![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#621 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In wat voor zin is die afkeer gepermiteerd? Ik snap natuurlijk ook wel dat bij de term ''Hollanderhaat'' elke vorm van nuance ontbreekt, maar voor het gemak...
|
|
|
|
|
|
#622 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#623 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja, dat dan weer wel. |
|||
|
|
|
|
|
#624 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De berichten zijn er best op na te kijken en men zal zien (maar dat WEET je natuurlijk) dat ik de uitbreiding wou van de bescherming die nu SELECTIEF wordt toegestaan en geenzins op wettelijke basis gefundeerd is (wat men na veel zeuren ook heeft moeten TOEGEVEN Edina vond trouwens dat men wel erg grof te werk ging en steunde volledig mijn JURIDISCH en INHOUDELIJK Betoog. dat je antizionisten graag als jodenhatertjes afschildert is een tactiekje dat al lang is uitgewerkt hoor. maar wanhopigheid dwingt nu eenmaal tot dergelijke idiotieen. Die ollanderkes toch he
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 14 januari 2007 om 01:32. |
|
|
|
|
|
|
#625 | |
|
|
Citaat:
Vergelijk het eens met Nederland: In de jaren zeventig van de vorige eeuw was het niet sociaal toegestaan te discrimineren tegen welke nationaliteit of 'ras' dan ook. Maar er werd wel een oogje toegeknepen als je een duitser de verkeerde weg wees. Nederland, in de ogen van 'gebelgden', heeft Belgie (Vlaanderen) bezet, overheersd, uitgebuit. Nederlanders zijn arrogante dikke nekken. |
|
|
|
|
|
|
#626 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#627 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#628 | |
|
|
Citaat:
Laat me maar voor mezelf spreken: Blijft u alstublieft waar u zit en sla Nederland maar over mocht u toch het land uitgaan. |
|
|
|
|
|
|
#629 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#630 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
ik heb juridisch AANGETOOND dat ik gelijk had en dat er hoegenaamd geen WETTELIJKE reden is, wat men uiteindelijk na veel rond depot draaien heeft MOETEN toegeven dat je meteen persoonlijk wordt , compleet off topic gaat en WEERAL liegt, is dan ook bijzonder amusant. Het zit je dus nog steeds diep dat je zo onderruit bent gegaan in dat Israel verhaaltje he Citaat:
Citaat:
die ollanderkes toch ! |
|||
|
|
|
|
|
#631 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zitten hier anders aardig wat Belgen in Apeldoorn. In onderwijsinstellingen kom ik ze dikwijls tegen.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 14 januari 2007 om 01:45. |
|
|
|
|
|
#632 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Zelfde situatie voor huis-en tandartsen. Worden hier allemaal geronseld in hun laatste hogeschool of univ jaar door Nederlandse bureaus om toch maar in Olland te komen werken. |
|
|
|
|
|
|
#633 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat het onderwijs beter kan dat ontken ik niet, maar dat is geen reden om Nederland als dystopie af te schilderen. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 14 januari 2007 om 01:54. |
|
|
|
|
|
|
#634 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
En Het vlaams onderwijs (zeker het hoger én unversitair)is nog steeds BETER dan dat van Nederland, is gewoon een feit dat al vaak uit studies naar voren gekomen is. Citaat:
Je stelling dient dus te worden ongedraaid : zonder Vlaanderen hebben jullie geen behoorlijk onderwijs en gezondheidszorg meer |
||
|
|
|
|
|
#635 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#636 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Met waalse eentalige leraars en medici gaan jullie niet veel kunnen doen(buiten frans leren) Het waals landsgedeelte is evenzeer op ze aan het "jagen" in hun laatste jaar. walen willen nu dat hun kinderen Nederlands leren omdat ze weten wie de walen eigenlijk economisch rechthoudt. en als vlaming ben je zowieso een taalwonder, dus ook headhunters uit frankrijk , Engeland , ierland en zelfs duitsland komen steeds vaker langs in de laatste univ jaren Quasi drietaligheid is hier echt niets uitzonderljk, gekoppeld aan hoogstaande opleidingen ben je van je toekomst altijd verzekerd. |
|
|
|
|
|
|
#637 | ||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor de rest wil ik hier best over verdergaan maar laten we dan een andere draad opzoeken. Anders: Back on topic! Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 14 januari 2007 om 02:25. |
||||
|
|
|
|
|
#638 | |||||||||
|
Minister-President
|
Citaat:
Je stelde eerst leugenachtig dat ik antisemitisme wou bepleiten, nu bewijs je dat door mijn woorden letterlijk te citeren net het tegendeel ! KNAP hoor Citaat:
Citaat:
ik heb idd de discussie gewonnen, in casu aangetoond dat er geen wettelijke basis is voor wat gesteld werd (en wat men wel beweerde). en dat heeft men moeten toegeven , dai is ZEKER WEL RELEVANT ALs jij het over je afdruipen hebt daarom dat je er zo vlug over gaat, slecht verliezertje Citaat:
ander racistische meninge wel en dat is idd niet billijk, maar ik zal jou onnozel tactiekje even nadoen : "jij promoot nu eenmaal graag racisme" Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
en dat bewijs je keer op keer . Citaat:
Citaat:
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 14 januari 2007 om 02:42. |
|||||||||
|
|
|
|
|
#639 | |
|
|
Citaat:
Ik vlei me met de gedachte dat ik in anderhalf jaar op dit forum toch iets heb geleerd: Het ga je goed, Bruut geweld. |
|
|
|
|
|
|
#640 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
bezint eer ge begint
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 14 januari 2007 om 03:03. |
|
|
|
|