![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar 1200 euros/maand voor een halftime job vind ik niet overdreven.Ik legde het toch net uit? Als iedereen werk heeft, moet de staat niet zoveel geld aftroggelen aan de bazen, om alle werkloosheids-uitkeringen te betalen.En dan kunnen de bazen ook meer betalen.Die lonen worden trouwens toch uitgegeven, en dat komt de ekonomie ten goede.Dat is geen geld dat op een Zwitserse bankrekening gezet word, of waarmee aandelen gekocht worden.Dat is voor op te doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
maar het is nog niet te laat om je leven te beteren ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 december 2006 om 23:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
bovendien is iemand niet lui alleen maar omdat chipie iemand lui vindt he er is ook nog zo n spreuk die zegt ; oordeelt niet opdat gij niet geoordeeld worde ![]() de essentie vh christendom is hoe dan ook het opnemen voor de zwakkere of nee toch niet dat was de oorspronkelijk bedoelde essentie
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 december 2006 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Mijn situatie is bekijken, op 4 dagen tijd 54 uur gewerkt en op donderdag ben ik in verlof gegaan om 17u00.
Wel, geen problemen mee. Ik doe men job graag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() ik werk in een sociale werkplaats.
geen prestatiedruk, aangepast werkritme. ik word niet moe en de VDAB laat mij met rust. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() in heel het evangelie is er trouwens ook nergens sprake van dat jezus werkt
moest hij dit zo belangrijk gevonden hebben dan zou hij daar zeker toch wel eens op gehamerd hebben he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 december 2006 om 23:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() de vader van jezus had nochthans een zaak uit de grond gestampt als timmerman
maar zoontje lief had wel wat belangrijkers te doen dan dat over te nemen zelle zoek eerst het koninkrijk en al de rest zal u als toemaat zomaar gratis en voor niks en zonder er een klop voor te doen gegeven worden; zij hij tegen zijn pa die zich heel zijn leven krom gewerkt had ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 december 2006 om 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het zweet uws aanschijns zult gij brood eten, totdat gij tot de aarde wederkeert, dewijl gij daaruit genomen zijt; […] Als straf voor het overtreden van Gods gebod moeten Adam en Eva voortaan werken voor de kost. De uitdrukking betekent 'zwoegend'.uit Gen. 3:19, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() de hele wereld lijkt soms nogal vaag voor jou, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
nooit sloeg je de nagel zo op de kop mijn beste chipieken ik denk niet dat je dat ooit nog eens zal herhalen het verplichtte zwoegen was een onderdeel vd erfzonde die erfzonde werd echter volgens het kerstverhaaltje weggewassen he chipieken ( hoor mij hier nu het kerstverhaal vertellen op kerstavond zeg ![]() dus sinds de komst van jezus moeten we niet meer werken he ( maar we mogen nog wel ) en kunnen we gewoon terug genieten in het aards paradijs ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de deur naar dat paradijs is dus al lang terug opengezet !!! nu nog jullie zover krijgen erdoor te gaan he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 december 2006 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() pff en waarom zou ik dat niet doen ? de rijken en zelfs bush doen het - dus ik zal me wat gaan generen zeker
![]() weerleg trouwens eens iets je kan toch wel meer dan mijn posting alleen maar een kwaliteit op te kleven he ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 december 2006 om 23:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |