![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3701 |
|
Vreemdeling
|
ola paulus de boskabouter,
khonnor ammai die weet ervan hoor wat gaat ge nu doen ?? wat gaat ge daartegen zeggen?? ik denk dat ge een stage zult moeten volgen. pas op ik begrijp u ook zenne, ik moet van geen homo's hebben hoor maar bon als die mij gerust laten storen die mij niet |
|
|
|
|
|
#3702 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik kan het ook niet helpen dat je die weer als één en onafscheidelijk ziet als ge mij vraagt heeft geen enkel diertje 'zin' in geslachtgemeenschap an sich dat is nu net het punt dat we al zéér lang willen duidelijk maken met uitzondering van de mens misschien omdat die wel degelijk met een rede is uitgevoerd en zich dus effectief bewust is van dat specifieke aspect en zich er vervolgens kan op gaan fixeren Laatst gewijzigd door praha : 28 december 2006 om 21:16. |
|
|
|
|
|
|
#3703 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Praha als je nog verder met mij wil discuteren zal je eventjes resumeren hoor. Ik kan niet volgen...(ik heb geen zin om iedere keer drie vier postings terug te gaan... om te weten wat je nu precies bedoeld en waarover je reactie van één zinnetje eigenlijk op slaat.) Je bent niet de enige die hier op antwoord wacht van mij.
Paulus. |
|
|
|
|
|
#3704 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3705 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat je daar niet veel wil op zeggen, snap ik wel. In de tekst staat namelijk duidelijk uitgelegd hoe noodzakelijk homoseksualiteit voor sommige dieren is. En dat het zelfs een evolutionair voordeel kan opbrengen. Allemaal zaken die natuurlijk niet in je kraam passen. Daarom bleef je reactie ook beperkt tot de titel en de slotzin natuurlijk.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#3706 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3707 | |
|
|
Hihi:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3708 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3709 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 28 december 2006 om 21:33. |
||||||
|
|
|
|
|
#3710 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3711 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#3712 | |||||||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze is onjuist omdat je niet meerder functies aan iets toekent, maar er meer ietsen van maakt. Ze is juist omdat dit ding inderaad geen enkel nut heeft en de functies daardoor in het water vallen. Je moet een TV met een TV vergelijken. Een stofzuiger met een stofzuiger enz... Heteroseksualiteit en homoseksualiteit hebben immers dezelfde functies. Maar heteroseksualiteit heeft er tenminste ééntje meer. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
#3713 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3714 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#3715 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en de zin ontbreekt hier eveneens dus wat doen we ermee ? verder uitspitten heeft blijkbaar geen enkele zin dus ik hou het gewoon bij een herhaling van zodra ik wat lees van je wat me niet zint of waar ik het oneens met ben... tjha om dan waarschijnlijk terug te komen tot dezelfde heiza btw al eens gedacht dat dat misschien ligt aan de manier waarop jij een discussie voert ? je lanceert wat zonder echt duidelijk te maken binnen welk referentiekader men dat dient te zien, zonder echt duidelijk te maken wat de begrippen moge inhouden ed je moet op z'n minst toegeven dat vanaf het begin van heel deze thread je al menige keren hebt moetenb formuleren om dat allemaal staande te houden... ik heb al menige pogingen ondernomen dat te resumeren maar dan verval je weer in het oude maar om je toch nog voort te helpen .... mijn inziens heb je een tot nu toe een aantal beweringen/stellingen gemaakt die je niet hard maakt ( hoeft ook niet voor mij ) en waarbij je er steeds weer voor zorgt dat de opposant zijn kruit ongeldig wordt verklaart ook valt het op dat de regeltjes die je voor je gesprekspartners aan de dag weet te leggen blijkbaar niet van toepassing zijn op je zelf... ik refereer hier nu meer specifiek naar de 'spelregels' inzake het lanceren van een stelling waarbij ik je nog wil zeggen dat ik het wel leuk vind om discussies met je aan te gaan ( anders zou ik het niet doen .... heyheyhey weer die lustbevrediging se Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#3716 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3717 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat is toch heel wat anders dan de lust die enkel aanwezig is in vruchtbare tijden hé Edina? Dat bewijst dat de lust weldegelijk als een constante kan dienen om de statestiek zijn werk te laten doen. Zoals bij de mens. Paulus |
|||||
|
|
|
|
|
#3718 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
het ging over seksuele gevoelens/bevrediging als truukje van de natuur om ons te verleiden tot voortplanting, niet ? bovendien beweerde ik dat geen enkel diertje zin heeft in geslachtsgemeenschap an sich en jij plukt daar wederom uit wat in je kraam past... Laatst gewijzigd door praha : 28 december 2006 om 22:10. |
|
|
|
|
|
|
#3719 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
misschien kan onze biologe van dienst dat wel ? mij lijkt het eerder iets van semantiek en definitie ... leuke is dat als ik je een voorbeeld zou kunnen bedenken van een diersoort dat bv een zeker (seksueel) genot zou kunnen beleven door hun lichamelijk contact maar zich anderszijds uitsluitend bv ongeslachtelijk zou voortplanten dat we dat uiteraard algauw geen seksueel contact zouden noemen... wat echter volgens de ruimere definitie van het woord weer niet juist is....dat behelest immers het lichamelijke contact zondermeer met zijn interacties van handelingen en gevoelens je ziet... kwestie van een bergripsomschrijving dus Laatst gewijzigd door praha : 28 december 2006 om 22:14. |
|
|
|
|
|
|
#3720 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toch zou je juist denken dat vrouwen een hogere sexdrive zullen moeten hebben als je bedenkt dat zij degenen zijn die voor nakomelingen moeten zorgen. Zij hebben een man nodig om in deze behoefte te voorzien. Toch is deze redenering verdedigbaar, want in dit vroege tijdperk bestonden er nog geen voorbehoedsmiddelen, dus waren vrouwen genoodzaakt hun seksuele behoeftes af te remmen (tenminste, als zij geen tientallen kinderen op de wereld wouden zetten). De mannen hadden daarentegen totaal geen reden om hun behoeftes te matigen. Ze wouden juist veel zonen, omdat er voor het jagen en voor het voeren van oorlogen mannen nodig waren. Mannen hadden dus mannen nodig en deze konden zij alleen verwekken via een vrouw. Bovendien was zo’n bezwangerde vrouw een handig teken voor zijn mannelijke concurrenten dat dit vrouwtje al bezet was. http://www.scholieren.com/werkstukken/16882 Paulus. |
|
|
|
|