![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11? | |||
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job |
![]() ![]() ![]() |
47 | 20,70% |
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben |
![]() ![]() ![]() |
30 | 13,22% |
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren |
![]() ![]() ![]() |
115 | 50,66% |
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen |
![]() ![]() ![]() |
35 | 15,42% |
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1361 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als er een film is waar ie op staat, mogen ze hem laten zien en er is van verschillende kanten gefilmd! Het argument gaat bij mij er nog in bij 1 camera, maar niet bij meerderen! En, zoals je het zegt, het kan ook een UFO zijn, of een Tomahwak, of een cruise missile, of of of...... Als je het niet kan zien kan je dus alles in vullen en ik vermoed omdat de officiele story is dat er een Boeing in is gevlogen, je denkt dat er een Boeing is in gevlogen mag ik je dit eens vragen: Geloof je per definitie het officiele standpunt???? Pin d'Ar Citaat:
Pin d'Ar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1362 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar die samenzweringen noem ik geen mening, ik denk dan bv aan de onzin die jij (en exodus) gepost hebben in de discussie over de evolutietheorie, ook hier zijn veel van de argumenten pro samenzwering simpelweg feitelijk onjuist, en ook de topic over de NWO staat vol fouten. Verder negeer je alles wat niet in je kraam past, of antwoord je met inhoudsloze algemeenheden. Het is off topic, dus ik ga er niet te diep op ingaan, maar ik denk dan bv. aan mijn post over fluor in de NWO topic die je totaal genegeerd hebt. Over 9/11, een voorbeeldje: in loose change wordt gezegd dat het onmogelijk is voor de onderdelen van de motoren van het vliegtuig dat in het pentagon gevlogen is om te smelten, aangezien ze (ik weet niet meer welk) een of ander metaal bevatten dat een zeer hoog smeltpunt heeft. Wat er niet wordt bijverteld, is dat legeringen (legeringen zijn sterker dan pure metalen, dus legeringen worden gebruikt) een veel lager smeltpunt hebben dan de zuivere metalen waaruit ze bestaan (zie cursus thermodynamica voor uitleg ![]() Om dergelijke leugens te doorprikken, moet je vakkennis hebben. Aangezien niemand van alle vakken thuis is, is het voor films als loose change zeer gemakkelijk "de massa" te overtuigen: al hun argumenten lijken op het eerste zicht aannemelijk, en je hebt al een klein leger experts nodig om iedere claim die zij maken te onderzoeken. Zo kritisch jij staat tegenover de overheden, zo blind ben je tegenover de leugens van jouw profeten.
![]() |
![]() |
![]() |
#1363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar goed.... Ook wordt veel op Uni's verdraaid, maar goed dat staat al her en der verspreid o.m. bij "NWO" en "Wetenschap=politiek" Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1364 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Legeringen kunnen zelfs een lager smeltpunt hebben dan de elementen waaruit ze bestaan- zie maar naar soldeertin. En er zijn legeringen die een veel hoger smeltpunt hebben dan hun elementen waar ze van gemaakt zijn. Inconel bijvoorbeeld. Loose Change moet het vooral hebben van selective beelden en suggestieve uitspraken. Men gaat toch geen stuk film laten zien waar duidelijk een stuk vliegtuig op te herkennen is. Nu is het wel zo dat de US overheid door haar geheimdoenerij hier natuurlijk perfect aan meewerkte. Maar tja, alsof enig ander land ter wereld een vrijgeleide zou geven om even door de diepste donkere geheimen van de ministeries van oorlog te struinen. Als je het mij vraagt, zijn al die filmpjes en verdachtmakingen een extra rookgordijn om de echte waarheid te verstoppen.
![]() |
![]() |
#1366 | ||
|
![]() Citaat:
Ik ben rechts, heb mijn ganse leven al rechts gestemd en heb mezelf kandidaat gesteld bij de laatste verkiezingen op een rechtse lijst en toch ben ik er van overtuigd dat 9-11 inside is ... ![]() U brabbelt trouwens maar wat in het rond ... een kleine variatie op uw thema Citaat:
![]() |
![]() |
#1367 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
paar postings terug. kan dus iemand anders zijn geweest. Hmm o ja, je doet het toch! Nl hieronder. Jammer! je spreekt jezelf hier dus tegen. Citaat:
Maar je gooit hier even alles op een hoop, en dat is tuurlijk jammer zo kan je alles scheeftrekken. Citaat:
discussieren gaat in het algemeen niet, op een paar mensen na. Jij noemt het inhoudsloze algemeenheden, het zei zo. Weer gooi je het in het algemene en wat mij betreft zeg je er niks mee dan, dus da's jammer voor jou. Citaat:
Als tegenargument hoef ik alleen maar te vragen:door mij opgegeven boek al gelezen? ![]() Citaat:
die de boel onderuit halen! Ander voorbeeld, een intact paspoort van een de kapers wat ze vinden tussen al het puin, terwijl lijken niet geindentificeerd kunnen worden???? la me nie lachen! Citaat:
Ben benieuwd Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 6 januari 2007 om 15:46. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1368 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1369 |
Gouverneur
|
![]() Dat zeg ik niet.
Ik zeg dat het de VS zelf gewoon een bom heeft doen ontploffen in die leegstaande vleugel. Dan kon het zeggen: Zie, ze vallen het hart van onze defensie aan. Dit is een reden om ten oorlog te trekken. Ik heb geen zin om hier heel der uren over te zeveren, maar dat is mijn gedacht gewoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1370 |
Banneling
|
![]() Ik geloofde eerst juist niet dat de USA of himself dit gedaan heeft Als je het gaat zoeken hebben ze echter veel zaken zo afgehandeld, Operation Northwood,Oklahoma,etc etc Volgende de Heageliaanse dialectiek ofwel probleem-reactie-oplossing Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#1371 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1372 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zijn gek genoeg voor dit soort dingen Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1373 | |||||
|
![]() Beste Raven,
Informeer U in het vervolg een beetje alvorens zo wild om u heen te trappen. Citaat:
Citaat:
De Amerikaanse burger betaalt inderdaad een oorlogsschuld. Deze enorme bedragen komen echter in handen van de wapenproducenten, oliebedrijven en andere Haliburtons die ... jawel ... in handen zijn van de beau monde die heeft aangezet tot 9-11. Citaat:
Citaat:
DE aanslagen in London, Madrid, verijdelde aanslagen met vloeistoffen in vliegtuigen, ... het past allemaal in hetzelfde plaatje: jou en mij schrik aan doen. Angst is de beste manier om minder geliefde wetten doorgevoerd te krijgen door de machtshebbers (cfr de Reichstag, Pearl Harbour, ...) Citaat:
Reed vanaf de eerste aanslagen die aan AQ werden toegwezen was het steeds CNN dat met de melding kwam aandraven dat het AQ was. De ganse wereld-pers nam over wat grote broer kwam melden over de US ambassade in Nairobi en andere locaties. We werden gedurende jaren voorbereid op het feit dat Al Qaede inderdaad des duivels was, over een enorm potentieel beschikte, ... Alleen spijtig dat Osama 19 paspoorten liet stelen van Moslims om de aanslag te plegen. ![]()
![]() |
![]() |
#1374 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Dat er ook voorbeelden van het tegengestelde zijn, wist ik niet. Weet je daar ook de verklaring voor ?
![]() |
![]() |
![]() |
#1375 |
Staatssecretaris
|
![]() jongens jongens wat een onzin, is het echt teveel gevraagd om zich neer te leggen bij het feit dat moslimterroristen het zelf gedaan hebben, ht hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn hoor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 6 januari 2007 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1377 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1378 | |
|
![]() Citaat:
Het was echter geen Boeing, daarom krijgen we ze niet te zien ...
![]() |
![]() |
#1379 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1380 |
Staatssecretaris
|
![]() als het echt complotten waren, dan zou bush en co allang niet meer aan de macht geweest zijn, dan zou er heeeeeeeeeeeeeel veel om te doen zijn in de VS en dan zou het land op zijn kop staan, dan zouden er hooggeplaatste mensen moeten afgetreden zijn, stop met te geloven in sinterklaas
|
![]() |
![]() |