![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Treed jij ook tegen elke belg die iets verkeerd doet? Wel begin daar ook maar eens aan, en wijs dan met je vinger naar ons want in "jouw mand" zitten er meer als genoeg rotte appels, begin daar ook maar eens aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De grootste moorden en verkrachtingen die gebeurd zijn, zijn door belgen gebeurd... En kom niet af met de moordenaar van Joe want dat is een pool en een christen, en geen Moslim. Kom niet af met Abdella ait out want die is ook geen Moslim, die heeft zich al lang bekeerd tot het Christendom Dutroux is ook een belg denk ik.. en die andere twee, moordenaar van Loubna was ook een belg.. Moet ik nog verder gaan? Volgens mij heb jij gewoon schrik omdat de Islaam echt groot aan het worden is, maar dat mag normaal gezien geen bedreiging zijn voor jou hoor.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En beledigt: als jij weet wat de reden erachter is, dan hoef jij je helemaal niet beledigt te voelen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() je kiest dat toch maar vrijelijk voor een godsdienst die vrouwen of 'heidenen' of beide op een minderwaardige manier behandelt (vanwege hun niet gekozen eigenheid (vrouw zijn of ongelovig zijn) ... dat is een club waar ik precies niet zou willen bijhoren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En dat het minderwaardig is, is dan een conclusie die jij trekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je doet alsof België het land van je voorvaders is maar dat is helemaal niet waar. Je zegt dat je hier bent geboren en je daarom niet hoeft aan te passen, wat dus gewoon een grote leugen is dat je jezelf voorhoudt omdat dat de makkelijkste manier is voor jou (= geen verantwoordelijkheid moeten opnemen, enz...). Jij bent pas een volwaardige Belg als diegenen die hier hun voorvaders hebben, jou zo accepteren. Op dit moment maak je geen deel uit van het Belgisch volk Samrah, ook al zwaai je 24/24 uur met je Belgische nationaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Helemaal niet. Ik ben trots te zeggen dat ik een Belgische van MAROKKAANSE AFKOMST ben hoor, ik ben trots op het feit dat mijn voorouders marokkanen waren die in Marokko leefden! En waar staat nu weer in het woordenboek die definitie van Belg?? Want volgens jou is een belg een persoon die door andere personen die hier hun voorouders hebben, hem of haar accepteren als belg. Wat een belachlijke, zelf uitgevonden definitie. Ik ben Belg vermits ik hier geboren ben, en ook de belgische nationaliteit bezit, zoek dat maar lekker op in een woordenboek! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Schepen
|
![]() Marokkanen en Turken die hier geboren zijn, en BELG zijn, zijn dan wat?? Allochtonen of Belgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat ongeveer 60% van de gevangenisbevolking een allochtoonse afkomst heeft. En van die 60% heeft 70% een Marokkaanse afkomst, als ik het me goed herinner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
blijkbaar is die instelling niet compatibel met een Islam die sommige fundi's hier (waaronder jij) voorstaan ... niettemin, een zalig kerstfeest ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Kom met feiten, niet met zever... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat een grappige definitie van Belg. En toch ben ik belg en voldoe ik niet aan jouw definitie.. pech hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Alvast voor jou een zalig kerstfeest. En gelukkig nieuwjaar. Ik hoop voor jou wat minder vooroordelen voor het nieuwe jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() Jij bent hier geboren en als moslim opgevoed. Dat betekent inderdaad aanpassen aan de niet-islamitische leitcultuur Samrah. En dat zal zo blijven tot je (achter-)kleinkinderen volledig geassimileerd zullen zijn.
|
![]() |
![]() |