![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nou nou nou... Ik speel nochtans nog altijd mee zonder 'mijn vriendje' .... Je gaat me toch niet wijsmaken dat je zelf gelooft dat een laaggeschoolde, racistische fascist zoals ik een man zoals Superstaaf zou kunnen weerhouden om mee te spelen als hij daarvoor zou kiezen?
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#144 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hazo. Het was maar om te lachen?
Zo ken ik er idd nog... Enfin, intussen weten we dan dat ik niet alleen een racistische, fascistische, laaggeschoolde neonazi ben. Ik reageer ook nog als een klein kind en ben bekrompen in het dagelijkse leven. Het moeten wel zeer grote lichten zijn die dergelijke argumenten nodig hebben om andersgezinden de mond te kunnen snoeren, hé?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 januari 2007 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Uw eerste zin doet mij geloven dat u verstaan heeft dat het om een gepaste grap ging. Uw tweede zin snap ik niet Uw tweede paragraaf lijkt op een probeersel om zelfmedelijde op te wekken (of is het iets anders?) En uw derde paragraaf gaat over het feit dat ik u de monde probeer te snoeren... Klopt dit allemaal? Help mij dit dan even te verduidelijken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over smalende toontjes gesproken.
Weet je nog van wie deze uitspraak kwam? Citaat:
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Eerst staan roepen dat ik je uitmaak voor onwetend, neo-nazi, racist, bekrompen , kinderachtig,... En nu plots toeteren dat het vb niet kan spellen (trouwens: wat blijk geeft dat u nog altijd niet snapt waarom degene die deze draad begon deze draad is begonnen...) tsjah... Ligt het aan mij of begint u flauwer te antwoorden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ik heb zelfs nooit het verband gesnapt dat jij probeerde te leggen tussen demagogie en referenda, maar ook daarvoor zal mijn lichtje te zwak zijn, zeker?
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
Tis toch waar ik heb u hier toch nooit uitgemaakt en u reageert precies of teeft net één in u gat gebeten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje op je taalgebruik letten, hé jongen, anders start er straks weer iemand zo'n creatieve draad op.
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof graag dat degene die anderen van smalend taalgebuik beschuldigen niet geïnteresseerd is in zijn eigen smalend taalgebruik.
![]() |
![]() |
#156 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen Letermefan, maar in een democratie moet je een minimum aan respect voor de politieke tegenstrever opbrengen. Heb je Leterme Verhofstadt horen uitschelden voor psychoticus? Ik in ieder geval niet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 4 januari 2007 om 21:27. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 januari 2007 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer dat misbruik van het woord 'democratie'. Jullie zijn genieën in het uitvinden van wat een democratie moet betekenen, maar enkel de juiste betekenis van het woord is hetgene wat jullie niet willen naleven. democratie = meeste stemmen. Maar de partij met de meeste stemmen mag niet aan de macht komen want voor jullie betekent democratie alles behalve de wil van het volk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, ze komen vast terug met iets als nazi of fascist.
|
![]() |
![]() |