![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4021 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4022 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#4023 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4024 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4025 | |
|
|
Maar ze hebben er wel seks voor nodig, want seks is niet beperkt tot seksuele voortplanting hé Uh-Huh, dat is enkel wat sommigen ervan willen maken.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4026 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus |
|
|
|
|
|
|
#4027 |
|
|
Moesten er geen bekrompen geesten bestaan die menen te moeten oordelen over anderen op basis van hun eigen normen, zou daar ook geen discussie over bestaan. Maar jammer genoeg is dat nu eenmaal ook niet zo!
|
|
|
|
|
|
#4028 | |
|
|
Citaat:
echt jongen. Ik haal het voorbeeld van sterilisatie aan, maar snap zelf niet dat dat de keuze van het koppel is. Bon, nogmaals, en, dit tot je het vat: wekenlang zit je te zeuren dat zich niet kunnen voorplanten een functie minder is, en dus minder waarde. Absurd, zoal Khonnor zo magistraal heeft aangetoond, maar laten we er even in meestappen. Dat is immers jouw ijkpunt. Overigens heb jij zelf de term ijkpunt ingevoerd. Past perfect voor homo's. Komt daar toch wel een heterokoppel dat zich laat steriliseren, en zich van jou ijkpunt verwijderd. Is er plots sprake van een functieverlies? Van waardedaling? Eenieder die de discussie gevolgd heeft zou dit concluderen. Zoniet onze vriend Paulus. Kom mij dus niet meer lastigvallen met je functies, en het leven. Het gaat 'm louter om de homosekualiteit. Jou weigering om je eigen (idiote) criteria te hanteren op een gesteriliseerd koppel leggen klaar en duidelijk je homofobie bloot. Onherroepelijk.
|
|
|
|
#4029 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#4030 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Het is een simpel zinnetje, ongeacht van wat ik er al dan niet stiekem bijdenk. Is die zin waar, of is ze niet waar, of behoort ze tot de fameuze derde categorie "waar, maar je mag het niet hardop zeggen" Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 29 december 2006 om 21:35. |
||
|
|
|
|
|
#4031 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dat moest dan al aangepast worden om allerhande uitzonderingen aan heteroseksuelen die daar niet kunnen ( <> niet willen dus ) aan voldoen te toch maar te kunnen includeren nu wordt het weer uitgbreid tot 'kunnen als koppel' |
|
|
|
|
|
|
#4032 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Net zoals die spin die haar partner opeet na de seks. Dat is perfect normaal, bij die bepaalde spin. Als een vrouw zoiets doet, dan zou ik dat toch "abnormaal" durven noemen, maar hier speelt allicht mijn bekrompen geest mij parten. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 29 december 2006 om 21:34. |
|
|
|
|
|
|
#4033 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dat zonder verdere kunstgrepen beschouwende uiteraard... iets wat bij de mens al niet het geval is |
|
|
|
|
|
|
#4034 |
|
Minister-President
|
de regenwormen in mijn hof laten me weten dat ze ook willen meetellen in de discussie.
|
|
|
|
|
|
#4035 |
|
|
|
|
|
#4036 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4037 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4038 | |
|
|
en antwoord nu ook eens op onderstaande vragen.
Citaat:
|
|
|
|
#4039 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4040 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Het is precies omdat ze zich 'kunnen voortplanten' dat ze zich laten steriliseren toch? Wat wil je me horen zeggen? dat de pil nemen minderwaardig is? een condoom minderwaardig is? een spriraaltje... Noem maar op wan,t al deze mensen die voor deze voorbehoedsmiddelen kiezen kunnen zich nu niet meer voortplanten door het voorbehoedsmiddel. Dat neemt niet weg dat een functie van seksualiteit procreatie is en homoseksualiteit daarin tekort schiet. Citaat:
Neenee. Waar het jouw om te doen is, is een gat zoeken in mijn redenering louter en alleen om mij van homofobie te kunnen beschuldigen. Want wie homoseksualiteit als minderwaardig beschouwd is al op voorhand een homofoob voor jou. Waar of niet? Zo doorzichtig jongen. Typisch voor meelopers. Neem me niet kwalijk dat ik het zeg. Mee met de nieuwe trend hé? Ik wed dat je niet eens een zinnig en onderbouwd antwoord hebt op de vraag waarom ik het evenwaardig zou moeten vinden. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 29 december 2006 om 21:38. |
|||
|
|
|