben kzou een raar beeld hebben pijsk... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Als je dit bekijkt als migratie dan kan je ook stellen dat er een migratie is van Vlaanderen naar Wallonië (een veel grotere trouwens)... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() geeuw
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijna juist. Ge moet gewoon naar Wallonie enigreren en daat ambtenaar worden, en uw echtgenote invalide laten verklaren. Zult ge ook wel uw 4,5E per dag krijgen, en er ook niets (of niet veel) voor hoeven te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb trouwens nog niks betaald aan de Walen want mijn loon is zo laag dat ik geen belastingen moet betalen, goed é.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Helemaal niks juist. Moest je nu nog schrijven 45 Euro per dag, ongeveer 1.350 Euro per maand, denk je niet dat dit een beetje meer de realiteit zou benaderen?
|
![]() |
![]() |