![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11821 | |
Banneling
|
![]() nog effe over die reptielen dan he?!
Citaat:
http://www.unitynet.nl/Opmerkelijke%..._connectie.htm Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11822 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Heb jij hier ooit gediscussieerd? Nee, het enige dat jij hier ooit gedaan hebt is knettergekke praat uit je botten slaan en ellenlange citaten van minstens even gestoorde websites en boeken boven halen die volgens jou van alles moeten bewijzen maar, net als jij zelf, thuis horen in een gekkenhuis. Als styllo_ben met een petitie zou starten om jou te verbannen ben ik de eerste om ze te tekenen want jouw idioot gelul begint me zo stilaan de keel uit te komen. Ik raad je aan dringend een psychiater te bezoeken want je kan het goed gebruiken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11823 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
echt goede argumenten heeft. ![]() Fijn zulke mensen als jij, die staan voor vrijheid enzo! La me nie lachen! Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 december 2006 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11824 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote=Pindar;2281058]
Citaat:
- bewijs dat de aarde hol is - verband tussen elektromagnetisme en zwaartekracht, wat volgens jou door een complot geheim gehouden wordt - het befaamde 'world grid', een netwerk van onzichtbare, ondetecteerbare en onbestaande 'energielijnen' Op al die vragen heb je nooit geantwoord (wat ik ook voorspeld had), ondanks het feit dat je mij daarmee flink te kakken had kunnen zetten en je gelijk voor eens en voor altijd had kunnen bewijzen. Na mijn vragen bleef het altijd griezelig stil, waarna je meestal van onderwerp veranderde. Dus ik vraag je nog eens je beweringen hard te maken, en liefst niet met een belachelijk lang citaat van één of andere kwaksite of een link naar een boek van een gestoorde professor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11825 | |
Banneling
|
![]() [quote=Leviathan;2281064]
Citaat:
Exodus heeft het hier ook al eens aangehaald, dat je bereid moet zijn in boeken etc te verdiepen. het is wel heel makkelijk een boek af te doen als van een gestoorde professor of weet ik wat, zonder het te lezen. verder trap ik niet in wat je doet, er zijn zoveel linken hier gegeven in de NWO thread, door om mij en Exodus, maar als je door je vooroordeel daarin niet wil lezen of onderzoeken , so be it! Ik ben niet verantwoordelijk voor wat jij met de info doet. Ik heb al eerder gezegd, take it or leave it! en je ad hominem aanvallen verraden een diepe frustatie. Je zou hoogstens kunnen zeggen dat we aardig van mening verschillen, en dat mag blijkbaar niet van jou, want je vindt dat ik naar de psychiater moet. Ik vind dat jij net zoveel recht op een (afwijkende) mening heb als ik. Maar jij vind dus niet dat ik geen afwijkende mening mag hebben? Vind je dat zelf niet een beetje raar? Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 december 2006 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11826 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote=Pindar;2281075]
Citaat:
Ten tweede, toon me nu eindelijk eens hard bewijs van je beweringen! Je hebt nog niet zo lang geleden beweerd dat de aarde geregeerd wordt door "shapeshiftende reptielen" (ik kwam bijna niet meer bij van het lachen). Heb je dan misschien ook foto's of video's van die wezens? Of een controleerbare getuigenis van iemand die dergelijke dingen ooit gezien heeft? En je begint te pas en te onpas over de Illuminati. Bespaar me de uitleg, ik weet wat dat zou moeten zijn. Het probleem is, dat clubje heeft maar een dikke tien jaar bestaan en na de opdoeking ervan is er nergens maar dan ook nergens enig bewijs te vinden dat die hun activiteiten voortgezet hebben. En tenslotte, wat betreft jouw uitleg van "een andere mening": naar Frans Bauer luisteren is een andere mening. Wat jij allemaal verkondigt is pure waanzin! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11827 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben het hier eerder met Exodus eens, maar wederom zal ik je mening respecteren. Citaat:
Over 'bewijzen' voor skeptici heb ik ook al veel geschreven dat jij dingen af doet als 'onzin' etc dat mag, ik respecteer je mening Citaat:
Hieover heb ik maar 1 opmerking, je hebt het NIET onderzocht Dat het jou mening is hierboven, dat respecteer ik. (je hebt het hierboven over de Bavarian Iluminati, da's nl niet het hele plaatje) Citaat:
ik heb recht op mijn mening. Ik heb hiervoven jouw mening gerespecteerd en het goede voorbeeld gegeven Wil jij nu ook mijn mening respecteren, dank U! Iedereen die vind dat ik deze meningen niet MAG hebben is lid van de fascistische gedachten-politie! I rest my case Pin d' Ar |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11828 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik beweer hier helemaal niet dat u die mening niet mag hebben, ik vraag u alleen ze hard te maken met enig bewijs. U blijft echter rond de pot draaien in plaats van het gevraagde bewijs aan te voeren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11829 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat ik een psychiater moet opzoeken, dat ik een idioot ben etc. Dus nu liegt U ook nog! Verder ga ik geen inhoudelijke discussie met je aan zoals ik al eerder vermeld heb. Exodus en ik heb zo vaak gezegd hier en uitgelegd hoe oneerlijk die discussies er aan toe gaan en verder heb ik bijzonder weinig trek in Uw ad hominem aanvallen dank U. Ook heb ik al zo vaak gezegd dat ik niemand hier kan overtuigen, dat kunt U alleen zelf. Wat let U om eens op zoek te gaan? Succes op uw zoek tocht Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11830 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11831 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar er staat veel, heel veel op het spel, daarom roei ik hoe dan ook tegen de stroom in. Heeft U dat wel eens geprobeerd? Ik wil zeker niet oneerlijk zijn en ik sta oprecht achter alles wat ik zeg Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 december 2006 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11832 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11833 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoek nu eens de stukken op de NWO thread waarin we met allerlei soorten bewijs kwamen. Maar 'jullie' gaan dan heel simpel DAARNA de bewijslast verzwaren. Vb Als het niet bevalt is de bron bv opeens niet goed. kerel, kerel, we hebben zoveel on-line gezet, boeken on-line, video's online, website die zaken verhelderen. Maar JUIST DAN beginnen de ridiculisaties. Ik zie dat je zelf vol vooroordelen en mainstream-filters zit. Als je met de gegeven info in de NWO thread niet uit de voeten kan, dan weet ik het niet meer, Maar, en dat met alle respect, ik dacht dat je wetenschapper bent he? Voor hun is het volgens mij het zwaarst omdat ze vol zijn gepropt met propagande op de uni's en zo Dus nogmaals, 'geen bewijzen'? Kom aan En als het je niet bevalt lees je deze thread toch niet meer? Ik ga nl nog heel vel van wat jij 'onzin' noemt plaatsen, dan weet je dat vast. ![]() Nuff Said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 28 december 2006 om 00:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11834 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En wat jouw bewering van "propaganda" op universiteiten betreft, in die "propaganda" worden alle beweringen gestaafd met keihard bewijs. Duidelijke omschrijvingen, experimenten, dat soort zaken. De dingen die jij beweert kunnen voldoen daar langs geen kanten aan, en beweer niet dat ik dat niet onderzocht heb want dat heb ik wel degelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11835 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zo zie je maar tot welk niveau een discussie kan afglijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11836 |
Gouverneur
|
![]() negeren helpt om fanatieke copypasters over te slaan in een discussie.
Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 28 december 2006 om 06:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11837 |
Gouverneur
|
![]() Kunnen we de discussie over wie naar de psychiater moet ergens anders voeren en terug gaan artistieke nwo kunst en links plakken. Dit onderwerp heeft anders geen inhoud meer om over te discussieren.
Kunnen we als er links geplakt worden gecopy paste wordt van het engels ook ff samenvatten over wat het gaat kan ik op mijn werk ook meereageren zonder hele films te bekijken. Back to the subject please |
![]() |
![]() |
![]() |
#11838 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pindar's posts hebben het niveau van belachelijk al lang overstegen en zijn enkel nog zielig te noemen. Enfin, geen probleem daarmee, sommige mensen bellen naar hulplijnen met hun fabeltjes, anderen spammen een forum vol. Waar ik echter wel een probleem mee heb is het mechanisch copy/pasten zonder eigen inbreng, wat Puud hierboven reeds duidelijk maakte en wat bij Pindar echt symptomatisch is voor zijn probleem : Niet bevattelijk kunnen uitleggen wat hij nu eigenlijk denkt en daardoor dan maar terugvallen op talloze copy/pastes om toch maar een reactie uit te lokken. Tegen deze methode van posten zou ik in elk geval graag een reactie zien van de moderators. Dat lijkt me trouwens niet meer dan redelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11840 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |