![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#362 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 13 januari 2007 om 12:41. |
|
|
|
|
|
|
#363 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#364 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Dat Antwerpen een bastion van Ollanderhaat blijkt te zijn kan dan weer misschien veel te maken hebben met het gedrag van zatte Hollandse jongeren tijdens het uitgaan. |
|
|
|
|
|
|
#365 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niet overdrijven, het eten in Vlaanderen is beter dan in Nederland. Op dat gebied ligt Nederland een paar miljoen jaar achter (zelfs een dakloze hier eet beter). Men zou een gedeelte van de winst van het wegenvignet moeten gebruiken om Nederland te leren koken. |
|
|
|
|
|
|
#366 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik ben waarschijnlijk "Vlaamser" dan gij, snotneus.
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 13 januari 2007 om 12:48. |
|
|
|
|
|
|
#367 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#368 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is inderdaad heel erg. Vooral onder de jongeren. Alleen in Groot-Brittanië is het probleem nog groter. Ik wijt dit aan een te lakse houding in Nederland, te weinig voorlichting, en een slechte opvoeding. Maar daar kun je Nederlanders in het algemeen niet voor afstraffen.
|
|
|
|
|
|
#369 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#370 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Als je niet weet dat België geboren is uit anti-Ollands racisme, noch dat de Belgische staat vooral in zijn eerste drie decennia maar ook in de eeuw daarna, de platste anti-Ollandse propaganda is blijven verspreiden, omdat hij zijn bestaan enkel zo kon verantwoorden, dan kan je deze houding idd niet begrijpen.
Laatst gewijzigd door baarle : 13 januari 2007 om 12:52. |
|
|
|
|
|
#371 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Toch wel, het is normaal dat die jongeren zat zijn. Die zijn kwaliteit niet gewoon. Iedereen weet dat Nederlands bier in vergelijking met belgisch bier rioolwater is. Dus men moet de Nederlandse brouwerijen overnemen en echt bier laten maken. |
|
|
|
|
|
|
#372 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#373 |
|
Banneling
|
Maakt dat de kat wijs, Een blik whiskas is culinairder en verfijnder dan het eten van een Nederlandse driesterren restaurant. (als ze dat hebben)
|
|
|
|
|
|
#374 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#375 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik woon hier in Apeldoorn, en hier zijn niet veel slechte restaurants. En niet zeggen dat ik niet anders ken, want ik ben al meermaals in Antwerpen enzovoort geweest, heb daar uit gegeten, en dat is niet veel anders.
|
|
|
|
|
|
#376 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zelfs al was ik Vlaams-nationalist, dan nog zou ik de regering niet afrekenen op deze beslissing. Nederlanders en anderen die onze wegen mee kapot rijden, moeten daar maar mee voor opdraaien ook.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 13 januari 2007 om 13:00. |
|
|
|
|
|
#377 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar ben ik het mee eens, enkel niet met de manier waarop dit gebeurt.
|
|
|
|
|
|
#378 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dit vanwege slechte ervaringen. Peis dat die mislukte frituuruitbater in rotterdam nog altijd nachtmerries heeft van mij. Ik bestel een friet met mayo en een vleeskroket. Wel die frieten waren slecht gebakken, die mayo was precies boter en die vleeskroket zou ik zelfs nog niet aan een kat geven. Na discussie heeft die mislukte frituuruitbater zijn brol van zijn gezicht mogen schrapen. En dit met iedere Nederlandse eetgelegenheid, eten trok gewoon op niks. |
|
|
|
|
|
|
#379 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|