![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De enige hoer ben jij, die al verschillende keren met verschillende sex heeft gehad, die jouw lichaam gebruiken om hun lusten te krijgen en je daarna dumpen. De enige hoer hier ben jij, en niemand anders. Jij bent echt geobsedeerd. Zoek je maar een goede instelling om je te genezen want jouw leven leiden moet een hel zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik heb je verschillende kansen gegeven maar je blijft beledigen. Ik negeer je of je kunt je nog excuseren. Zorg maar dat jouw vader jouw niet neukt, dat komt blijkbaar veel voor bij jullie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zullen ze van uw profeet hebben, je weet wel die hoerenbok die met zijn 13 vrouwen niet genoeg had en dus ook aan kleine kindertjes zat. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe is het toch mogelijk dat jij de Mekkaanse versie van Dutroux, een echte kinderverkrachter zo kan adoreren? Ga jij je dochtertjes als ze negen zijn laten ontmaagden door een islamitische geile oude bok om het voorbeeld van uw profeet te volgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lig je nu al te smachten om dat schouwspel mee te maken ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Elke partij gaat extremer en extremer reageren op elkaar, hopelijk gaat dit zich ook verder en verder manifesteren in onze maatschappij. Het kan hier nog leuk worden in ons Vlaemsche land ![]() I'm waiting ![]() Enfin, graag ook is reactie van Samrah op bovenstaande |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of vindt ge het opdringen van de eigen feestdagen en teken van integratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Minister
|
![]() Vreemde logica. Soit. Je doet maar.
Opdringen? Leg uit...
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met dat verschil dat de dieren niet door moslims gefokt worden en daar geen controle op is. Laatst gewijzigd door Bobke : 25 december 2006 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() Feestdagen...zucht...
Van mij mochten ze ze afschaffen. En geef iedereen die dagen zo om op te nemen. Ik ben ongelovig...en kan niet gaan werken met christelijke feestdagen in ons land omdat het bedrijf dan gesloten is. Is discriminatie tov mij ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() Jullie trappen er weer met jullie beide voetjes in
![]() Laat het "Racaille" voor wat het is, en verlaag je niet tot hun niveau. Ik ben zelfs vriendelijk tegen hen ![]() Je ziet nu toch al dat alle partijen in elk europees land maar rechtser en rechtser worden juist omwille van hen. Ik blijf er bij dat ik geen echte VB'er ben al heb ik er toch voor gestemd, maar dit is bij gebrek aan partijen die er echt met de borstel doorgaan op gebied van derde generatie maghreb gespuis die tal van wagens in de fik steken en ALllah Akhbar roepen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Minister
|
![]() Ik zou het niet weten. Ik ben consequent tegen vrije dagen opgelegd door staatswege dus jah... daarvoor mogen ze op hun kin kloppen hoor
![]()
![]() |
![]() |
#298 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pffff, weer van die progressieve newspeak. Ik heb mijn mening over de islam en die uit ik. Dat die mening niet progressief en politiek correct is, kan me geen barst schelen. Ik vind het leuk die moslima met achterlijkheden uit haar ideologie te confronteren. Waarom niet? Dat mens een beetje wakker schudden uit haar religieuse lethargie vind ik overigens een goede daad. |
|
![]() |
![]() |