![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3421 |
Banneling
|
![]() 't is ook zo dat de beesten overal opkruipen. Reuk of kleur kan al aanzetten tot sexueel gedrag. Voorbeelden zat
Homosexualiteit is - zoals de topicstarter stelt - dus inderdaad doodnormaal in de dierenwereld. Maar niet bij ons maar zelfs bij de beesten blijft het onnatuurlijk gedrag ; In tegenstelling tot de mens beseft het beest echter niet dat het tegen de wetten van de natuur in handelt... Dat maakt het voor wetenschappers ook mogelijk om bepaalde kunstmatige omstandigheden zo te simuleren dat het beest driftig wordt. Bij onze lakse wetgeving is dat precies hetzelfde, ook zij schepte het klimaat waarin homofilie kon gedijen. Laatst gewijzigd door PAJOT : 27 december 2006 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3422 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3423 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor de tweede maal reeds da's helemaal geen kringredenatie omdat het hier gaat over vastgestelde feiten en geen opgestelde veronderstelling... je kan hier hooguit spreken van een kringmechanisme... als je wilt is heel het leven over genereaties heen dat zelfs Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
een functie is niet meer dan een 'taak' die is velerlei wat betreft seksualiteit zoals je al menige keren is vertelt ik stel voor dat je je dan beperkt tot dat het stukje coïtus en wat anders verzint teneinde uit deze impasse te geraken neem doel Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3424 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor de tweede maal reeds da's helemaal geen kringredenatie omdat het hier gaat over vastgestelde feiten en geen opgestelde veronderstelling... je kan hier hooguit spreken van een kringmechanisme... als je wilt is heel het leven over genereaties heen dat zelfs Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
een functie is niet meer dan een 'taak' die is velerlei wat betreft seksualiteit zoals je al menige keren is vertelt ik stel voor dat je je dan beperkt tot dat deel ervan dat slechts als functie ( en dan nog is het engzichtig ) heeft een eventuele conceptie Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 27 december 2006 om 22:08. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3425 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik neem dus aan dat je rotsvast blijft bij je stelling dat niet- geslachtsrijpen geen drift zouden kennen ? of dat ge blijft bij een veel engere definitie van seksuele lust ? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of gewoon weer wat dingen in mijn mond leggen die ik niet gezegd heb wegens gebrek aan tegenargumentatie. Zo kennen we je natuurlijk. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3431 | ||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Uiteraard ben ik niet verantwoordelijk voor het interpretatievermogen van sommige andere forummers. Ik probeer het rationeel te houden. Het lukt me niet altijd want het is inderdaad een heel geladen onderwerp, maar ik probeer het wel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bovendien kom je pas van te zeggen: je kan de waarde van iets inderdaad afmeten aan het aantal functies dat het bezit Het staat bovenaan, kijk maar na, hoe je jezelf tegenspreekt. Citaat:
Ik wil maar zeggen dat... Als je de individuele invulling van seksualiteit als ijkpunt neemt, voor het 'normaal' vinden, dan kom je er niet. Je moet kijken waarvoor de mens met seksualiteit is uitgerust en in hoeverre die individuele invulling daaraan tegemoet komt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is zo erg dat het haast onbespreekbaar geworden is. Vanuit de ene taboe naar een ander taboe kan toch niet de bedoeling zijn van de strijd die homoseksuelen voeren voor gelijke rechten? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar staan ze ? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 27 december 2006 om 23:27. |
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3432 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je zegt dat de lust er is voor de seks en de seks voor de lust, dan heb je een kringredenatie. En dat is dus geen antwoord op de vraag waar de lusten vandaan komen. Tot zoalng blijft mijn stelling dat de lust voorkomt uit het voortplantingsinstinct, met de bedoeling seksualiteit te motiveren, gewoon staan. Wegens gebrek aan degelijk alternatief zeg maar. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik wijs je voorstel af. Seksualiteit dien voor meer dan alleen maar de geslachtsgemeenschap. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 27 december 2006 om 23:17. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3433 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niet alleen homosexual. bestaat in de dierenwereld, maar ook paargedrag met levenloze voorwerpen etc... 2. mijn argumenten zijn geldig ongeacht wat de tegenpartij schrijft. U moet maar aantonen dat het fout is maar blijkbaar heb ik toch een gevoelige snaar geraakt, nietwaar homofilieliefhebberken ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3435 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen hoor
Citaat:
![]() Citaat:
Paulus .... waar zit de redenatie in een eenvoudige wetenschappelijke vaststelling van zaken ? wil je me dat eens zeggen ? Citaat:
Citaat:
er is zelfs geen alternatief vereist daar je stelling niet opgaat Citaat:
Citaat:
Citaat:
de feiten negeer je gewoon ... sterker je benoemt vastgestelde feiten en noemt ze een kringredenatie Citaat:
Citaat:
maar je doet maar Citaat:
blijkt dat gevoel al geen functie meer is . Citaat:
je kan net zogoed het telen van aardappelen vergelijken met vaatwassen tot respect tot het doel ons als soort voor te kunnen planten Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 28 december 2006 om 00:06. |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en die zijn ?
dat het 'bespringen' bepaald wordt door een waaier van triggers ongeacht er nageslacht van kan komen ? en dat in volledige samenspraak met die fameuze 'wetten' van de natuur waar bovenal deze creaturen totaal geen weet van hebben, laat staan in onderwezen zijn ? Laatst gewijzigd door praha : 28 december 2006 om 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3438 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3440 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we uit het welles-nietes niveau willen geraken zal jij moeten zeggen waarom je dat niet vindt. Ik heb al uitgelegd waarom wel.
Citaat:
Citaat:
Lust in sexualiteit moet een oorzaak hebben. Dat de sex er is door de lust een de lust door de sex is een vringredenering die geen enekele weteschapper zal beamen. Zeker weten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat zijn mijn feiten waar zijn de uwe? Citaat:
Daar moet jij een bron van geven niet ik. Want ik zou zoiets stoms nooit beweren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je vergelijking gaat niet op. Ik ben niet verantwoordelijk voor jou bevattingsvermogen. Paulus. |
|||||||||||
![]() |
![]() |