Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 december 2006, 22:40   #221
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Raf en Feremans ten stijde tegen een dode...Bravo, "mannen".
Extreme lafheid is een kenmerk van progressieve dhimmitude.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 22:41   #222
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Herlees zijn draden en geniet van de dhimmi-platitutes. Je kan het zo plat niet bedenken of Bazilfunk heeft ze uit zijn mouw geschud. En op de koop toe heeft hij een schare fans.
En w�*t voor fan's....
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 22:42   #223
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het is enkel een staaltje van Bazilfunk's mentaliteit.Dat verklaart dan ook waarom hij allochtonen verkiest te verdedigen inplaats van de door hem duidelijk geminachtte en/of gehate Vlamingen.Je niet onnozeler voordoen als je bent hé Raf...Het is zo al erg genoeg.
De stelling was dat Bazilfunk hier de verdediging van allochtone moordenaars, in casu de "moordenaars van De Moor" op zich nam. Als ik dan vraag om me even naar zo'n bericht te linken waar ik dat kan zien, krijg ik ineens een heleboel wazige citaten voorgeschoteld waaruit allerminst uit blijkt dat de stelling klopt. Zijn mentaliteit mag zijn wat ze is. Vooralsnog heb ik niets gezien wat er op wijst dat hier iemand de verdediging van allochtone moordenaars opneemt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 22:44   #224
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Zoals ik al zei: ik heb geen zin om al de berichten van die mens te doorworstelen naar iets wat ik meer dan waarschijnlijk toch niet zal vinden. Ik leid uit uw pertinente weigering om een linkje te plaatsen af dat uw beschuldiging aan het adres van Bazilfunk uit de lucht gegrepen is. Zo, daarmee weten we dan ook weer wat uw geloofwaardigheid voor u betekent. Evenveel als ze waard is: niets.
Ik verleen geen diensten aan progressieve dhimmies die te lui zijn om zelf een kijkje te nemen. Dhimmitude ligt niet in mijn aard, wel in de uwe.

We weten allemaal wat dhimmies onder geloofwaardigheid begrijpen : je broek zo diep mogelijk afsteken voor allochtoon schorum en jezelf tot in elke vezel haten. En uiteraard de klassieke voorspelbare strategie : van het slachtoffer de dader maken. Met dat soort platheid wil ik niet geassocieerd worden.
Oud 25 december 2006, 22:47   #225
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik verleen geen diensten aan progressieve dhimmies die te lui zijn om zelf een kijkje te nemen. Dhimmitude ligt niet in mijn aard, wel in de uwe.

We weten allemaal wat dhimmies onder geloofwaardigheid begrijpen : je broek zo diep mogelijk afsteken voor allochtoon schorum en jezelf tot in elke vezel haten. En uiteraard de klassieke voorspelbare strategie : van het slachtoffer de dader maken. Met dat soort platheid wil ik niet geassocieerd worden.
Van een verdachte onmiddellijk een veroordeelde schuldige maken is jouw voorspelbare strategie.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 22:49   #226
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met dat soort platheid wil ik niet geassocieerd worden.
Hm.. Dat lijkt me iets waar jij alles vanaf weet. Zelfs de kerstsfeer schijnt er niet in te slagen je overduidelijke frustratie enigszins te temperen. Affijn, mij niet gelaten. Meer van uw gebazel heb ik niet nodig om te weten welk vlees ik in de kuip heb. Quantité négligeable.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 25 december 2006, 22:52   #227
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Van een verdachte onmiddellijk een veroordeelde schuldige maken is jouw voorspelbare strategie.
Inderdaad, zeker als die verdachten 3 dagen onderdoken en door een versterkte politiemacht uit hun holen moesten gedreven worden. Iemand die niets op zijn kerstof heeft duikt niet onder.
Dat schorum wist maar al te goed dat ze een dode op hun geweten hadden.
Oud 25 december 2006, 22:55   #228
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Hm.. Dat lijkt me iets waar jij alles vanaf weet. Zelfs de kerstsfeer schijnt er niet in te slagen je overduidelijke frustratie enigszins te temperen. Affijn, mij niet gelaten. Meer van uw gebazel heb ik niet nodig om te weten welk vlees ik in de kuip heb. Quantité négligeable.
Gelukkig heb je nog altijd allochtone criminelen om je aan vast te klampen Rafke.
Geen quantité négligable Rafke, maar heel verrijkend allochtoon vlees, tenminste als je het lef hebt om onze gevangenispopulatie eens te bekijken.
Oud 25 december 2006, 22:57   #230
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Bla bla bla... Yadda yadda...

Citaat:
Oud 25 december 2006, 23:00   #231
Banneling

Standaard

Citaat:
Ieder zijn meug, ik verkies de uitspraak en verdict van het gerecht.
Goed zo, tenminste als je consequent blijft. Helaas is dat een ijdele hoop.
Progressieve dhimmitude vereist immers dat je 'het afwachten op een verdict' in de vuilbak kiepert van zodra een allochtoon het slachtoffer wordt van een criminele daad. Niet waar Pietje? (En hier hoef je niet eens op te antwoorden. Het progressief gekonkel op dat vlak hoeft niet meer ontkend te worden.)
Oud 25 december 2006, 23:03   #233
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar is het probleem dan ??
Het hypocriet gekonkel van de progressieve dhimmies.
Oud 25 december 2006, 23:07   #234
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het hypocriet gekonkel van de progressieve dhimmies.
Het afwachten van een uitspraak vh gerecht heeft niets met gekonkel te maken. Zo werkt een beschaafde samenleving.
En ja, veeg af en toe eens het schuim van je bek.
Oud 25 december 2006, 23:12   #235
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh heb je het over die verdachten die na G. Demoor de dood ingedreven te hebben op de vlucht sloegen en drie dagen schuil hielden (en kregen) in hun ghetto? Tja, in progressieve mierenbreinen is dat waarschijnlijk 'normaal' gedrag voor onschuldigen.
Doe maar verder met jullie semantische spelletjes, die allochtone criminelen zullen voor immer geboekstaafd blijven in het collectief geheugen als de moordenaars van G. Demoor. (Met uitzondering van de progressieve mierenbreinen : daar is enkel plaats voor progressief minimaliseringsgelul).
mmm... en wat dan met al die laffe belgische moordenaars die iemand doodrijden, dan vluchtmisdrijf plegen en zich weigeren aan te geven?

zotten die zich wat te agressief gedragen in het verkeer of niet beseffen dat het onverantwoord is om zat achter het stuur te kruipen...

... als het dan fout afloopt zijn ze te laf om zich aan te geven, en duiken ze onder...

25% van de vluchtmisdrijven worden nooit opgelost... elk jaar tientallen families wiens leven plots een tragische wending neemt omwille van het laffe gedrag van één onnozelaar

dit is heel goed te vergelijken met wat hier is gebeurd. opgenaaide allochtone jongeren die een ouwere man een paar slagen geven (al dan niet tgv het gedrag van de man zelf)... als later blijkt dat die man aan die slagen (of aan de psychische of fysieke shock ten gevolge van de slagen... laat de experts dat maar uitmaken) overleden is... zijn ze evengoed zo laf om zich niet aan te geven...

ik zie het verschil niet.

maar ja, als een brave autochtoon iemand doodrijdt is dat een fait divers... en is het bijna normaal te noemen dat die persoon even "onderduikt".

als allochtone jongeren dit doen zijn het lafaards, dikke criminelen, en verdienen ze in de ogen van sommige debielen hier de doodstraf...

btw, "progressieve dhimittude", wat is dat voor een beest? weer een nieuwe uitvinding van de islamhaters en het extreem rechts crapuul hier op het forum...? bende onnozelaars! kruip maar terug in jullie hol... of om het wat surrealistischer te houden... kruip terug in elkaars hol, dan zijn we van jullie gezaag en geweeklaag verlost...
Oud 25 december 2006, 23:13   #236
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Het afwachten van een uitspraak vh gerecht heeft niets met gekonkel te maken. Zo werkt een beschaafde samenleving.
En ja, veeg af en toe eens het schuim van je bek.
het zal er allemaal van afhangen welke opdracht de rechter zal krijgen van "hogerhand"....En Laurette Onkelinkx kennende vrees ik het ergste...Waarschijnlijk zullen die bandieten er weer goed vanaf komen...Een paar jaar voorwaardelijk...of pure vrijspraak.
Het is per slot van rekening maar een ouwe Vlaming die doodgeslagen werd: die zijn makkers riskeren niet om de helft van het stad af te breken.De vrienden/kennissen/familie/landgenoten/mede-moslims daarentegen...
Oud 25 december 2006, 23:15   #237
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
het zal er allemaal van afhangen welke opdracht de rechter zal krijgen van "hogerhand"....En Laurette Onkelinkx kennende vrees ik het ergste...Waarschijnlijk zullen die bandieten er weer goed vanaf komen...Een paar jaar voorwaardelijk...of pure vrijspraak.
Het is per slot van rekening maar een ouwe Vlaming die doodgeslagen werd: die zijn makkers riskeren niet om de helft van het stad af te breken.De vrienden/kennissen/familie/landgenoten/mede-moslims daarentegen...
jaja beste carlguslaaf...

het gerecht is rot he...

is dat eigenlijk wel leuk, zo leven in constante paranoia?
Oud 25 december 2006, 23:18   #238
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
te idioot om op te reageren
Oud 25 december 2006, 23:20   #239
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
jaja beste carlguslaaf...

het gerecht is rot he...

is dat eigenlijk wel leuk, zo leven in constante paranoia?
ik ben realist, niet paranoïa.En ook een Khonnar zal mij geen blaaskes komen wijsmaken...triestigaard...
Oud 25 december 2006, 23:22   #240
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
ik ben realist, niet paranoïa.En ook een Khonnar zal mij geen blaaskes komen wijsmaken...triestigaard...

hahahahahahahahahah yaddie yaddie da blaat blaat... een zakske vol met stront... dat ben je, niet meer, niet minder...

realist de paranoia is al zover doorgedreven dat mijnheer zijn eigen waanideeën voor waarheid aanneemt... is there a shrink in da house?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be