Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 januari 2007, 07:42   #81
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Als ik Van Malderen zou zijn zou ik hem ook niet uitnodigen...mijn kids moeten ook eten 's middags...

Het feit alleen al dat er vandaag de dag nog mensen rondlopen die niet snappen hoe de Belgische justitie in elkaar zit en de naar duffe kots ruikende corruptie niet zien die onder deuren van onze justitiepaleizen uitgelopen komt is voor mij dé meest frustrerende reden waarom ik soms zin heb om het stilaan op te geven om mijn huid te riskeren voor de "domme" vlaming...
Zo is dat inderdaad, ... Die Vaesen en dien anderen dachten slim te zijn met de Lorre er aan te kletsen, maar dit gaat alleen maar in hun nadeel spelen. Zij gaan geofferd worden, en de Lorre gaat vrijuit,...

Dien aannemer haalt nog wat andere fraudesystemen boven, die maar al te goed bekend zijn en overal schering en inslag zijn. Iedereen in die affaire heeft daar dikke poen aan zijn vingers kleven. Is het niet door het nemen van commisies, dan hebben ze wel ergens nen airco op de verkeerde plaats geleverd als bureaumateriaal, etc... Iedereen die iets van materiaal aankopen kent, kent die truukskes, maar nu komen ze natuurlijk wel voor Jan publiek aan de oppervlak drijven, en oei oei, achtereen is 't weer verkiezing zeker hé....
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 07:48   #82
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
En dus afvoeren? Moesten we dat eens doen met alle werklozen ...

Nu de prins is een eikel en een dommerik hij kan er niet aan doen en ge moogt em da ook nie kwalijk nemen... hem daarom gaan aanvallen omdat twee geïnculpeerden gaan beweren dat hij mede in de fout zit jah...
de echte werklozen niet, de profiteurs wel...

laat ons eerst het onderzoek afwachten... dat de beschuldigden een werk of een opdracht uitvoerden kan men hen niet kwalijk nemen : de "Staat" betaald en van waar het geld komt is niet direct hun probleem, aan het geld van de "staat" geraken is wel een probleem (zie artikels in de kranten in december 2006)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 07:51   #83
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=Cyrano;2301374]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door postbus24 Bekijk bericht
Das allemaal mooi maar wat als gij in een 'huurhuis' woont ...

Hij huurt niets. Hij woont gratis en bestelt toeters en bellen voor dat huis.

Bovendien, als ge in een "huurhuis" woont, dan vraagt ge meestal wel toestemming voor serieuze veranderingen, of als het om de staat van dat huis gaat, aan de eigenaar...

Een belleke naar de koninklijke schenking, en een paar maand later werd zijn dak, gratis en voor niets en volgens de procedure hersteld...

Maar lorre had misschien nieuw behangpapier vandoen, ... Ne normale werkende mens gaat dan naar de winkel en koopt dat.

Een beroepsparasiet met een gat in zijn hand, roept zijn adviseur om dat op te lossen ...

en wat doe je dan als adviseur, ...

Hallo generaal, ik zit met een probleem, de lorre heeft behang vandoen, maar papa wil nie meer betalen, ... (ge kent het probleem niet waar geneeraal... ) hoe kunnen we da oplossen, ? Belt rap naar de chef van den aankoopdienst, we hebben daar nog wel wa geld voor liggen...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 10:13   #84
postbus24
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
@ postbus24

.... Ik stel alleen vast, gezien zijn prestaties en toegevoegde waarde, hij voor ons land overbodig en zeer duur is.
En wat dacht je van al die verschillende regeringen, de ontwikkelingshulp voor het zuidelijk landsgedeelte, provincietoestanden, .... enz maar dat is volgens mij niet het punt dat men in deze thread wil aanhalen

Het is hier duidelijk een complot waar de Lorre naar voor geschoven wordt als pispaal terwijl de grootste hoop van de pot NIET bij hem terecht gekomen is. (wat men redelijk rap durft vergeten persies)

Laatst gewijzigd door postbus24 : 4 januari 2007 om 10:22.
postbus24 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 10:20   #85
postbus24
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht

Bovendien, als ge in een "huurhuis" woont, dan vraagt ge meestal wel toestemming voor serieuze veranderingen, of als het om de staat van dat huis gaat, aan de eigenaar...
...
En wat als 'de eigenaar' zelf naar u toe komt: "We gaan uw huis renoveren en gij moogt de kleur kiezen ..." ? [/quote]

Gade gij dan vragen waar da geld vandaan komt ? En stel dan nog da ge weet dat het bijvoorbeeld 'zwart' geld is, gade gij dan protesteren ?

Mogen ze u achteraf dan beboeten omdat da huis met 'zwart' geld gerenoveerd is ?

Laatst gewijzigd door postbus24 : 4 januari 2007 om 10:22.
postbus24 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 10:21   #86
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Hey, dat zeemachtofficiertje dat alles met glijmiddel mogelijk maakte was volledig onschuldig hoor!

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 10:22   #87
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is hier duidelijk een complot waar de Lorre naar voor geschoven wordt als pispaal terwijl de grootste hoop van de pot NIET bij hem terecht gekomen is. (wat men redelijk rap durft vergeten persies)
Een veel te groot deel echter wél en daar wordt de arme gecomplotteerde geen haarbreed voor in de weg gelegd.

Vandaag begint er overigens een onderzoek naar wat er met het geld gebeurde dat het 'kint' van Lorre kreeg van de overheid. Het is wellicht een zoethoudertje voor het goedgelovige plebs tot de bui weer overwaait. Wie gelooft immers nog dat er géén druk wordt uitgeoefend om ook dit potje binnen de royale kamers te houden?

Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 januari 2007 om 10:29.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 10:24   #88
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hey, dat zeemachtofficiertje dat alles met glijmiddel mogelijk maakte was volledig onschuldig hoor!

Niemand beweert dat.
Waar de meesten zich wél aan storen is dat het 'toevallig ' een Saksen Coburg is die geen strobreed wordt in de weg gelegd. Dit terwijl hij toch OOK een van de bevoordeelden is, en dit op eigen verzoek.
Oud 4 januari 2007, 10:27   #89
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Milieustichting van Laurent doorgelicht

do 04/01/07 - De Vlaamse regering laat de financiën onderzoeken van het KINT, de milieustichting van prins Laurent. Aanleiding is de fraudezaak waarin de prins genoemd wordt.

Eind jaren 90 zijn eindejaarskredieten van de marine gebruikt voor privézaken en verbouwingen bij privéwoningen. Onder meer de inrichting van de villa van prins Laurent in Tervuren is met dat geld betaald.

(foto PhotoNews)

De Vlaamse regering geeft elk jaar een subsidie van 178.000 euro aan het KINT, de milieustichting waar prins Laurent voorzitter van is.
Het instituut sensibiliseert het publiek over het milieu, alternatieve energie en duurzame ontwikkeling.
De regering wil weten wat er met het geld gebeurt, zegt minister Kris Peeters (CD&V - foto).
"Ook al is de voorzitter van de stichting een prins, dat belet ons niet om na te gaan wat er met de jaarlijkse subsidie gebeurt. Als de middelen niet efficiënt worden ingezet, of als er andere problemen opduiken, zullen wij de toelage moeten aanpassen."
Minister Peeters wil eerst het rapport afwachten alvorens concrete beslissingen te nemen. Het fraudeproces begint maandag in Hasselt. Volgens het parket is prins Laurent niet betrokken, maar enkele hoofdbeklaagden spreken dat tegen.

Oud 4 januari 2007, 10:28   #90
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door postbus
En wat als 'de eigenaar' zelf naar u toe komt: "We gaan uw huis renoveren en gij moogt de kleur kiezen ..." ?
Citaat:
Een belleke naar de koninklijke schenking, en een paar maand later werd zijn dak, gratis en voor niets en volgens de procedure hersteld...

Maar lorre had misschien nieuw behangpapier vandoen, ... Ne normale werkende mens gaat dan naar de winkel en koopt dat.
Citaat:
Gade gij dan vragen waar da geld vandaan komt ? En stel dan nog da ge weet dat het bijvoorbeeld 'zwart' geld is, gade gij dan protesteren ?
Je bedoelt dat de Lorre wist dat de koninklijke schenking met zwart geld werkt?

Citaat:
Mogen ze u achteraf dan beboeten omdat da huis met 'zwart' geld gerenoveerd is ?
Het was dus zwart geld van het Belgische leger?
Oud 4 januari 2007, 10:29   #91
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door postbus24 Bekijk bericht
En wat als 'de eigenaar' zelf naar u toe komt: "We gaan uw huis renoveren en gij moogt de kleur kiezen ..." ?

Neen...maar ik denk toch te mogen opmerken dat het logisch is dat de administratie er U tenminste voor moet ondervragen...hetgeen ze zeker zullen doen..niet?
Er zijn zelfs wetten voor gemaakt...

Stel: jij vind 10.000€ op straat...
En gaat er mee naar de bank om ze op jouw spaarboekje te "plaatsen"
Dan moet de bank dit onmiddellijk aangeven aan de fiscus zodat deze laatste verhaal kan komen halen naar de bron van dit bedrag...

Oeps...maar jij bent uiteraard slechts een betalende "burger" niwaar...of gelden de wetten toch voor iedereen zoals berre bij kerst nog heeft moeten zeggen...of was dat een geïncripteerde cynische grap?

Laatst gewijzigd door Fieseler : 4 januari 2007 om 10:29.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 10:35   #92
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oeps...maar jij bent uiteraard slechts een betalende "burger" niwaar...of gelden de wetten toch voor iedereen zoals berre bij kerst nog heeft moeten zeggen...of was dat een geïncripteerde cynische grap?
Het was geen grap maar een vunzige zoethouder voor het plebs. De opper-Saksen Coburg weet immers evengoed als jij er ik dat de regering zelfs geen aanstalten maakte om de onschendbaarheid op te heffen die de Lorre geniet als senator. Zolang dat niet gebeurt k�*n de Lorre niets ten laste worden gelegd. Niet in de zaak van de legerfraude waarin hij een van bevoordeelden was en evenmin in het onderzoek naar zijn kint.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 januari 2007 om 10:36.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 10:42   #93
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niemand beweert dat.
Waar de meesten zich wél aan storen is dat het 'toevallig ' een Saksen Coburg is die geen strobreed wordt in de weg gelegd. Dit terwijl hij toch OOK een van de bevoordeelden is, en dit op eigen verzoek.
"op eigen verzoek" . Ik neem aan dat het eerder gegaan is van: Zeemachtofficiertje: "He Laurent, wij hebben bij de marine wat geld over waar we niks mee kunnen doen, heb jij iets nodig?" (en ondertussen in zijn handen wrijven dat de link met Laurent de beste verzekering is tegen het aan 't licht komen van zijn fraude)

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Citaat:
Oud 4 januari 2007, 10:44   #94
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"op eigen verzoek" . Ik neem aan dat het eerder gegaan is van: Zeemachtofficiertje: "He Laurent, wij hebben bij de marine wat geld over waar we niks mee kunnen doen, heb jij iets nodig?" (en ondertussen in zijn handen wrijven dat de link met Laurent de beste verzekering is tegen het aan 't licht komen van zijn fraude)

En d�*t geloof jij van iemand met zo'n groot gat in zijn hand dat hij zelfs geld uit zijn eigen kinderen probeert te slaan?
Oud 4 januari 2007, 10:46   #95
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Overigens maakt het geen zak uit. Lorre WIST waar dat geld vandaag kwam en heeft het hoe dan ook aangenomen aangenomen.
Oud 4 januari 2007, 10:48   #96
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En d�*t geloof jij van iemand met zo'n groot gat in zijn hand dat hij zelfs geld uit zijn eigen kinderen probeert te slaan?
Ik geloof niet dat dat zeemachtofficiertje zo'n sloef is dat die zich dat zou laten influisteren door Laurent, ik geloof veeleer in het omgekeerde, ja.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 4 januari 2007, 10:51   #97
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Vlaamse regering geeft elk jaar een subsidie van 178.000 euro aan het KINT, de milieustichting waar prins Laurent voorzitter van is.
Het instituut sensibiliseert het publiek over het milieu, alternatieve energie en duurzame ontwikkeling.
De regering wil weten wat er met het geld gebeurt, zegt minister Kris Peeters .
Dus nu geven ze geld zonder te weten wat er mee gebeurt?
Oud 4 januari 2007, 10:52   #98
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geloof niet dat dat zeemachtofficiertje zo'n sloef is dat die zich dat zou laten influisteren door Laurent, ik geloof veeleer in het omgekeerde, ja.
Ik geloof dat ze geen van beide een sloef zijn en deze oplossing voor beider problemen in wederzijds overleg is ontstaan.
Oud 4 januari 2007, 10:53   #99
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier Bekijk bericht
Dus nu geven ze geld zonder te weten wat er mee gebeurt?
Het is als zakgeld geven aan je kinderen en er dan achter komen dat ze er drugs mee gaan kopen.

Oud 4 januari 2007, 10:55   #100
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

druuuuuuuuugs! druuuuuuuuuuuuuuuuugs!

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be