Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Waar erger jij je aan in het verkeer?
te snel rijden 19 25,68%
te traag rijden op autosnelweg 28 37,84%
niet pinken 41 55,41%
rechts oversteken 19 25,68%
blijven rijden in 2e vak 30 40,54%
ouwe venten die 50 rijden waar je 90 mag en niet kan oversteken 40 54,05%
mensen die in je gat zitten te rijden 40 54,05%
tegenliggers met grootlichten 34 45,95%
auto oversteekt en komt dan traag voor je rijden 26 35,14%
vrachtwagens die oversteken, ook bij regenweer 26 35,14%
wagens die in een file om de twee seconden van vak wisselen 31 41,89%
mensen die door het rood rijden 26 35,14%
laagvliegers die aan 180 per uur zitten te knipperen naar links als jij oversteekt op het derde 25 33,78%
GSM'en 19 25,68%
nog iets anders, nl... 16 21,62%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 74. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 januari 2007, 10:08   #401
cor
Minister
 
Geregistreerd: 14 oktober 2004
Berichten: 3.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Als het groen is mag je een kruispunt wel oprijden zolang je andere weggebruikers niet hindert.
Niet juist hoor.

Artikel 14: Vrijmaken van de kruispunten

14.2. Zelfs indien verkeerslichten het toelaten, mag een bestuurder een kruispunt niet oprijden wanneer het verkeer zodanig belemmerd is dat hij waarschijnlijk op het kruispunt zou moeten stoppen en aldus het dwarsverkeer zou hinderen of beletten.


In mijn buurt is er een kruispunt (met een grote baan) waar de bussen van de lijn soms tot drie maal groen moeten laten passeren omdat ze het kruispunt niet overkunnen omdat de auto's op de grote baan telkens het kruispunt blokkeren.
cor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2007, 16:12   #402
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Omdat ik blijf zeveren??? Als desiderius (die het normaal nooit eens is met mij) al zegt dat het moeilijk is NIET te stoppen in de stad voor mensen die op 2m van zijn voertuig opduiken, wat kom je dan nog neuten eigenlijk?

Ook gij zult stoppen of gelyncht worden.
Wat is "in de stad" ?
Als je daarmee bedoelt een drukke winkelstraat waar het verkeer stapvoets rijdt klopt uw plaatje wel. Dan heeft men zelfs geen zebrapad nodig om tussen de stilstaande auto's over te steken. Ge blijft zeveren om uw ongelijk niet te moeten toegeven.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2007, 16:23   #403
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Tuurlijk van u had ik die stoere praat wel verwacht. Gij stopt gij evengoed en als gij niet zo snel niet kunt stoppen zult gij ook wel trager rijden in een stad want anders zullen er al veel hebben onder geplakt.

Iedereen doet hier alsof ik de enigste ben die tot stoppen dwing. Ik zag er daarstraks eene het nog doen terwijl het zelfs rood was voor hem. Wat was het gevolg? Elke auto stopte zelfs de auto's die achter de eerste reden en wonder o wonder was er zelfs eene bij die op 1 meter wel kon stoppen om niet in den bumper van zijn voorganger te plakken.

Dikke zeveraars hier allemaal, ofwel rijdt gulder rondjes in ulder tuin, want met het wegverkeer in de stad hebben jullie blijkbaar geen ervaring.
Dat is al heel wat anders.
De auto voor hem stopte ook niet onmiddellijk maar pas na xx meter.
De achterligger stopte dus op dezelfde afstand en hield zijn meter tussenruimte. Maar dat noem ik bumperplakken of enorm grote meters.
Is het u trouwens nog niet opgevallen dat u hier zowat de enige bent die ondervinding in het verkeer heeft ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2007, 16:29   #404
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Maar de wet zegt dat men moet stoppen voor een voetganger die aanstalten maakt om over te steken, dus ja jij moet maar kunnen stoppen voor de zwakke weggebruiker hé
Trek jij nooit een wet in twijfel?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2007, 16:37   #405
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist Bekijk bericht
Wat vind jij van het weggedrag van uw medemens? Ik vind dat er tegenwoordig echt wel boeren op de weg zitten.

Wat kunnen we doen om de onnozelaars op de weg wat manieren bij te brengen? Boetes? Of verplichte cursussen na verloop van tijd?
Ik erger mij in de eerste plaats aan idioten die in je gat komen plakken. Zeker als je zelf al de maximumsnelheid aanhoudt.
Op snelwegen met slechts twee rijbanen per rijrichting erger ik mij aan vrachtwagens die een halve kilometer per uur sneller rijden dan hun voorligger, en er van de Nederlandse grens tot de ring om Antwerpen over doen om voorbij te raken.

Verder erger ik mij aan mensen die denken dat ze alleen op de wereld zijn, geen pinkers gebruiken en zelfs als ze in de file staan geen mensen willen tussen laten die uit een zijstraat komen. En ook aan eikels die over de busstrook de file voorbijsteken.

Verder doet het mij altijd enorm deugd als een weggebruiker (vrachtwagen/motorrijder/auto/fietser/voetganger) een teken van erkenning geeft als ik hem heb laten invoegen/oversteken/...
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2007, 16:40   #406
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Trek jij nooit een wet in twijfel?
Nooit,eerlijk als ik ben hé
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2007, 16:49   #407
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Trek jij nooit een wet in twijfel?
Ja, maar dat neemt niet weg dat ge hem moet volgen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2007, 17:13   #408
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Nooit,eerlijk als ik ben hé
FF over wetten en boetes ...

Het voorstel om de boetes te verhogen is, zoals vele initiatieven van deze regering de laatste tijd, reeds voorbij gestreefd voor het invoege kan worden gebracht.
Verhoging van de boetes, verlaging van het toegelaten alcoholgehalte in het bloed tot 0 promille, verlaging van de maximum snelheid op de hoofdwegen, … een samenraapsel van impulsieve maatregelen die hun doel voorbij streven.

Meer dan 1.500 doden per jaar op onze wegen vragen inderdaad om maatregelen, maar in plaats van het probleem eens van op afstand te bekijken en de grondoorzaken aan te pakken tracht elke minister die er van dichtbij of van ver iets mee te maken heeft een onsamenhangende korte termijn oplossing te lanceren.

Persoonlijk rijdt ik meer dan 50 000 km per jaar en ik ben er van overtuigd dat de voorgestelde maatregelen geen zoden aan de dijk brengen. 1 op 10 van de weggebruikers maakt ondoordacht, onbewust, onkundig, onverstandig, … gebruik van de openbare weg en vormt continu een gevaar op de weg, met of zonder verhoogde boetes, lagere maximumsnelheden of andere maatregelen.

Een gemeenschappelijk fenomeen bij al deze chauffeurs is dat de wagen met de bestuurder rijdt in plaats van de bestuurder met de wagen, net als het feit dat het hier om chauffeurs van alle leeftijden gaat.
  • Bij de helft van deze groep ligt de oorzaak in het feit dat ze zich, eens in de wagen, formule 1-bestuurders en andere Senna’s voelen. De risico’s worden onderschat en het kleinste obstakel kan een (zwaar) ongeval veroorzaken.
  • Bij de andere helft ligt eerder onkunde, gebrek aan vaardigheid, lichamelijke problemen (concentratiegebrek, slechte ogen, …) aan de oorzaak van onveilig, gevaarlijk weggedrag en zijn ze meestal zelf het zwaarste slachtoffer indien zich een ongeval voordoet. Wanneer mijn hond ziek is ga ik naar de dierenarts en begin ik hem niet zelf te opereren omdat ik op dat vlak onkundig ben. Dit hoort ook bij chauffeurs zo te verlopen, is men onbewaam, dat begint men er niet aan.
In het verkeer wordt men dagelijks geconfronteerd met absoluut absurde verkeerssituaties (cfr. Voorbeelden) die gewoon het bewijs zijn dat er een bepaalde groep van onze chauffeurs niet kunnen rijden. De 80/20 regel indachtig (Los 20% van de problemen op en 80% van de gevolgen verdwijnen) stel ik voor deze bestuurders uit het verkeer te halen. Combineer dit met doordachte aangepaste verkeersregels en het aantal verkeersdoden zakt stante pede.

Een beperkt aantal persoonlijk ervaringen:
Een dame komt de autosnelweg opgereden, stop wanneer ze zich nog op de oprit bevindt, maakt gewoon rechtsomkeer en vervolgt haar weg op de autsnelweg als spookrijder.

Een heer komt de autosnelweg opgereden en waagt zich aan naar schatting 50 km/h om de oprit te verlaten en de eerste rijstrook te kiezen, tussen vrachtwagens die 100km/h razen, terwijl de bewuste chauffeur nog 500 m oprit voor zich heeft, ideaal om op snelheid te komen. Indien zich bij deze situatie een ongeval zou voordoen laten de krantenkoppen zich al raden.

Richtingaanwijzers zijn voor bepaalde chauffeurs als de lichtjes in een Kerstboom. Men zet ze aan wanneer men er zin in heeft. Verscheidene chauffeurs begeven zich richting voorsorteerstrook zonder hun richtingaanwijzer te gebruiken. Eens ze er zich op bevinden, wanneer iedereen weet welke richting men gaat uitrijden, begint er plots een knipperlichtje te branden.

Bij mistlichten vormt zich een nog schrijnender probleem. Vele mensen kunnen hun mistlicht wel aan zetten, maar de knop om het terug uit te zetten weten ze niet meer staan. Komt daarbij het feit dat bij de kleinste regenbui een deel van de chauffeurs absoluut wil laten zien dat ze de optie mistlicht op hun auto hebben gekozen bij aankoop van hun bolide.

De middenrijstrook op onze autowegen wordt meer gebruikt om ons, liefst zo individualistisch mogelijk, te laten zien op de autosnelweg, dan om zo vlot mogelijk alle weggebruikers te kunnen van dienst zijn.

Een aantal opmerkingen:
De gedachte dat de Federale Politie op een aantal van bovenstaande voorvallen reageert wanneer er zich dergelijke problemen in hun nabijheid voordoen is utopisch.

Indien men daadwerkelijk een strengere controle nastreeft om aldus de weggebruiker bewust te laten worden van de gevaren op de weg dient men de pijnpunten aan te pakken. Door in de loop van de werkweek ’s namiddags om 15:00 u. op één of andere autosnelweg een wagen op de middenberm te parkeren, met daarin een krantlezende agent, gaat men waarschijnlijk een hoog aantal mensen bekeuren. De kans dat men hiermee het aantal verkeersdoden gaat verminderen is below zero.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2007, 22:56   #409
Daphne
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 6 februari 2006
Berichten: 702
Standaard

Ik hou me altijd en overal aan de regels. Steeds vaker stel ik vast dat ik de enige ben.
Er wordt gezegd dat het gedrag van mensen in het verkeer een goede afspiegeling van het algemene gedrag in een samenleving is. Ik vrees dat dat waar is.
__________________
Koop nooit nog de merken die reclamespots maken met negers of makakken.
Daphne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2007, 09:09   #410
cor
Minister
 
Geregistreerd: 14 oktober 2004
Berichten: 3.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daphne Bekijk bericht
Ik hou me altijd en overal aan de regels. Steeds vaker stel ik vast dat ik de enige ben.
Nee ikke.
cor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2007, 11:47   #411
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daphne Bekijk bericht
Ik hou me altijd en overal aan de regels. Steeds vaker stel ik vast dat ik de enige ben.
het kan natuurlijk ook zijn dat gij dat denkt, net als al die anderen

ik denk als men zich de dag van vandaag nog strikt aan héél het verkeersreglement moet houden er op veel plaatsen gewoon geen beweging meer vast te stellen zou zijn op de wegen

Citaat:
Er wordt gezegd dat het gedrag van mensen in het verkeer een goede afspiegeling van het algemene gedrag in een samenleving is. Ik vrees dat dat waar is.
lijkt me ook zo

Laatst gewijzigd door praha : 13 januari 2007 om 11:48.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2007, 13:06   #412
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Indien men daadwerkelijk een strengere controle nastreeft om aldus de weggebruiker bewust te laten worden van de gevaren op de weg dient men de pijnpunten aan te pakken. Door in de loop van de werkweek ’s namiddags om 15:00 u. op één of andere autosnelweg een wagen op de middenberm te parkeren, met daarin een krantlezende agent, gaat men waarschijnlijk een hoog aantal mensen bekeuren. De kans dat men hiermee het aantal verkeersdoden gaat verminderen is below zero.
Klopt; men moet meer controleren op onveilig rijgedrag en niet zozeer controleren op snelheid. Snelheid kan een vorm van onveilig rijgedrag zijn, maar is dat zeker niet altijd. Stoten zoals je hierboven weergeeft, komen inderdaad vaak voor en zijn vaak een pak gevaarlijker dan iemand die op een autosnelweg sneller rijdt.

Koppel dat aan een rijbewijs met punten. Laat die punten desnoods zoals een bonus-malus systeem werken op de jaarlijkse taksen en neem mensen die het werkelijk te bont maken simpelweg hun rijbewijs af. Autorijden is geen basisrecht.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2007, 13:17   #413
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Klopt; men moet meer controleren op onveilig rijgedrag en niet zozeer controleren op snelheid. Snelheid kan een vorm van onveilig rijgedrag zijn, maar is dat zeker niet altijd. Stoten zoals je hierboven weergeeft, komen inderdaad vaak voor en zijn vaak een pak gevaarlijker dan iemand die op een autosnelweg sneller rijdt.

Koppel dat aan een rijbewijs met punten. Laat die punten desnoods zoals een bonus-malus systeem werken op de jaarlijkse taksen en neem mensen die het werkelijk te bont maken simpelweg hun rijbewijs af. Autorijden is geen basisrecht.

Ik ben tegen een autorijbewijs met punten. Dit is een soort van discriminatie. Iemand die weinig rijdt zal er geen last van hebben maar mensen die vanwege hun beroep veel de baan zitten wel. Deze laatste hebben meer kans om hun rijbewijs kwijt te geraken enkel om dat ze meer kilometers doen.
Niemand is perfect op de baan en iedereen zal wel eens een fout maken.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2007, 13:37   #414
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Ik ben tegen een autorijbewijs met punten. Dit is een soort van discriminatie. Iemand die weinig rijdt zal er geen last van hebben maar mensen die vanwege hun beroep veel de baan zitten wel. Deze laatste hebben meer kans om hun rijbewijs kwijt te geraken enkel om dat ze meer kilometers doen.
Niemand is perfect op de baan en iedereen zal wel eens een fout maken.
dit klopt niet volledig, Hellfigger
als men de controles inderdaad zodanig gaat verscherpen dat elke 'onbenulligheid' steeds zal resulteren in een sanctionering van een puntje minder, okay

maar anders kan men net zogoed stellen dat naast de vergrote pakkans omwille van de rijfrequentie er ook een vergrote kans bestaat omwille van de beperkte rijervaring
tenzij je natuurlijk uitgaat dat de rijfrequentie automatisch leidt tot procentueel foutief rijgedrag...waar wel wat voor te zeggen is
in dit geval is het dan eerder meer dan fair dat die mensen hun puntjes vlugger gaan slinken en misschien op hun tellen gaan letten

en wat de discriminerende factor hier nu weer moge wijze is me zoals vaak een compleet raadsel
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2007, 13:49   #415
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
dit klopt niet volledig, Hellfigger
als men de controles inderdaad zodanig gaat verscherpen dat elke 'onbenulligheid' steeds zal resulteren in een sanctionering van een puntje minder, okay

maar anders kan men net zogoed stellen dat naast de vergrote pakkans omwille van de rijfrequentie er ook een vergrote kans bestaat omwille van de beperkte rijervaring
tenzij je natuurlijk uitgaat dat de rijfrequentie automatisch leidt tot procentueel foutief rijgedrag...waar wel wat voor te zeggen is
in dit geval is het dan eerder meer dan fair dat die mensen hun puntjes vlugger gaan slinken en misschien op hun tellen gaan letten

en wat de discriminerende factor hier nu weer moge wijze is me zoals vaak een compleet raadsel
Het is geen echte discriminatie maar eerder oneerlijke systeem.
Iemand die elke dag op de baan zit zal natuurlijk meer fouten maken dan iemand die één keer per week de auto neemt.
Het probleem met een rijbewijs met punten is dat de mensen die veel kilometers doen uiteindelijk hun rijbewijs gaan verliezen voor fouten die onvermijdelijk zijn. Niemand kan foutloos rijden. In België zijn er teveel factoren die verhinderen dat je foutloos kan rijden.
Men zou beter om de 5 jaar een examen afleggen om je rijbewijs te houden.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2007, 14:08   #416
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Als voetganger erger ik me enorm aan wegpiraten die bijna je schoenen uitrijden, terwijl je in het groen oversteekt. Auto's die je bijna van het voetpad rijden, omdat ze nogal uit de bocht gaan en bestuurders die hun wagen gewoon op het voetpad parkeren, zodat je niet meer doorkan.
Dan staan ze dikwijls bumper tegen bumper geparkeerd, zodat je als voetganger een plaats moet zoeken om tussen te kunnen, als je wil oversteken.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2007, 14:28   #417
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Ergert er zich nog iemand aan die blauw-witte autolichten? Bijna even verblindend als grootlichten!
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2007, 14:29   #418
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Ik erger me ook aan mensen die 70 rijden op de Ring. Da's gewoon levensgevaarlijk.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 13 januari 2007 om 14:29.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2007, 14:33   #419
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Nog een ergernis:

Mensen die hun portier wagenwijd opengooien als je net komt aangereden (vooral op de kaaien in Antwerpen stad is dit iets wat je om de vijf minuten voorhebt).
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2007, 14:35   #420
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Of die zonder te pinken hun parkeerplaats verlaten Zo gisteren met mijn zijspiegel tegen de zijne gezeten.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be