![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
moet wel zijn he anders sla je volgens mij toch geen zaken uit je nek zoals " zoek eerst het koninkrijk gods en al de rest zal u als toemaat gegeven worden " en bvb ook " vergaar geen schatten hier op aarde waar dieven ze kunnen roven ... maar vergaar u schatten die eeuwig zijn ... soit zelf beschouw ik me al een hele tijd niet meer als christen maar wat ik zeker weet dat armenfoben zoals jij absoluut geen christenen (fvolgelingen van christus ) kunnen zijn - wat ze ook uit hun nek kletsen - het zijn antichristen - adderengebroed
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 december 2006 om 00:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar de profeet zei ook dat we onze eigen broeders moesten verkiezen boven wie dan ook. En dat maakt het meteen moreel om solidaire initiatieven te ... kanaliseren. Ik vrees dat jij dus de aangeboden thee en ei zal moeten krijgen van uw soortgenoten ![]() Maar zelfs landmijnen aan de andere kant van de wereld brengen een kleine 2.5 miljoen euro méér dan de media-initiatieven voor de armen van hier (0 euro). Zou je aankloppen bij een Vlaams Gezin, ze bellen allicht de politie om u weg te jagen ![]() Ah... the smell of Vlaanderen
![]() |
![]() |
#103 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
soit voor mij is die vergelijking niet relevant eigenlijk - armoede heeft geen kleur
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
er is wel degelijk ook racisme op de arbeidsmarkt - vdab en ocmw weten dat ook en zullen dus van een allochtoon vrijwel onmiddelijk aannemen dat hij geen werk kan vinden van een autochtoon echter niet - deze worden dan ook vaak onterecht als werkweigeraars gezien terwijl er buiten racisme op de arbeidsmarkt nog andere vormen van discriminatie bestaan
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister
|
![]() Het is voor een kameel gemakkelijker om door het oog van een naald te kruipen dan voor een rijke om het koninkrijk van God binnen te komen. Mattheüs 19:24
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Komaan gast...get real. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
soit voor mentale luiaards die niet eens de moeite kunnen opbrengen naar onderbouwingen van hun meningen te zoeken of zelf maar een poging daartoe te doen zijn er anders genoeg fora hoor deze kan ik je in die contekst zeker aanbevelen - je zal je daar zeker thuisvoelen tss de andere mentale lamzakken ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 december 2006 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() we weten weeral waar we voor opgestaan zijn vanmorgen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 december 2006 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
![]() en ik denk dat er voor jouw op zappy best ook nog wel een plekje zal zijn hoor ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() en trouwens - zeg nu eens waarom je het niet eens bent
maar ja dat is niet aan donkeys besteed he
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Eén woord : sukkelaar(s)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() we zijn helemaal platgeslagen
![]() zal een paar dagen duren vrees ik voordat we dat te boven komen jurgen79 noemt ons sukkelaars ![]() ik roep meteen een crisisvergadering van het vierde wereld syndicaat bijeen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 december 2006 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() betrek mij niet bij hun ding, Muis, en vooral, probeer mij niet te gebruiken om hen vijanden aan de hand te doen.Ik spreek enkel in mijn eigen naam.Wat ik over allochtonen denk zijn mijn zaken, en wat ik over kapitalistische uitbuiters denk eveneens.
|
![]() |
![]() |