![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3821 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jawel, want je ontzegt ze alle bescherming
|
|
|
#3822 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Laatst gewijzigd door baarle : 29 december 2006 om 15:16. |
|
|
|
|
|
#3823 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toch wel, iedere wettelijke bescherming ontzeg je hen.
|
|
|
#3824 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Onzin.
Er bestaat geen reëlere en betere bescherming dan de democratie. Laatst gewijzigd door baarle : 29 december 2006 om 15:18. |
|
|
|
|
|
#3825 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, want je wenst geen wetten die hen beschermen
|
|
|
#3826 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Bron?
|
|
|
|
|
|
#3827 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het soort democratie die jij aanhangt, betrouw ik niet.
|
|
|
#3828 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik hang gewoon democratie aan, meer niet. Laatst gewijzigd door baarle : 29 december 2006 om 15:25. |
|
|
|
|
|
|
#3829 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
het huwelijk behoort tot het deel burgerlijk wetboek niet het strafrecht... het gaat dus over afspraken tussen mensen onderling... in feite komt het niet meer dan neer op de ontbinding van dat contract als je je niet houdt aan de vooraf afgesproken gedragingen ervan |
|
|
|
|
|
|
#3830 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3831 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3832 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Je kan je autoritaire aard niet verbergen hé Pietje?
Wie niet denkt zoals jij wenst moet maar oprotten. Naar waar, daar hebben we voorlopig het raden naar, maar je hebt wel heimelijke ideetjes, niet? Pech jongen: ik wil niet. Ik zal er alle verborgen en openlijke dictatuurliefhebbers blijven op wijzen dat er een democratisch alternatief bestaat. Citaat:
Wij zijn best tevreden hoor. Laatst gewijzigd door baarle : 29 december 2006 om 15:30. |
|
|
|
|
|
|
#3833 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De vraag welke functies homoseksualiteit dan wel zou kunnnen hebben dat heteroseksualiteit niet heeft, kan hij niet beantwoorden met feiten. Citaat:
Ik zeg dat homoseksualiteit geen functies heeft waaraan heteroseksualiteit niet zou kunnen voldoen. Als iemand zegt dat dit niet waar is, dan moet hij mij een functie kunnen duiden, met feiten en niet met veronderstellingen. Ik kan nu eenmaal niet bewijzen dat iets niet bestaan. Alleen het tegendeel kan bewezen worden. Met andere woorden ligt de bewijslast in het kamp van diegenen die wel menen dat zo'n functie er moet zijn. Om het nog klaarder te zeggen, zeg ik dat er geen kabouters bestaan. Wie meent van wel moet niet afkomen met sprookjes, maar met feiten. Maar dat kunnen ze niet en dan proberen ze de bewijslast in mijn schoenen te draaien omdat het anders zogezegd ook om een veronderstelling zou gaan. Tja?! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||||||
|
|
|
|
|
#3834 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vertrouw de ongenuanceerde massa, die jij wil laten beslissen niet.
|
|
|
|
#3835 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3836 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Natuurlijk vindt democratie niet zomaar ingang, de elite wenst van nature de macht te monopoliseren en het volk zo weinig mogelijk te laten meebesturen. Maar de invoering van de democratie ligt in de lijn van de geschiedenis. Het kan nog een eeuw of langer duren, maar niemand kan het tegen houden. Citaat:
Dat jij de meerderheid van je medeburgers wantrouwt, is ondertussen wel duidelijk ja! Ik voel met je mee. Laatst gewijzigd door baarle : 29 december 2006 om 15:39. |
||
|
|
|
|
|
#3837 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik mag er niet aan denken, dat jij zou mogen mee beslissen over mijn levenswandel.
|
|
|
#3838 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb daar ook redenen genoeg voor. Alleen nog maar een blik op dit forum spreekt al boekdelen...
|
|
|
#3839 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik wil niet in Paulus' plaats spreken, maar als ik hem was zou ik feestelijk bedanken voor die rotjob!
|
|
|
|
|
|
#3840 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
je zegt het zelf ergens in dat stukje dat volgt ... stel dat iemand dat bv helemaal niet belangrijk zou achten dat we morgen als menselijke soort zou uitsterven dan heeft die functie ( voortplanting ) voor die persoon dus geen enkele waarde Citaat:
maar dat geeft die functie nog 'waarde' toch een paar bedenkingen : - je spreekt hier nog steeds van 'van het totaal niet in staat zijn tot copuleren' daar waar ge homoseksualiteit ... die enge definitie van de zaak mag jij gebruiken maar dan moet ge die verder ook consequent doorzetten in je scenario : maw kan je nog stellig beweren dat 'heteroseksualiteit' alleen afdoende zal zijn - je maakt hier een veronderstelling als wijze dat dat abrupt zou komen ... dat doet het echter niet - je houdt er eveneens totaal geen rekening mee dat het wel best eens zou kunnen dat het totaal omgekeerde scenario ook wel eens tot het uitsterven van de soort kan leiden : we hebben daar bij mijn weten noch voorbeelden noch gegevens van beschikbaar wat er zou gebeuren moest men in een populatie waar homoseksualiteit voorkomt die plots integraal kunnen wegnemen Citaat:
Citaat:
maar geen nood... langzamerhand komen we er wel uit Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 29 december 2006 om 15:45. |
|||||
|
|
|