![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3941 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
HOMO'S KUNNEN ZICH VOORTPLANTEN
|
|
|
#3942 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3943 | ||||||||||||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
deze dus...
Citaat:
vergeet niet dat ik hier jouw schrijven moet lezen en dat hoe jij het bedoeld hebt ( dat veranderd nogal es ) bovendien strijd ik totaal ongelijke wapens daar het jou blijkbaar ook toegestaan is bepaalde links op te geven om wat te staven en ik zelfs die links dien te lezen hoe jij ze denkt gelezen te hebben Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
feit blijft : jij berust je alsnog op een hele boel veronderstellingen terwijl Khonner slechts die veronderstellingen bediscussieert zonder er nieuwe te maken Citaat:
ik zei : Citaat:
Citaat:
Citaat:
stel dat ik je nu zeg dat de aarde de enigste planeet is waar intelligent ( een feit laten we maar zeggen... al zou men dat soms durven te betwijfelen ) leven heerst en ik zeg daarbij dat die stelling blijft standhouden tot er iemand een ander voorbeeld kan geven daarmee is jouw stelling nog het beste vergelijkbaar Citaat:
je gaat dan uit van een feit : homoseksualiteit kán niet tot procreatie leiden... een evidentie gelijk een koe die ik hier uitdrukkelijk weer herbevestig in acht nemend (*) de eerste denkfout(en) die je maakt dat bij deze 1-0 dus het voordeel beslecht blijft zijn, en ik herhaal : - je weet niet of heteroseksualiteit an sich dat kan - je weet niets af van de mogelijk andere functies ( beiden zijden van het spectrum ) ... noch hoeveel noch of ze verschillend zouden zijn - het enige wat iemand wel kan zeggen dat al de functies die heteroseksualiteit ook verder mogen inhouden dat niet zullen zijn voor homoseksualiteit en visa versa Citaat:
Citaat:
neen dat zijn eveneens feiten... of denkt ge dat een homoseksueel content zal zijn met homoseks en omgekeerd ? Citaat:
'k zal nog es zeggen ... je stelling is niet falsificieerbaar Citaat:
je verwacht toch niet van mij dat ik die telefoonboek ga doorlopen ? wat heb je precies weerlegt... of maw geef Khonner tenminste te kans om öp je waanideeën te repliceren Citaat:
- waar staat die oorzaak nu ook al weer in dat artikel ? - oepsie ... heb je toch toevallig over dat voorstel gelezen zeker - etc etc Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
#3944 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#3945 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik begrijp dat je moet schelden wegens gebrek aan argumenten, anders had je wel argumenten gebruikt natuurlijk.
Citaat:
Dat heterokoppel heeft gekozen voor een bepaald soort voorbehoedsmiddel, dat inderdaad nogal definitief is, daar niet van. Maar dat is hun invulling. Hun keuze. Omdat ze zich niet willen voortplanten Die vrijheid hebben homosexuelen niet. Zij kunnen zich niet voortplanten met homoseksuele activiteit. Waarom nu wel en toen niet? Toch wel omdat die homo's gerust geschoffeerd en bespot mogen worden. maar hola als we aan de heilige piet-in-kut seks raken. Dan worden er witte handschoentjes bovengehaald en gaan we genuanceerd zitten doen. [/quote] Bent u echt zo dom of doet u maar alsof? Ik gebruik dat criterium al een week en heb het woordelijk overgenomen van rené die het nog langer gebruikt?! Wat bazel je eigenlijk? Kijk maar hier onderaan. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2823 Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3946 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3947 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#3948 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#3949 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3950 |
|
|
Waar haal je dat idote idee vandaan? Homoseksuelen kunnen zich perfect voortplanten en hebben dit ook al steeds gedaan. Van afwijkingen is er dus echt geen sprake!!!
|
|
|
|
|
|
#3951 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3952 |
|
Banneling
|
Ik had het eigenlijk over personen, zonder onderscheid te maken tussen seksuele geaardheid, die zich niet kunnen voortplanten. Maar ja, 2 homo's of 2 lesbiennes samen, kunnen zich inderdaad niet voortplanten.
|
|
|
|
|
|
#3953 |
|
Banneling
|
Huh? Ze kunnen onderling niet voortplanten en hebben hulp van "buitenaf" nodig. De vrucht zal nooit een combinatie zijn van het koppel maar van één van de partners en een andere persoon.
|
|
|
|
|
|
#3954 |
|
|
Dus je opmerking als zouden ze een afwijking hebben slaat op niets!
|
|
|
|
|
|
#3955 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3956 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Proletariër : 29 december 2006 om 20:41. |
|
|
|
|
|
|
#3957 |
|
|
En dan? Geen medische en biologische afwijking dus. Komaan hé Uh-Huh, ik acht jou veel verstandiger dan dat hoor!
|
|
|
|
|
|
#3958 |
|
Banneling
|
Je niet op natuurlijke wijze kunnen voortplanten is m.i. ergens toch wel een afwijking. (ook bij heterokoppels)
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 29 december 2006 om 20:42. |
|
|
|
|
|
#3959 |
|
|
Maar ze kunnen zich wel op natuurlijke wijze voortplanten!!! Dat is het nu juist. Bij heterokoppels waar dat niet lukt is er daarentegen wel degelijk een medische oorzaak die dat verhindert. De vergelijking slaat dus echt op niets hoor.
Laatst gewijzigd door Edina : 29 december 2006 om 20:43. |
|
|
|
|
|
#3960 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk zelf maar naar de quote, daar kan geen mens nog aan uit. Ik zit hier nog altijd voor mijn plezier. Paulus. |
|
|
|
|