Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2006, 23:36   #11821
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

nog effe over die reptielen dan he?!

Citaat:
De Reptielen Connectie door David Icke

Wanneer je onbekend bent met mijn werk, is de meest bizarre informatie die je op deze site zult vinden die welke verband houdt met de reptielen.

Ik begrijp dat. Het kost nogal wat moeite om dingen op te nemen vanuit onze geconditioneerde versie van werkelijkheid. Maar daar gaat het juist om. Wanneer je iets geheim wilt houden voor de mensen, dien je ze een versie van de werkelijkheid te geven die zó ver verwijderd is van alles wat er bezig is dat, indien zelfs de waarheid aan het licht zou komen, het te bespottelijk en te extreem lijkt om te geloven.

Inderdaad, wanneer je je werk goed genoeg doet, zullen de
mensen om de waarheid lachen en zullen het krankzinnig
noemen en iedereen belachelijk maken die het steunt.

Om echt te begrijpen hoe al deze informatie op deze site een coherent geheel vormt (wat waar is), moet men mijn boek lezen: Het Grootste Geheim. Maar voor degenen die dit nog niet hebben gedaan, is hier wat achtergrondinformatie. Besef echter dat in dit boek enorm veel informatie te vinden is dat ondersteunt wat ik ga zeggen.

Toen ik enkele jaren geleden het punt bereikte waarop ik de structuur te pakken kreeg van datgene waardoor weinigen de richting van de wereld dirigeerden (zie En de Waarheid Zal Je Vrijmaken), was het duidelijk dat dit netwerk van geheime genootschappen en geheime groepen de mondiale politici, bedrijfsleven, bankiers, militairen, media etc manipuleerden niet in een paar jaar of decennia gevormd kon zijn. Het moest tot ver in het verleden zijn wortels vinden.

Dus moest ik terug in de geschiedenis. Ik deed dit in de wetenschap dat bloedlijnen en genetica op de een of andere manier fundamenteel belangrijk waren voor deze manipulators, de ‘Illuminaties’ of de Verlichten, verlicht in kennis die het publiek nooit heeft gezien.

Ik volgde zonder moeite het spoor tot in de tijd van de Kruistochten in het Midden-Oosten, de 12e en 13e eeuw, dat soort periode, en ging veel verder terug tot in de oude wereld en de prehistorie.

Daar vind je over de gehele wereld de legenden en de verslagen van ‘goden’ van een andere wereld, die zich vermengden met de mensheid om een hybride netwerk van bloedlijnen te creëren. Het Oude Testament bijvoorbeeld spreekt over de ‘Zonen van God’ die ‘sliepen’ met de dochters van de mens om het hybride ras, de ‘Nefilim’ te creëren. Voordat het vertaald werd, was die passage ‘de zonen van God’ meervoudig. Maar de bijbelse verslagen zijn slechts een van de vele die hetzelfde thema beschrijven.

De Sumerische kleitabletten die gevonden zijn in wat wij nu Irak noemen, halverwege de 19e eeuw, vertelt eenzelfde verhaal. Er wordt aangenomen dat ze 2000 jaar vóór onze jaartelling zijn begraven, maar de verhalen die zij vertellen gaan veel verder terug. De tabletten spreken over een ras van ‘goden’ van een andere wereld die geavanceerde kennis naar de aarde brachten en zich vermengden met de mensen om hybride bloedlijnen te scheppen. Deze ‘goden’ worden in de tabletten “Anunnaki” genoemd, wat zich laat vertalen als ‘degenen die van de hemel naar de aarde kwamen’.

De oude verslagen vertellen ons dat deze hybride bloedlijnen, de vermenging van de genen van geselecteerde mensen met die van de ‘goden’, de regerende koninklijke machten zouden vormen, speciaal in het oude Nabije en Midden-Oosten, in hoog ontwikkelde culturen zoals Sumar (oud koninkrijk in het zuiden van Mesopotamië), Babylon en Egypte. Maar het gebeurde ook elders, zoals je bijvoorbeeld zult vinden in de verbazingwekkende informatie op deze website door de Afrikaanse Zulu sjamaan Credo Mutwa en in de ongelooflijke Credo video’s, De Reptielen Agenda, deel een en twee. Hij vertelt hetzelfde verhaal van de zwart Afrikaanse traditie die ik elders in de wereld heb blootgelegd.

De verslagen van het ‘slangen’ ras in de oude culturen zijn eindeloos. Waar je ook kijkt zijn de slangen en de reptielen de symbolen die verwijzen naar de Anunnaki en de andere versies van deze ‘goden’ zijn overal verspreid. We zien deze bijvoorbeeld in de Bijbel als de slang in het “Hof van Eden”, een verhaal dat duidelijk afkomstig is uit de verslagen van Sumar, evenals het verhaal van Mozes op perkament, een verhaal over een koning uit Sumar, ver vóór de Bijbel. Daarom was ik zo verbaasd toen ik van Zecharia Sitchin – de meest bekende vertaler van de Sumerische tabletten – vernam dat er geen voorval van een slangenras in de oude wereld bestond. Natuurlijk was die er wel. Hij gaf me de duidelijke raad met betrekking tot het slangenras: “Bemoei je er niet mee”. Waarom, wanneer de oude en moderne gebeurtenis zo enorm is geweest?

Vanuit deze bloedlijnen ontstond de oorsprong van het ‘goddelijk recht der koningen’, het geloof dat slechts bepaalde bloedlijnen een goddelijk gegeven recht was om te regeren. In werkelijkheid is dit helemaal niet ‘goddelijk’ of ‘God’. Het is het recht om te regeren van de reptielen ‘goden’, vanwege de hybride genen.

Deze bloedlijnen werden later de koninklijke en aristocratische families van Europa en, en dankzij het “Groot” Britse Rijk en de andere Europese rijken, werden ze later geëxporteerd naar Amerika, Afrika, Australië , Nieuw-Zeeland en naar het Verre Oosten, waar ze verbonden werden met de andere reptielen hybridenbloedlijnen, zoals ook die, hoogst waarschijnlijk, in China, waar het symbolisme van de draak de basis van hun cultuur vormt.

Deze reptielen-menselijke hybridelijnen werden de politieke en economische bestuurders van deze landen, die bezet waren door de Europese landen, die deze tot op de dag van vandaag nog besturen. De Verenigde Staten van Amerika is het thuisland geworden voor honderden miljoenen mensen sinds 1776. Wat belangrijker is, deze mensen kwamen uit een verbazingwekkende diverse genenpool. En … let op, de 42 presidenten van de Verenigde Staten behoren allen dit deze groep!!! Drieëndertig van hen gaan terug naar Charlemagne, een van de meest beroemde monarchen van deze bloedlijnen en hun uitbreiding naar Britannië, Frankrijk, Duitsland en elders.

(Zie hieraan gerelateerde artikelen: De Windsor-Bush Bloedlijn)

De Rothschild’s, Rockefellers, de Britse koninklijke familie en de regerende politieke families van de US en de rest van de wereld komen van diezelfde bloedlijn. Daarom vermengen de zogenoemde ‘in het Oosten gevestigde’ families van de Verenigde Staten zich even obsessief met elkaar als de Europese koninklijke en ‘adellijke’ families en soortgelijke families over de wereld altijd hebben gedaan. Het gebeurt niet uit snobisme, maar omdat zij dan het beste hun genetische structuur kunnen bewaren, de reptielen-zoogdier DNA combinatie die hen in staat stelt van vorm te veranderen.

Je zult op deze site verwijzingen zien staan naar ‘vormaanpassingen’, het fenomeen waarbij getuigen rapporteerden dat ze mensen zagen (meestal degenen in machtsposities) die voor hun ogen van een menselijke vorm naar een reptielenvorm transformeerden en weer terug. Je zult hierover veel vinden in Het Grootste Geheim en Credo Mutwa, die exact dezelfde ervaring in zwart Afrika bevestigden. Nog eens, de oude en moderne verslagen steunen elkaar. Van de oude goden van de Indus Vallei, de Naga’s werd beweerd dat ze zowel een menselijke als een reptielenvorm konden aannemen.

Het reptielensymbool dat je overal ziet op waterspuwers, op legerjassen, in advertenties etc. is een onderdeel van dit alles.

Deze ‘goden’ kunnen de planeet niet openlijk overnemen, omdat er niet genoeg zijn, dus doen ze het in het geheim door als mens te verschijnen. Films zoals They Live, De Aankomst (de eerste, niet het vervolg) en de US televisieserie, V, vertelt het verhaal van wat er werkelijk bezig is. Ik geef je het dringende advies goed na te denken wanneer je deze films ziet, om op snelheid te komen wanneer dit alles nieuw voor je is.

De Nieuwe Wereld Orde en de complotonderzoekers hebben ook politieke en godsdienstige overtuigingen om te verdedigen en terwijl zij één niveau van het complot blootleggen, verwerpen ze de meeste andere en maken datgene wat ik vertel over het reptielen verband zelfs belachelijk.
Zoals Ghandi zei: de waarheid is toch de waarheid.

http://www.unitynet.nl/Opmerkelijke%..._connectie.htm

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 23:52   #11822
Leviathan
Provinciaal Statenlid

Leviathan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
wat wil je daarmee zeggen?
Ik discusieer hier voornamelijk niet meer, daar er niet echt en eerlijk gediscusieerd wordt
Denk je nu dat je me met je opmerking iets bereikt hebt?

Zo ja, da's dan wel heel simpel gedacht

Nuff said

Pin d' Ar
Heb jij hier ooit gediscussieerd? Nee, het enige dat jij hier ooit gedaan hebt is knettergekke praat uit je botten slaan en ellenlange citaten van minstens even gestoorde websites en boeken boven halen die volgens jou van alles moeten bewijzen maar, net als jij zelf, thuis horen in een gekkenhuis. Als styllo_ben met een petitie zou starten om jou te verbannen ben ik de eerste om ze te tekenen want jouw idioot gelul begint me zo stilaan de keel uit te komen. Ik raad je aan dringend een psychiater te bezoeken want je kan het goed gebruiken!

Leviathan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 23:55   #11823
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leviathan Bekijk bericht
Heb jij hier ooit gediscussieerd? Nee, het enige dat jij hier ooit gedaan hebt is knettergekke praat uit je botten slaan en ellenlange citaten van minstens even gestoorde websites en boeken boven halen die volgens jou van alles moeten bewijzen maar, net als jij zelf, thuis horen in een gekkenhuis. Als styllo_ben met een petitie zou starten om jou te verbannen ben ik de eerste om ze te tekenen want jouw idioot gelul begint me zo stilaan de keel uit te komen. Ik raad je aan dringend een psychiater te bezoeken want je kan het goed gebruiken!
een Ad Hominem aanval zo te zien van iemand die geen
echt goede argumenten heeft.

Fijn zulke mensen als jij, die staan voor vrijheid enzo!
La me nie lachen!

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 28 december 2006 om 00:00.
Oud 28 december 2006, 00:00   #11824
Leviathan
Provinciaal Statenlid

Standaard

[quote=Pindar;2281058]
Citaat:
Heb jij hier ooit gediscussieerd? Nee, het enige dat jij hier ooit gedaan hebt is knettergekke praat uit je botten slaan en ellenlange citaten van minstens even gestoorde websites en boeken boven halen die volgens jou van alles moeten bewijzen maar, net als jij zelf, thuis horen in een gekkenhuis. Als styllo_ben met een petitie zou starten om jou te verbannen ben ik de eerste om ze te tekenen want jouw idioot gelul begint me zo stilaan de keel uit te komen. Ik raad je aan dringend een psychiater te bezoeken want je kan het goed gebruiken![/quote]

een Ad Hominem aanval zo te zien van iemand die geen
echt goede argumenten heeft.

Fijn zulke mensen als jij, die staan voor vrijheid enzo!
La me nie lachen!

Pin d'Ar
Goede argumenten? Kerel, ik heb je in het verleden meermaal gevraagd je beweringen te staven met hard bewijs en duidelijke argumenten. Om je geheugen op te frissen:

- bewijs dat de aarde hol is
- verband tussen elektromagnetisme en zwaartekracht, wat volgens jou door een complot geheim gehouden wordt
- het befaamde 'world grid', een netwerk van onzichtbare, ondetecteerbare en onbestaande 'energielijnen'

Op al die vragen heb je nooit geantwoord (wat ik ook voorspeld had), ondanks het feit dat je mij daarmee flink te kakken had kunnen zetten en je gelijk voor eens en voor altijd had kunnen bewijzen. Na mijn vragen bleef het altijd griezelig stil, waarna je meestal van onderwerp veranderde. Dus ik vraag je nog eens je beweringen hard te maken, en liefst niet met een belachelijk lang citaat van één of andere kwaksite of een link naar een boek van een gestoorde professor.

Oud 28 december 2006, 00:08   #11825
Pindar
Banneling

Standaard

[quote=Leviathan;2281064]
Citaat:

Goede argumenten? Kerel, ik heb je in het verleden meermaal gevraagd je beweringen te staven met hard bewijs en duidelijke argumenten. Om je geheugen op te frissen:

- bewijs dat de aarde hol is
- verband tussen elektromagnetisme en zwaartekracht, wat volgens jou door een complot geheim gehouden wordt
- het befaamde 'world grid', een netwerk van onzichtbare, ondetecteerbare en onbestaande 'energielijnen'

Op al die vragen heb je nooit geantwoord (wat ik ook voorspeld had), ondanks het feit dat je mij daarmee flink te kakken had kunnen zetten en je gelijk voor eens en voor altijd had kunnen bewijzen. Na mijn vragen bleef het altijd griezelig stil, waarna je meestal van onderwerp veranderde. Dus ik vraag je nog eens je beweringen hard te maken, en liefst niet met een belachelijk lang citaat van één of andere kwaksite of een link naar een boek van een gestoorde professor.
Tsja, dat je niet kan lezen is niet mijn schuld.
Exodus heeft het hier ook al eens aangehaald, dat je bereid moet zijn
in boeken etc te verdiepen. het is wel heel makkelijk een boek af te doen
als van een gestoorde professor of weet ik wat, zonder het te lezen.
verder trap ik niet in wat je doet, er zijn zoveel linken hier gegeven in de NWO thread, door om mij en Exodus, maar als je door je vooroordeel daarin niet wil lezen of onderzoeken , so be it!
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat jij met de info doet.
Ik heb al eerder gezegd, take it or leave it!
en je ad hominem aanvallen verraden een diepe frustatie.
Je zou hoogstens kunnen zeggen dat we aardig van mening verschillen, en dat mag blijkbaar niet van jou, want je vindt dat ik naar de psychiater moet.

Ik vind dat jij net zoveel recht op een (afwijkende) mening heb als ik.
Maar jij vind dus niet dat ik geen afwijkende mening mag hebben?
Vind je dat zelf niet een beetje raar?

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 28 december 2006 om 00:10.
Oud 28 december 2006, 00:19   #11826
Leviathan
Provinciaal Statenlid

Standaard

[quote=Pindar;2281075]
Citaat:
Ik vind dat jij net zoveel recht op een (afwijkende) mening heb als ik.
Maar jij vind dus niet dat ik geen afwijkende mening mag hebben?
Vind je dat zelf niet een beetje raar?
Pin d'Ar
Ten eerste heb ik me wel degelijk verdiept in allerlei boeken. Sommige boeken die jij ooit aangehaald hebt heb ik trouwens zelf gelezen, en ik heb zelf ook ooit geloofd in ufo's, samenzweringen en dergelijke. Het is door die zaken te bestuderen dat ik nu zo skeptisch tegenover dergelijke zaken sta. Exodus heeft hier ooit beweerd dat als je die dingen onderzoekt tot de conclusie komt dat ze echt zijn, maar eerder het omgekeerde is waar. De meerderheid van de skeptici bestaat uit tot inkeer gekomen believers!
Ten tweede, toon me nu eindelijk eens hard bewijs van je beweringen! Je hebt nog niet zo lang geleden beweerd dat de aarde geregeerd wordt door "shapeshiftende reptielen" (ik kwam bijna niet meer bij van het lachen). Heb je dan misschien ook foto's of video's van die wezens? Of een controleerbare getuigenis van iemand die dergelijke dingen ooit gezien heeft? En je begint te pas en te onpas over de Illuminati. Bespaar me de uitleg, ik weet wat dat zou moeten zijn. Het probleem is, dat clubje heeft maar een dikke tien jaar bestaan en na de opdoeking ervan is er nergens maar dan ook nergens enig bewijs te vinden dat die hun activiteiten voortgezet hebben.

En tenslotte, wat betreft jouw uitleg van "een andere mening": naar Frans Bauer luisteren is een andere mening. Wat jij allemaal verkondigt is pure waanzin!

Oud 28 december 2006, 00:26   #11827
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ten eerste heb ik me wel degelijk verdiept in allerlei boeken. Sommige boeken die jij ooit aangehaald hebt heb ik trouwens zelf gelezen, en ik heb zelf ook ooit geloofd in ufo's, samenzweringen en dergelijke. Het is door die zaken te bestuderen dat ik nu zo skeptisch tegenover dergelijke zaken sta.
Dat is je goed recht, ik scheld je ook niet uit! Ik vind dat je recht hebt op een afwijkende mening.

Citaat:
Exodus heeft hier ooit beweerd dat als je die dingen onderzoekt tot de conclusie komt dat ze echt zijn, maar eerder het omgekeerde is waar. De meerderheid van de skeptici bestaat uit tot inkeer gekomen believers!

Ik ben het hier eerder met Exodus eens, maar wederom zal ik je mening respecteren.

Citaat:

Ten tweede, toon me nu eindelijk eens hard bewijs van je beweringen! Je hebt nog niet zo lang geleden beweerd dat de aarde geregeerd wordt door "shapeshiftende reptielen" (ik kwam bijna niet meer bij van het lachen). Heb je dan misschien ook foto's of video's van die wezens? Of een controleerbare getuigenis van iemand die dergelijke dingen ooit gezien heeft?
Ik heb er veel over geschreven, dus zoek het maar op
Over 'bewijzen' voor skeptici heb ik ook al veel geschreven
dat jij dingen af doet als 'onzin' etc dat mag, ik respecteer je mening

Citaat:
En je begint te pas en te onpas over de Illuminati. Bespaar me de uitleg, ik weet wat dat zou moeten zijn. Het probleem is, dat clubje heeft maar een dikke tien jaar bestaan en na de opdoeking ervan is er nergens maar dan ook nergens enig bewijs te vinden dat die hun activiteiten voortgezet hebben.

Hieover heb ik maar 1 opmerking, je hebt het NIET onderzocht
Dat het jou mening is hierboven, dat respecteer ik.
(je hebt het hierboven over de Bavarian Iluminati, da's nl niet het hele plaatje)

Citaat:
En tenslotte, wat betreft jouw uitleg van "een andere mening": naar Frans Bauer luisteren is een andere mening. Wat jij allemaal verkondigt is pure waanzin!
Sommige vind Frans Bauer waanzin. Maar of het nu waanzin is of niet,
ik heb recht op mijn mening. Ik heb hiervoven jouw mening gerespecteerd
en het goede voorbeeld gegeven
Wil jij nu ook mijn mening respecteren, dank U!
Iedereen die vind dat ik deze meningen niet MAG hebben is lid van
de fascistische gedachten-politie!

I rest my case

Pin d' Ar
Oud 28 december 2006, 00:29   #11828
Leviathan
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ik beweer hier helemaal niet dat u die mening niet mag hebben, ik vraag u alleen ze hard te maken met enig bewijs. U blijft echter rond de pot draaien in plaats van het gevraagde bewijs aan te voeren!

Oud 28 december 2006, 00:32   #11829
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik beweer hier helemaal niet dat u die mening niet mag hebben, ik vraag u alleen ze hard te maken met enig bewijs. U blijft echter rond de pot draaien in plaats van het gevraagde bewijs aan te voeren!
Kerel je zegt wel dat ik die mening niet mag hebben door te zeggen
dat ik een psychiater moet opzoeken, dat ik een idioot ben etc.
Dus nu liegt U ook nog!

Verder ga ik geen inhoudelijke discussie met je aan zoals ik al eerder vermeld heb.

Exodus en ik heb zo vaak gezegd hier en uitgelegd hoe oneerlijk die discussies er aan toe gaan en verder heb ik bijzonder weinig trek in
Uw ad hominem aanvallen dank U.

Ook heb ik al zo vaak gezegd dat ik niemand hier kan overtuigen, dat kunt U alleen zelf. Wat let U om eens op zoek te gaan?

Succes op uw zoek tocht

Pin d'Ar
Oud 28 december 2006, 00:36   #11830
Leviathan
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Kerel je zegt wel dat ik die mening niet mag hebben door te zeggen
dat ik een psychiater moet opzoeken, dat ik een idioot ben etc.
Dus nu liegt U ook nog!

Verder ga ik geen inhoudelijke discussie met je aan zoals ik al eerder vermeld heb.

Exodus en ik heb zo vaak gezegd hier en uitgelegd hoe oneerlijk die discussies er aan toe gaan en verder heb ik bijzonder weinig trek in
Uw ad hominem aanvallen dank U.

Ook heb ik al zo vaak gezegd dat ik niemand hier kan overtuigen, dat kunt U alleen zelf. Wat let U om eens op zoek te gaan?

Succes op uw zoek tocht

Pin d'Ar
Oneerlijk? Jij komt af met de meest waanzinnige beweringen zonder ze ooit met enig hard bewijs te staven! Wie is er dan oneerlijk?

Oud 28 december 2006, 00:38   #11831
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oneerlijk? Jij komt af met de meest waanzinnige beweringen zonder ze ooit met enig hard bewijs te staven! Wie is er dan oneerlijk?
Ik heb oprecht geprobeerd mijn best te doen, tot ik de langdurige ridiculisaties meer dan zat was!

maar er staat veel, heel veel op het spel, daarom roei ik hoe dan ook tegen de stroom in. Heeft U dat wel eens geprobeerd?

Ik wil zeker niet oneerlijk zijn en ik sta oprecht achter alles wat ik zeg

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 28 december 2006 om 00:39.
Oud 28 december 2006, 00:41   #11832
Leviathan
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ik heb oprecht geprobeerd mijn best te doen, tot ik de langdurige ridiculisaties meer dan zat was!

maar er staat veel, heel veel op het spel, daarom roei ik hoe dan ook tegen de stroom in. Heeft U dat wel eens geprobeerd?

Ik wil zeker niet oneerlijk zijn en ik sta oprecht achter alles wat ik zeg

Pin d'Ar
Tja, als je niet geridiculiseerd wil worden stel ik voor eindelijk eens een beetje bewijs aan te dragen voor je beweringen. Sterke beweringen vragen om sterk bewijs, iets dat in jouw geval schittert door afwezigheid.

Oud 28 december 2006, 00:48   #11833
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja, als je niet geridiculiseerd wil worden stel ik voor eindelijk eens een beetje bewijs aan te dragen voor je beweringen. Sterke beweringen vragen om sterk bewijs, iets dat in jouw geval schittert door afwezigheid.

Zoek nu eens de stukken op de NWO thread waarin we met allerlei soorten bewijs kwamen. Maar 'jullie' gaan dan heel simpel DAARNA de bewijslast
verzwaren.

Vb Als het niet bevalt is de bron bv opeens niet goed.

kerel, kerel, we hebben zoveel on-line gezet, boeken on-line, video's online, website die zaken verhelderen.

Maar JUIST DAN beginnen de ridiculisaties.

Ik zie dat je zelf vol vooroordelen en mainstream-filters zit.

Als je met de gegeven info in de NWO thread niet uit de voeten kan,
dan weet ik het niet meer,
Maar, en dat met alle respect, ik dacht dat je wetenschapper bent he?
Voor hun is het volgens mij het zwaarst omdat ze vol zijn gepropt met propagande op de uni's en zo

Dus nogmaals, 'geen bewijzen'? Kom aan

En als het je niet bevalt lees je deze thread toch niet meer?

Ik ga nl nog heel vel van wat jij 'onzin' noemt plaatsen, dan weet je dat vast.

Nuff Said

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 28 december 2006 om 00:50.
Oud 28 december 2006, 00:58   #11834
Leviathan
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Zoek nu eens de stukken op de NWO thread waarin we met allerlei soorten bewijs kwamen. Maar 'jullie' gaan dan heel simpel DAARNA de bewijslast
verzwaren.

Vb Als het niet bevalt is de bron bv opeens niet goed.

kerel, kerel, we hebben zoveel on-line gezet, boeken on-line, video's online, website die zaken verhelderen.

Maar JUIST DAN beginnen de ridiculisaties.

Ik zie dat je zelf vol vooroordelen en mainstream-filters zit.

Als je met de gegeven info in de NWO thread niet uit de voeten kan,
dan weet ik het niet meer,
Maar, en dat met alle respect, ik dacht dat je wetenschapper bent he?
Voor hun is het volgens mij het zwaarst omdat ze vol zijn gepropt met propagande op de uni's en zo

Dus nogmaals, 'geen bewijzen'? Kom aan

En als het je niet bevalt lees je deze thread toch niet meer?

Ik ga nl nog heel vel van wat jij 'onzin' noemt plaatsen, dan weet je dat vast.

Nuff Said

Pin d'Ar
De websites, boeken, video's en dergelijke die aangedragen worden zijn in het beste geval vaag en spreken elkaar aan de lopende band tegen. Ik heb bijvoorbeeld al massa's websites bezocht over zogenaamde "vrije energie" maar geen enkele ervan bevat een duidelijke uitleg over het hoe en wat daarvan. Geloof me, als ik daar ooit iets gevonden had dat echt werkt had ik al lang mijn auto omgebouwd om daarop te werken! Ik ben nogal een handige knutselaar, dus dat zou geen probleem moeten zijn.
En wat jouw bewering van "propaganda" op universiteiten betreft, in die "propaganda" worden alle beweringen gestaafd met keihard bewijs. Duidelijke omschrijvingen, experimenten, dat soort zaken. De dingen die jij beweert kunnen voldoen daar langs geen kanten aan, en beweer niet dat ik dat niet onderzocht heb want dat heb ik wel degelijk!

Oud 28 december 2006, 06:45   #11835
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Illustraties van Neilm Hague die het NWO-thema toetsen. Ze gaan over de aard van de realiteit en het controlesysteem dat over de mensheid heerst.
Deze naieve tekeningen zijn de zwakste argumenten die ik op dit forum al heb zien opduiken om de NWO-hypothese overeind te houden.
Zo zie je maar tot welk niveau een discussie kan afglijden.
Oud 28 december 2006, 06:54   #11836
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
petitie starten met de eis hem te verbannen?

negeren helpt om fanatieke copypasters over te slaan in een discussie.

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 28 december 2006 om 06:54.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 07:40   #11837
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Kunnen we de discussie over wie naar de psychiater moet ergens anders voeren en terug gaan artistieke nwo kunst en links plakken. Dit onderwerp heeft anders geen inhoud meer om over te discussieren.
Kunnen we als er links geplakt worden gecopy paste wordt van het engels ook ff samenvatten over wat het gaat kan ik op mijn werk ook meereageren zonder hele films te bekijken.
Back to the subject please
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 08:41   #11838
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
negeren helpt om fanatieke copypasters over te slaan in een discussie.
Klopt, maar de reactie door posters die krankzinnigen zoals Pindar NIET negeren zorgt dan zowiezo toch voor verdere vervuiling van de thread.

Pindar's posts hebben het niveau van belachelijk al lang overstegen en zijn enkel nog zielig te noemen.
Enfin, geen probleem daarmee, sommige mensen bellen naar hulplijnen met hun fabeltjes, anderen spammen een forum vol.

Waar ik echter wel een probleem mee heb is het mechanisch copy/pasten zonder eigen inbreng, wat Puud hierboven reeds duidelijk maakte en wat bij Pindar echt symptomatisch is voor zijn probleem : Niet bevattelijk kunnen uitleggen wat hij nu eigenlijk denkt en daardoor dan maar terugvallen op talloze copy/pastes om toch maar een reactie uit te lokken.

Tegen deze methode van posten zou ik in elk geval graag een reactie zien van de moderators.
Dat lijkt me trouwens niet meer dan redelijk.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 11:34   #11839
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
- Don't believe in the New World Order or globalization, one world government? You will now. -

Conspiracy Confessions -
New World Order From the Mouth of the Elite

kijken?

Pin d'Ar
Oud 28 december 2006, 12:27   #11840
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onverdraagzaamheid troef! Het is JIJ nog altijd die op deze draad klikt om hem te lezen. Je weet nu al onderhand wel welke onderwerpen er op deze komen. Irriteert het je, lees hem dan niet!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be