![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jammer.
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen die ik ken die zich bezighouden met vrijwilligerswerk zijn "rijke" mensen, die bijv. toekomen met het loon van hun partner, of die parttime werken en daar vrijwilligerswerk bijnemen, of die op brugpensioen zijn of gewoon genoeg verdiend hebben om niet meer te moeten werken. Eén ervan heeft bijv. een paar jaar geleden de lotto gewonnen (gigabedrag) en heeft zijn job opgegeven om vrijwilligerswerk te gaan doen. Vrijwilligerswerk is overigens zelden een fulltime bezigheid, en dus perfect combineer met parttime werken.
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer is iemand trouwens 'rijk' volgens het VWS?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
moeten we een cynische ondertoon gaan zoeken in al je berichten? het wordt een beetje een zielige vertoning, zo.
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() soms kan je een ander alleen maar laten begrijpen wat ie een ander flikt door het hem zelf te flikken.
spiegeltje spelen noem ik dat en ik heb veel voor de armen over maar neen mijn vriendin die drie kinderen heeft voor luiwammes gaan laten uitmaken door een alleenstaande man die in de verste verte niet beseft bij gebrek aan enige ervaring dat drie kinderen gewoon niet vanzelf blijven leven ? now way ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 december 2006 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben werkloos, maar voor zover ik weet ben ik helemaal niet arm. als ik me nu helemaal op het vrijwilligerswerk ga storten, ben ik nog steeds niet arm.
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de meeste vrouwen moeten volgens u dus hun kinderen alleen opvoeden. ik betwijfel dat. ik denk dat je misschien een beetje teveel opgaat in je persoonlijke vetes.
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het trieste vind ik dat vrijwilligerswerk totaal niet gewaardeerd wordt, de werkervaring telt niet eens mee voor de vdab en wordt dan ook niet vermeld in je gegevens die bijgehouden worden. Er wordt nogal minachtend gedaan als men zegt dat men vrijwilligerswerk doet. Terwijl de inzet en motivatie van de vrijwilligers heel groot is en de vrijwilligers gewoon niet meer kunnen gemist worden. Nadat men eerst heel minachtend neer kijkt op vrijwilligerswerk zou Verhofstadt nu de langdurig willen dwingen om vrijwilligerswerk te gaan doen. Schandalig is het! Ook tegenover al die vrijwilligers die zich al jaren keihard inzetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is niet omdat je vrijwilligerswerk doet dat je werkloos hoeft te zijn, en het is ook niet omdat je werkloos bent dat je arm hoeft te zijn. De stelling omdraaien is geen goeie ontkrachting. Een berichtje posten over het grote aantal vrijwilligers en daar dan een slag aan proberen geven van 'kijk al die armen die vrijwilligerswerk doen! en die rijken maar op hun luie krent zitten!' lijkt me een behoorlijke vertekening van de realiteit, en eigenlijk ook wel beledigend voor de mensen die het materieel goed hebben en zich vrijwillig willen inzetten voor één of andere organisatie.
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
toestanden die niet bepaald de meest prettige en nog minder de meest interessante kant vormen ( behalve voor spitsmuizen ) van jezelf als minderheid organiseren maar die er toch bijhoren ( dat toeschouwers daar een oordeel over vormen is natuurlijk onvermijdelijk maar heeft ook iets paternalistisch ) op een manier is het positief te noemen dat er al vetes zijn trouwens -want dat wil zeggen dat er activisme is - wat een paar jaar geleden niet was - ik geloof dat daar uiteindelijk wel één of ander bestand gaat uitkomen als je dat nodig vindt ben je trouwens nog steeds welkom om op de gang van zaken in vws intern mee te komen wegen limburgse leeuw had daar zeker gelijk toen hij ergens zei dat er wat meer vrouwelijkheid in vws zou mogen zijn PS heb nergens gezegd dat alle vrouwen hun kinderen alleen moeten grootbrengen ( maar er zijn er wel veel en beduidend meer dan mannen )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 december 2006 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() deze draad ging trouwens over werken maar met mate enzo he
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben overigens 'andersarm' dus niet zo'n geschikte kandidaat. en ik werk graag ![]()
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
een voorrecht voor de rijken dus idd soit dit was tenminste gedurende jaren zo nu wil men armen verplichten tot "vrijwilligers"werk ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 december 2006 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |