![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5061 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, René en het is duidelijk niet wat jij ervan maakt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5062 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5063 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“Ja” Citaat:
Ik schilder u niet af als iemand die pedofillie wil goedpraten, dat is niet waar. Integendeel heb ik je aangeraden om deze stommiteit recht te zetten. Je weigering daartoe, dat is wat jou afschilderd. Ik citeer wat jij zegt Raf. Ik heb alleen maar gezegd dat jij pedoseks, waarbij kinderen toestemmen, een normale seksualiteitsbeleving vindt. Want dit is wat jij zeer duidelijk zegt. Je begint dan ook over de wenselijkheid ervan, maar dat is iets helemaal anders. Naar je eigen zeggen staat dat volledig los van het feit of je dat een natuurlijke seksualiteitsbeleving vind. Je zegt woordelijk: Citaat:
Citaat:
Als ik op jouw negeerlijstje kom louter omdat ik jouw met je eigen schrijfsels confronteer, en jij dat naar je eigen zeggen een laag-bij-de-grondse-taktiek noemt,... ....dan beschouw ik dat als een compliment. Want het enige wat duidelijk is uit jou reactie, is dat jij niet staat voor wat je zegt, en niet zegt waarvoor je staat. Ik laat het in het midden hoe deze taktiek dan wel mag heten. Je hebt jezelf weer overtroffen Raf. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1924 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 januari 2007 om 11:24. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5064 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waar heb je gelezen dat ik het goedkeur, zoals Paulus de Leugenkabouter insinueert?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5065 |
Minister-President
|
![]() Allé en de haat zet zich volop verder van degene die zeggen dat ze niets tegen homo's hebben.
![]() |
#5066 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat vind je eigenlijk van mensen die zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen. Zijn ze normaal, of zou je durven stellen dat er ergens iets is misgelopen in hun seksuele ontwikkeling?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5067 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij beledigt weer wegens gebrek aan tegenargumenten. Anders had je die tegenargumenten voorzeker gebruikt. Hoe noemde je die taktiek weer waarbij je de opponent vals beschuldigd? Laag-bij-de-gronds... ...Doe vooal zo voort jongen... ![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5068 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() beste paulus,
jij insinueert wel degelijk... je beschuldigt raf ervan pedofilie goed te keuren terwijl het enige wat hij heeft gedaan is een zeer genuanceerd antwoord geven op jouw vraag of pedofilie MET INSTEMMING van het kind normaal is? je eigen nuance, nl. pedofilie MET INSTEMMING verzwijg je nu bewust of onbewust om raf ergens van te beschuldigen waarvan ik overtuigd ben dat hij er niet schuldig aan is. los hiervan vind ik de term pedofilie MET INSTEMMING van het kind een beetje bizar. pedofilie is immers "het zich aangetrokken voelen tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn". nu mag jij me eens vertellen hoe een kind dat nog niet geslachtsrijp is expliciet kan instemmen met seks met papa of nonkel (ik gebruik expres familieleden aangezien negen op de tien pedofielen het in de eigen familie zoeken), als het nog niet eens beseft wat het aan het doen is. pedofilie impliceert volgens mij altijd een zekere gradatie van "verkrachting" en zal nooit gebeuren met de expliciete instemming van het kind. volgens mij is pedofilie met expliciete instemming van het kind geen pedofilie meer. het kind is immers geslachtsrijp en weet ten volle wat het doet. en dan komt de kwestie naar boven of dit wenselijk is. onze maatschappij heeft beslist dat seks tussen een 35 jarige man en laten we zeggen een 13 of 14 jarig meisje NIET wenselijk is en dus strafbaar. dit, beste paulus, is echter een arbitraire norm, een conventie.... en er zijn voldoende culturen in de wereld waar 13 of 14 jarigen niet alleen als geslachtsrijp werden/worden beschouwd, maar waar het ook volledig normaal was/is dat ze dit in de praktijk omzetten... dat is in grote lijnen wat ik bedoel, en ik denk ook min of meer wat raf bedoelt...
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 7 januari 2007 om 12:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5069 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5070 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De vraag was duidelijk en het antwoord was dat ook. Ik snap echt niet waarom jij verwoedde pogingen doet om er een draai aan te geven. Je probeert me te zeggen dat raf het verkeerd zou kunnen verstaan hebben doordat erbij stond, ‘mét instemming’ en vervolgens probeer je om van pedofilie, efebofilie te maken. Maar normaal gezien kan raf wel voor zichzelf spreken hoor. En dat doet hij ook. Hij neemt geen woord terug van wat hij zei (tot nog toe) ondanks dat ik al op voorhand aankondig begrip op te brengen, mocht hij beweren dat het om een vergissing gaat. Neen en integendeel blijft hij erbij dat zijn antwoord zeer duidelijk is geweest. Je weet toch wie en wat je aan het beschermen bent? Ik zou er toch maar eens goed over nadenken alvorens daarmee door te gaan. Maar je bent een vrij mens natuurlijk. Paulus. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1924 |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5071 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... dat is de oorzaak van alle raf. En dat werd ook al verschillende keren uitgelegd. Een ja is een ja en een neen is een neen. Zeker als je stelt dat je antwoord heel duidelijk is. Dat is voor geen 'leugenachtige' interpretatie vatbaar. Laten we maar in het midden laten wie hier van slechte wil is. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5072 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
lees wat er staat! volgens mij kan pedofilie nooit MET instemming van het kind gebeuren. immers, en ik herhaal mijn vraag: hoe kan een kind nu in godsnaam instemmen met iets als het nog niet eens beseft wat het aan het doen is!! zelfs als het kind denkt dat papa of mijnheer pastoor gewoon aan het spelen is, dan is dat nog geen instemming voor de vieze spelletjes die papa of mijnheer pastoor spelen, mijn beste... bon, ik ben hier niet om de case van raf te maken en hem te verdedigen, maar: jij beweert dat raf pedofilie goedkeurt. in je posts herhaal je de originele nuance NIET. ok, je zet er de link bij, maar hoeweel forumgangers zullen die links zelf nog eens doornemen, denk je...?
![]() |
![]() |
#5073 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zeg dat raf vindt dat pedofillie met instemming van het kind een normale seksualiteitsbeleving is. Niet meer (wat jij daarvan maakt en in mijn schoenen tracht te schuiven), maar ook niet minder. Want dit is exact wat er klaar en duidelijk staat. Tot later. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5074 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
een stelling die hier al door velen met de grond gelijk is gemaakt... bye bye paulusje c you in heaven... OR IN HELL ![]()
![]() |
![]() |
#5075 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 7 januari 2007 om 13:49. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5076 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 7 januari 2007 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5077 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie nooit in contact komt met homo's wordt homofoob.
![]() |
![]() |
#5078 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5079 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb het over andere personen hier op het forum die al zaken gezegd hebben die niet zo lief zijn om me nog héél zacht uit te drukken.
![]() |
![]() |
#5080 |
Minister-President
|
![]() Allé je weet toch goed dat dit helemaal niet waar is hé, kom kom kom