![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4741 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 4 januari 2007 om 23:46. |
|||
|
|
|
|
|
#4742 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4743 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
oké, maar ik heb ook nergens gezegd dat men zich als homoseksueel niet natuurlijk kan voortplanten, ik heb alleen gezegd dat het "niet kan binnen een homoseksuele relatie..." en 'k heb nergens gezegd dat het een affectieve relatie moest zijn.. een homoseksuele relatie is een seksuele (al dan niet affectiev) relatie tussen twee mannen of twee vrouwen.. ik vind het wel tegenstrijdig.... ik ben heteroseksueel.. ik voel me gewoon nooit tot iemand van hetzelfde geslacht aangetrokken.. niet affectief (om een relatie op te bouwen) niet seksueel (puur drift).. gewoon niet dus... Ik ga ervan uit dat dat voor homoseksuelen ook geldt.. als dat niet het geval is, en men voelt zich ook aangetrokken tot vrouwen (ook al is het alleen maar voor een potje seks) dan is men volgens mij eerder biseksueel. indien je als homoseksuele man een seksuele relatie hebt met een vrouw, al is het enkel en alleen om kinderen te verwekken, dan ga je tegen je 'aard' in.. Je hebt immers seks met iemand tot wie je je niet vanuit jouw natuur aangetrokken voelt.. ik kan als heteroseksuele vrouw ook een relatie hebben (puur seksueel) met een andere vrouw (weliswaar dan niet met het oog op voortplanting, maar bijvoorbeeld omwille van het geld of wat dan ook..) maar dan ga ik wel tegen mijn eigen natuur in... of wil je nu zeggen dat alle homoseksuelen zich niet alleen seksueel aangetrokken voelen tot mensen van het eigen geslacht, maar ook tot mensen van een ander geslacht? en dus met andere woorden seks hebben met beide? |
|
|
|
|
|
|
#4744 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
zoals je kunt lezen staat er duidelijk "binnen een homoseksuele relatie" en |
|
|
|
|
|
|
#4745 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
mocht iedereen homoseksueel zijn en enkel maar 'vallen' op iemand van hetzelfde geslacht (en men zou enkel zijn gevoelens/driften) volgen dan zouden er geen kinnekes meer zijn... met andere woorden, het menselijk ras heeft heteroseksualiteit met het oog op zijn voortbestaan nodig.. en hierin schult dan het 'afwijkende'.. Niet dat ik dat ik daar zo zwaar aan til.. |
|
|
|
|
|
|
#4746 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geen wonder dat u het 'kunnen voortplanten' niet als criterium wil aanvaarden voor de normaliteit van seksualiteit. En dat voor een bioloog... Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#4747 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#4748 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kinderen zijn voor hen slechts een modetrend. Iets waar je recht op hebt... Iets wat je moet hebben als een soort van bewijs dat je toch normaal bent of zo... Ja, ik heb diepe medelijden met ze. Ze weten niet wat ze missen in hun leven. Ze weten het niet eens, en niemand kan het hen uitleggen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 januari 2007 om 00:25. |
|
|
|
|
|
|
#4749 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4750 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik zou niet graag een kind van je zijn. Zoveel is zeker. Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#4751 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De homofobie viert hier weer hoogtij, zoveel is zeker....
|
|
|
#4752 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Altijd grappig mensen die denken dat de homo sapiens zo ver verheven is boven de dierenwereld dat nageslacht een doordachte keuze is. Het is gewoon een biologische noodzaak ... een klok zoals in vele vrouwen begint te tikken in hun twintiger of dertiger jaren Homoseksualiteit onnatuurlijk ... 'k zou eerder denken een reactie van de natuur op overbevolking om zo mensen te creeëren die zich meer voor de groep zouden inzetten dan enkel en alleen egoïstisch voor hun nageslacht. Ze hen dan ook een bovengemiddeld IQ en talent geeft om deze dingen beter te doen dan de simpele voortplanting elementen Even grote onzin als 2 posts geleden dus ... voor de simpele zielen Laatst gewijzigd door Dogbert : 5 januari 2007 om 00:33. |
|
|
|
|
|
|
#4753 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 januari 2007 om 00:34. |
|
|
|
|
|
|
#4754 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 5 januari 2007 om 00:37. |
||||
|
|
|
|
|
#4755 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#4756 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welnee, een wild nachtje volstaat.
|
|
|
#4757 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#4758 |
|
Lokaal Raadslid
|
Och zeveraar als de hetero's dan zoveel beter waren dan waren die kinderen weg in drie seconden. Er zitten massa's holebi's in sociale sectoren die heel graag werken met kinderen.
Waarom zou je als homo, lesbisch of biseksueel iemand geen ouderschapsgevoelens kunnen krijgen? Ik heb medelijden met jouw bekrompen visie. Als ik voor één ding hoop is dat geen van je kinderen holebi is (ja, want je bent dat ... je kiest er niet voor). Zo'n onmens als vader dat wens ik niemand toe |
|
|
|
|
|
#4759 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vertrouw me maar als ik zeg dat het er veel zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#4760 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zichzelf voortplanten best Pietje gaat heel wat verder dan enkel de bevruchting hoor. Ook het grootbrengen van die kinderen hoort daarbij, want zonder die zorg zouden ze zeker sterven.
Voor u niet blijkbaar, maar dat is dan voor uw rekening. Ik kan je nochtans garanderen dat geen enkele regisseur het in zijn hoofd zou halen om alleen maar de copulatie te filmen als hem gevraagd werd een docmentaire te maken over de voortplanting van één of andere diersoort. De aanzet voor het sexen. Lust, begeerte, libido, seksueel verlangen, verliefdheid, liefde, geilheid, zin in seks, hartstocht, passie, e.d. verwijzen naar gevoel en gedrag dat in zijn meest beperkte betekenis leidt tot geslachtsgemeenschap en dus samenhangt met het verschil in geslachten en de seksuele voortplanting en gezinsvorming. Het sexuele systeem zeg maar. De geslachtsgemeenschap vereist van nature dat het mannetje allerlei barrières en reële gevaren overwint om zijn zaadcellen bij zoveel mogelijk vrouwtjes naar binnen te kunnen brengen. Het vrouwtje moet zich teweer stellen tegen al te grote seksuele belangstelling van mannetjes, of anders gezegd: ze moet wel zoveel mogelijk mannetjes aantrekken, maar moet daaruit een keuze maken, om zichzelf en het door haar gewenste kind te beschermen. Daarin faalt de homo van het vrouwelijke type en de lesbo van het mannelijke type. Ook voor de opvoeding is de taak van de moeder anders dan deze van de vader. Een kind zal voor verzorging naar zijn moeder gaan en voor kennis naar zijn vader. Dat is hen niet aangeleerd, ze voelen dat instinctief aan. Je kunt er natuurlijk je horloge niet op juist zetten, maar wees maar zeker dat het kind blij is met de keuze tussen een vadere en een moeder naargelang het probleem, waarbij het hulp nodig heeft. Dat homoseksuelen daar blijkbaar blind voor zijn en de seksuele invulling slechts zien als een bevredigen van lichamelijk seksuele behoeftes, kan moeilijk anders. Ze snappen immers niets van het natuurlijk rollenpatroon, vandaar zulke stompzinnige denkbeelden over het seksuele leven, en zij het wonder van de voortplanting slechts zien als een techtnisch detail. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 januari 2007 om 01:16. |
|
|
|