Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

Discussietools
Oud 19 januari 2007, 16:34   #341
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Noot: de linkse zageventen die hier kritiek op hebben, moeten geweldig op hun woorden letten. Berlin is joods.
Kan u dit even uitleggen? Wat hebben eventuele opmerkingen over iemands gedachtegoed/uitspraken met hun religie/afkomst te maken?
Edina is offline  
Oud 19 januari 2007, 16:43   #342
Joris van Severen
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
Joriske, tot voor deze posting had je nog het voordeel van de twijfel.
Maar iemand die door links en rechts als medestander en als tegenstander tegelijk word beschouwd beschuldigen van verhinderen van vrijemeningsuiting, zal je bij zeer veel forumgangers hier direct in een kastje plaatsen. Je heb dus idd gewonnen, je zal voortaan bij extreem rechts van extreem recht horen. Zelfs veel VBers zullen je voortaan te extreem rechts vinden.
Ik hoop dat u ermee aan het lachen bent? U gelooft werkelijk dat ik serieus was over het feit dat u mij mijn vrije meningsuiting ontneemt op een Forum?! Alstublieft, voor als u het nog niet door had, ik trok de zaak volledig in het belachelijke omdat ik dat al even kinderachtig vind als het beoordelen op een naam. U zal nog veel mogen oefenen vooraleer u werkelijk discussie's en debatten kan aangaan, want alweer kan u geen duidelijke bewijsvoering (geen duidelijk, maar daar maar gewoon geen van) op tafel leggen en maakt u er zich vanaf met een, wel erg laag bij de grondse opmerking die totaal onnodig en irrelevant is. Tevens, sinds wanneer is het pleiten voor vrije meningsuiting extreem rechts van extreem rechts? Ik dacht dat dit nochtans in elke democratische samenleving zowel je goed recht als een normaliteit is.
Joris van Severen is offline  
Oud 19 januari 2007, 16:46   #343
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joris van Severen Bekijk bericht
ik trok de zaak volledig in het belachelijke omdat ik dat al even kinderachtig vind als het beoordelen op een naam.
Nogal wiedes...
largo_w is offline  
Oud 19 januari 2007, 16:49   #344
Vlaamse Tempelier
Burger

Vlaamse Tempelier's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ik ben niet "heiliger dan de paus" , en dat geldt wel voor iedereen hier.
Van een volksvertegenwoordiger echter verwacht ik (althans publiekelijk, toch) een zekere schroom en/of terughoudendheid tegenover andersdenkenden.
U verwacht dit per definitie van een volksvertegenwoordiger maar daarom moet een volksvertegenwoordiger zich niet daadwerkelijk aan uw verwachtingspatroon houden he ? Het is niet omdat iemand volksvertegenwoordiger is dat hij in tegenstelling tot een gewone forummer slechts een beperkte vrijheid gegund is in de stijl van beantwoording.
U kiest toch ook uw manier van reageren op dit forum en laat hierin u toch niet dicteren door anderen ? U maakt zelfs gebruik van een felle kleur, vetgedrukte letters, zet een hele zin in hoofdletters met een resem aan uitroepingstekens achteraan, geeft soms onvriendelijke reply's etc ...
FDM heeft eenzelfde vrijheid en hoeft zich ook niet te laten dicteren. Volksvertegenwoordiger zijn of niet doet niets ter zake.
Oud 19 januari 2007, 16:50   #345
Joris van Severen
Vreemdeling

Standaard

Dank u, iemand die beschikt over enige intelligentie. Hopelijk heeft dit u geleerd niet enkel meer op een naam af te gaan van een forumgebruiker, die zegt vaak niets over de forumgebruiker zelf. Net als Jantje, largo_w en Filip de Man trouwens.. (oké dat laatste was bedoeld als een grap, anders gaat Jantje er weer een heel irrelevant betoog over schrijven vol met aantijgingen jegens mijn persoon..)
Oud 19 januari 2007, 16:52   #346
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Meneer De Man, is dit een vorm van dichterlijke vrijheid of is het gewoon "bon ton" dat volksvertegenwoordigers binnen uw partij politieke andersdenkenden publiekelijk (wat Internet duidelijk is) uitschelden ??
Wil jij hier beweren dat er ter linker zijde van het politieke spectrum geen zageventen zijn?
Wat een opgeblazen zelfaanbidding zeg....

Citaat:
Btw, ondertussen hebt u nog steeds niet klaar en duidelijk geantwoord op de vraag van de openingspost.
http://forum.politics.be/showthread....58#post2347458

http://forum.politics.be/showthread....97#post2347397

http://forum.politics.be/showthread....73#post2347573
Oud 19 januari 2007, 16:54   #347
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus, u stelt omdat ik 1 dag op dit forum zit (en ik hoogstwaarschijnlijk meer van politiek afweet als u, aan uw reactie's te zien) mijn vrije meningsuiting door u moet ingeperkt worden.

Ik weet maar al te goed wie Joris van Severen is. Ik kies toch welke naam ik wil? Dat is toch mijn eigen vrije keuze? Of wilt u die ook al gaan inperken door zulke commentaar te leveren? Ik wil niet neutraal overkomen, ik wil van moment 1 de persoonlijkheid van kortzichtige mensen kunnen inschatten. Mensen die reageren als: Uw naam is Joris van Severen, u hebt rechts, u bent racist, ik beschimp u, .. Zulke mensen zullen spijtig genoeg van dag 1 al laag worden aangeschreven. Indien u eerst mijn posts allemaal zou doorlezen hebben, mij persoonlijk kent, na al mijn uitspraken deftig geannaliseerd te hebben uw mening over mij geeft. Dan zal ik u niets kwalijk nemen. U schaadt mijn naam hier al direkt, zonder ook maar één post omtrent mijn mening over iets te lezen, ookal weet u niet wat ik voorstel u geeft liever direkt kritiek op mijn naam. Racisme?

Het voorbeeld van 500euro is dan ook volledig uit de lucht gegrepen, u kan mijn standpunten duidelijk lezen in wat Onder de naam staat in plaats van u blind te staren op de naam. Het vinden van een portefeuille met identiteitsbewijs en 500euro en dan het geld eruit nemen is inderdaad diefstal. Ook u zag enkel het verhaal zoals u het wenste, lees verder dan je neus lang is, staar je niet blind op uiterlijk maar tracht de inhoud te begrijpen. Is dat niet waar jullie (excuseer voor de eenmaking van een ganse groep, want eigelijk behoren elke van jullie tot één grote groep) voor pleiten als zijnde anti-Vlaams Belangers. En ik ben niet rechts en niet links, het vellen van oordelen vooraleer je me kent vind ik ronduit kinderachtig.
1. Welkom op het forum.
2. U spreekt uzelf tegen:
Citaat:
Pietje, ik ben een volledig neutraal iemand
Citaat:
Ik wil niet neutraal overkomen
Hertog van Gelre is offline  
Oud 19 januari 2007, 16:55   #348
largo_w

Standaard

Citaat:
Dank u, iemand die beschikt over enige intelligentie. Hopelijk heeft dit u geleerd niet enkel meer op een naam af te gaan van een forumgebruiker, die zegt vaak niets over de forumgebruiker zelf. Net als Jantje, largo_w en Filip de Man trouwens.. (oké dat laatste was bedoeld als een grap, anders gaat Jantje er weer een heel irrelevant betoog over schrijven vol met aantijgingen jegens mijn persoon..)
Beleefd blijven mag!
largo_w is offline  
Oud 19 januari 2007, 17:01   #349
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Jouw drie links zeggen helemaal niks. En ik ben niet de enige die dit vaststel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell
Meneer de Man,in plaats van uw standaard propaganda antwoordjes keer op keer te herhalen. Zou toch voor één keer eens op een vraag willen antwoorden.
Na al die dagen dat u hier op het forum aanwezig bent worden we er echt niet wijzer op over uw ideeën of voorstellen. U legt telkens de vraag naast u neer.

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=61

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie
Vindt u het niet een beetje pathetisch dat ù hier de verdediging van Filip de Man en het VB moet opnemen in zijn plaats?
In een forumsessie met een politicus had ik me verwacht aan een scherp debat waarbij de politicus zich van zijn beste kant laat zien en antwoordt op ook de moeilijkste vragen.
Wat dat betreft kan de Man een voorbeeld nemen aan Dirk van Duppen die zich wél de moeite getroost uitgebreid, beargumenteerd en diepgaand in te gaan op zelfs de meest harde kritiek en bijtende spot.
Wat de Man betreft vind ik de discussie een gemiste kans. Hij gaat niet in op zelfs beleefd gestelde vragen, draait rond de pot bij andere vragen, vertoont een stuitend gebrek aan respect voor collega politici, kunstenaars en zelfs voor de mensen die de vragen stellen. Los van zijn politieke visie meen ik dat hij hier als mens en politicus geen al te beste indruk nalaat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
in ieder geval hebben we weer een typische Vb'er kunnen meemaken : UITERST GROTE MOND, tot hij concreet om uitleg gevraagd wordt.
dan kruipt die als een nietig wormpje onder de eerste de beste nietszeggende steen.

Al goed dat dergelijke types nog het cordon hebben , anders zouden ze helemaal geen job kunnen vinden

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=194

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre
Fieseler, laten we eerlijk zijn: De Man dráait rond de pot!

Afgezien van mijn beoordeling van het Vlaams Belang op zich; Ik heb gisteren de oude forumsessies nog eens bekeken; De Man komt nog niet tot de enkels van mensen als Dewinter en Annemans. Zij vonden het blijkbaar wél belangrijk om soms zeer lastige en vervelende vragen van tegenstanders en (potentiële) kiezers te beantwoorden.

Ik begrijp dan ook niet dat de VB-ers op dit forum het pikken dat ze zó worden vertegenwoordigd.

Citaat:
Ach, we zullen het hier maar bij laten zekers.

De VB-politici doen blijkbaar gewoon waar ze zin in hebben en hun kiezers stellen zich daar duidelijk geen vragen bij.

Want voor deze kiezers zijn simpele uitlatingen blijkbaar voldoende als antwoord, zolang ze maar beledigend zijn tegenover niet VB-kiezers en andere.
Pietje is offline  
Oud 19 januari 2007, 17:04   #350
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Wil jij hier beweren dat er ter linker zijde van het politieke spectrum geen zageventen zijn?
Wat een opgeblazen zelfaanbidding zeg....
Ik wees enkel op het weinig respectvol ("en plein public") bejegenen van een volksvertegenwoordiger tav andersdenkenden. Daarom ook dat ik vroeg of dat "bon ton" was binnen "zijn" partij.

Laatst gewijzigd door Pietje : 19 januari 2007 om 17:04.
Pietje is offline  
Oud 19 januari 2007, 17:08   #351
Joris van Severen
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
1. Welkom op het forum.
2. U spreekt uzelf tegen:
Het weglaten van een groot deel van van mijn quote doet afbreuk aan mijn woorden. Ik wil niet neutraal zijn op het vlak van het beoordelen van mensen, ik wil direkt weten met wat voor mensen ik aan het praten ben en of zij het waard zijn om een deftige discussie mee op te bouwen.
Anderzijds ben ik politiek zowel rechts als links, ik kan me vinden in beide standpunten en ben er ook niet uit voor welke ik zal kiezen. Een combinatie van beiden (solidair nationalisme) lijkt mij een mooi alternatief, maar ook dat terzijde. Ik ben dus volledig objectief op het vlak van politieke standpunten. Hopelijk is dit rechtgezet.

Aan Largo_w: Dit was een compliment voor u?! En ten opzichte van de andere personen vond ik dit nog een vriendelijk antwoord op de aantijgingen die zij jegens mij hebben geuit.
Oud 19 januari 2007, 17:10   #352
Vlaamse Tempelier
Burger

Vlaamse Tempelier's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn forummers die in het kiezen van hun nickname er een betekenis aan willen koppelen. De nickname moet meer zijn dan juist een simpele nickname. Voor andere forummers is het dan weer het laatste : slechts een naam en niet meer dan dat waarbij verder er niets achter gezocht moet worden.
Wat het ook zijn mag, het is belachelijk zich druk te maken of enige aandacht te vestigen op iemand's gekozen nickname.
Oud 19 januari 2007, 17:14   #353
largo_w

Standaard

Citaat:
Aan Largo_w: Dit was een compliment voor u?! En ten opzichte van de andere personen vond ik dit nog een vriendelijk antwoord op de aantijgingen die zij jegens mij hebben geuit.
Als jij direct start met anderen dom te noemen kan ik niet meer dan concluseren dat...(vul zelf maar in).

Er werd helemaal niks jegens u geuit... Men reageert omdat u een naam KOOS om u op dit forum te vereenzelvigen die op zijn minst...opvalt!
Het was natuurlijk uw bedoeling reacties te hebben (daarom ook dat ik er niet op gereageerd heb vind het...TE) nu heeft jantje eentje gegeven en u springt onmiddelijk op uw paard in de aanval (voor niks trouwens). Dat was werkelijk niet nodig...

Verder doen wij uw citaten niet te niet...

Laatst gewijzigd door largo_w : 19 januari 2007 om 17:15.
largo_w is offline  
Oud 19 januari 2007, 17:16   #354
Joris van Severen
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Tempelier Bekijk bericht
Er zijn forummers die in het kiezen van hun nickname er een betekenis aan willen koppelen. De nickname moet meer zijn dan juist een simpele nickname. Voor andere forummers is het dan weer het laatste : slechts een naam en niet meer dan dat waarbij verder er niets achter gezocht moet worden.
Wat het ook zijn mag, het is belachelijk zich druk te maken of enige aandacht te vestigen op iemand's gekozen nickname.
Is dit een reactie op wat ik zeg of tegenover de anderen? Want ik deel uw mening volledig! Ik heb deze nickname gekozen omdat ik geloof dat iedereen die er een opmerking over maakt (over de naam zelf, en niet over de inhoud van mijn posts) kortzichtig is. Zo heb je al direkt een waarde-oordeel over personen en kan je al direkt inschatten wat voor persoon het is.
Oud 19 januari 2007, 17:20   #355
Joris van Severen
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Als jij direct start met anderen dom te noemen kan ik niet meer dan concluseren dat...(vul zelf maar in).

Er werd helemaal niks jegens u geuit... Men reageert omdat u een naam KOOS om u op dit forum te vereenzelvigen die op zijn minst...opvalt!
Het was natuurlijk uw bedoeling reacties te hebben (daarom ook dat ik er niet op gereageerd heb vind het...TE) nu heeft jantje eentje gegeven en u springt onmiddelijk op uw paard in de aanval (voor niks trouwens). Dat was werkelijk niet nodig...

Verder doen wij uw citaten niet te niet...
Spijtig dat u zo reageert, u had net mijn respect gewonnen. Ik wil niet verpersoonlijkt worden met een groep extreem rechtsen en zeker niet met de extreem rechtsTen!
Ik heb nergens iemand dom genoemd, die woorden legt u me in de mond, ik heb gesteld dat U van enige intelligentie beschikt daar u kan vast stellen dat ik wel eens een andere mening zou kunnen hebben dan die dat mijn nickname u in de mond zou kunnen leggen. Ik impliceer daar alleszins niet mee dat anderen dom noch minder intelligent zijn. Het was bedoeld als een persoonlijk compliment jegens u.
Oud 19 januari 2007, 17:22   #356
largo_w

Standaard

Citaat:
Spijtig dat u zo reageert, u had net mijn respect gewonnen. Ik wil niet verpersoonlijkt worden met een groep extreem rechtsen en zeker niet met de extreem rechtsTen!
Ik heb nergens iemand dom genoemd, die woorden legt u me in de mond, ik heb gesteld dat U van enige intelligentie beschikt daar u kan vast stellen dat ik wel eens een andere mening zou kunnen hebben dan die dat mijn nickname u in de mond zou kunnen leggen. Ik impliceer daar alleszins niet mee dat anderen dom noch minder intelligent zijn. Het was bedoeld als een persoonlijk compliment jegens u.
Straks ga je jezelf nog heilig verklaren...
largo_w is offline  
Oud 19 januari 2007, 17:26   #357
Joris van Severen
Vreemdeling

Standaard

Uw punt zijnde..
Oud 20 januari 2007, 00:38   #358
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jouw drie links zeggen helemaal niks. En ik ben niet de enige die dit vaststel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell
Meneer de Man,in plaats van uw standaard propaganda antwoordjes keer op keer te herhalen. Zou toch voor één keer eens op een vraag willen antwoorden.
Na al die dagen dat u hier op het forum aanwezig bent worden we er echt niet wijzer op over uw ideeën of voorstellen. U legt telkens de vraag naast u neer.

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=61

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie
Vindt u het niet een beetje pathetisch dat ù hier de verdediging van Filip de Man en het VB moet opnemen in zijn plaats?
In een forumsessie met een politicus had ik me verwacht aan een scherp debat waarbij de politicus zich van zijn beste kant laat zien en antwoordt op ook de moeilijkste vragen.
Wat dat betreft kan de Man een voorbeeld nemen aan Dirk van Duppen die zich wél de moeite getroost uitgebreid, beargumenteerd en diepgaand in te gaan op zelfs de meest harde kritiek en bijtende spot.
Wat de Man betreft vind ik de discussie een gemiste kans. Hij gaat niet in op zelfs beleefd gestelde vragen, draait rond de pot bij andere vragen, vertoont een stuitend gebrek aan respect voor collega politici, kunstenaars en zelfs voor de mensen die de vragen stellen. Los van zijn politieke visie meen ik dat hij hier als mens en politicus geen al te beste indruk nalaat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
in ieder geval hebben we weer een typische Vb'er kunnen meemaken : UITERST GROTE MOND, tot hij concreet om uitleg gevraagd wordt.
dan kruipt die als een nietig wormpje onder de eerste de beste nietszeggende steen.

Al goed dat dergelijke types nog het cordon hebben , anders zouden ze helemaal geen job kunnen vinden

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=194

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre
Fieseler, laten we eerlijk zijn: De Man dráait rond de pot!

Afgezien van mijn beoordeling van het Vlaams Belang op zich; Ik heb gisteren de oude forumsessies nog eens bekeken; De Man komt nog niet tot de enkels van mensen als Dewinter en Annemans. Zij vonden het blijkbaar wél belangrijk om soms zeer lastige en vervelende vragen van tegenstanders en (potentiële) kiezers te beantwoorden.

Ik begrijp dan ook niet dat de VB-ers op dit forum het pikken dat ze zó worden vertegenwoordigd.

Citaat:
Ach, we zullen het hier maar bij laten zekers.

De VB-politici doen blijkbaar gewoon waar ze zin in hebben en hun kiezers stellen zich daar duidelijk geen vragen bij.

Want voor deze kiezers zijn simpele uitlatingen blijkbaar voldoende als antwoord, zolang ze maar beledigend zijn tegenover niet VB-kiezers en andere.
Op de vraag hele idééën de heer " de Man" heeft over ontwikkelingshulp, een antwoord krijgen dat je deze mensen maar in je tuinhuisje moet herbergen en dat er binnen 50 jaar nog een pak meer mensen in ellende zullen leven in Afrika, en dan postings krijgen die dit tot een behoorlijk antwoord verklaren op de vraag, kan je gewoon niet anders meer reageren.
Jantje is offline  
Oud 20 januari 2007, 01:16   #359
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat u ermee aan het lachen bent? U gelooft werkelijk dat ik serieus was over het feit dat u mij mijn vrije meningsuiting ontneemt op een Forum?! Alstublieft, voor als u het nog niet door had, ik trok de zaak volledig in het belachelijke omdat ik dat al even kinderachtig vind als het beoordelen op een naam. U zal nog veel mogen oefenen vooraleer u werkelijk discussie's en debatten kan aangaan, want alweer kan u geen duidelijke bewijsvoering (geen duidelijk, maar daar maar gewoon geen van) op tafel leggen en maakt u er zich vanaf met een, wel erg laag bij de grondse opmerking die totaal onnodig en irrelevant is. Tevens, sinds wanneer is het pleiten voor vrije meningsuiting extreem rechts van extreem rechts? Ik dacht dat dit nochtans in elke democratische samenleving zowel je goed recht als een normaliteit is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joris van Severen
Joriske, Largo_w en mij in een zin noemen en ons over dezelfde kam scheren, is je zelf belachelijk maken.
Wij beiden beginnen steeds met "nooit gedacht het ooit te doen, maar ik moet nu ..... toch gelijk geven.

En je doet ons dat weer aan, want ik moet Largo_w hier ook gelijk geven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w
Straks ga je jezelf nog heilig verklaren...
En als je werkelijk iets van politiek kent zou je moeten weten dat je nick gewoon alles zegt.
Of je gebruikt een neutrale nick of je gebruikt een nick die je stellingen en meningen reeds van in het begin aangeven.

En als jij reeds op je eerste dag op het forum zelf de grote aanval inzet, kan je rekenen op deftig weerwerk.

Zekers op een draad als deze en binnen een sessie zoals deze is gehouden.

En ter titel van inlichting, ik heb jou nergens beschimpt.
Ik heb je enkel gevraagd hoe jij ons wil laten geloven dat je neutraal bent gezien je nick.
Jantje is offline  
Oud 20 januari 2007, 06:54   #360
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wees enkel op het weinig respectvol ("en plein public") bejegenen van een volksvertegenwoordiger tav andersdenkenden. Daarom ook dat ik vroeg of dat "bon ton" was binnen "zijn" partij.
En dan nog. Waarom zou een Vlaams Belang mandataris zich moeten plooien naar de wensen van "andersdenkenden"? Idem voor mandatarissen van andere partijen. Of hebt u de uitspraak van Tobback toevallig over het hoofd gezien? Redelijk hypocriet dat u nu zo reageert.

Mij een zorg dat men mij mestkever, nazi, fascist........noemt. De dag dat er geen tegenstanders of kritiek meer komt zijn zijn we slecht bezig.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be