![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt. |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
#342 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#343 |
|
|
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Burger
|
Citaat:
U kiest toch ook uw manier van reageren op dit forum en laat hierin u toch niet dicteren door anderen ? U maakt zelfs gebruik van een felle kleur, vetgedrukte letters, zet een hele zin in hoofdletters met een resem aan uitroepingstekens achteraan, geeft soms onvriendelijke reply's etc ... FDM heeft eenzelfde vrijheid en hoeft zich ook niet te laten dicteren. Volksvertegenwoordiger zijn of niet doet niets ter zake. |
|
|
|
|
|
#345 |
|
Vreemdeling
|
Dank u, iemand die beschikt over enige intelligentie. Hopelijk heeft dit u geleerd niet enkel meer op een naam af te gaan van een forumgebruiker, die zegt vaak niets over de forumgebruiker zelf. Net als Jantje, largo_w en Filip de Man trouwens.. (oké dat laatste was bedoeld als een grap, anders gaat Jantje er weer een heel irrelevant betoog over schrijven vol met aantijgingen jegens mijn persoon..)
|
|
|
|
|
#346 | ||
|
|
[quote]
Citaat:
Wat een opgeblazen zelfaanbidding zeg.... Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....97#post2347397 http://forum.politics.be/showthread....73#post2347573
|
|
|
#347 | |||
|
|
Citaat:
2. U spreekt uzelf tegen: Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
#348 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Meneer de Man,in plaats van uw standaard propaganda antwoordjes keer op keer te herhalen. Zou toch voor één keer eens op een vraag willen antwoorden. Na al die dagen dat u hier op het forum aanwezig bent worden we er echt niet wijzer op over uw ideeën of voorstellen. U legt telkens de vraag naast u neer. http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=61 Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Vindt u het niet een beetje pathetisch dat ù hier de verdediging van Filip de Man en het VB moet opnemen in zijn plaats? In een forumsessie met een politicus had ik me verwacht aan een scherp debat waarbij de politicus zich van zijn beste kant laat zien en antwoordt op ook de moeilijkste vragen. Wat dat betreft kan de Man een voorbeeld nemen aan Dirk van Duppen die zich wél de moeite getroost uitgebreid, beargumenteerd en diepgaand in te gaan op zelfs de meest harde kritiek en bijtende spot. Wat de Man betreft vind ik de discussie een gemiste kans. Hij gaat niet in op zelfs beleefd gestelde vragen, draait rond de pot bij andere vragen, vertoont een stuitend gebrek aan respect voor collega politici, kunstenaars en zelfs voor de mensen die de vragen stellen. Los van zijn politieke visie meen ik dat hij hier als mens en politicus geen al te beste indruk nalaat. Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld in ieder geval hebben we weer een typische Vb'er kunnen meemaken : UITERST GROTE MOND, tot hij concreet om uitleg gevraagd wordt. dan kruipt die als een nietig wormpje onder de eerste de beste nietszeggende steen. Al goed dat dergelijke types nog het cordon hebben , anders zouden ze helemaal geen job kunnen vinden http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=194 Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Fieseler, laten we eerlijk zijn: De Man dráait rond de pot! Afgezien van mijn beoordeling van het Vlaams Belang op zich; Ik heb gisteren de oude forumsessies nog eens bekeken; De Man komt nog niet tot de enkels van mensen als Dewinter en Annemans. Zij vonden het blijkbaar wél belangrijk om soms zeer lastige en vervelende vragen van tegenstanders en (potentiële) kiezers te beantwoorden. Ik begrijp dan ook niet dat de VB-ers op dit forum het pikken dat ze zó worden vertegenwoordigd. Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Ach, we zullen het hier maar bij laten zekers. De VB-politici doen blijkbaar gewoon waar ze zin in hebben en hun kiezers stellen zich daar duidelijk geen vragen bij. Want voor deze kiezers zijn simpele uitlatingen blijkbaar voldoende als antwoord, zolang ze maar beledigend zijn tegenover niet VB-kiezers en andere.
|
|
|
#350 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wees enkel op het weinig respectvol ("en plein public") bejegenen van een volksvertegenwoordiger tav andersdenkenden. Daarom ook dat ik vroeg of dat "bon ton" was binnen "zijn" partij.
Laatst gewijzigd door Pietje : 19 januari 2007 om 17:04. |
|
|
|
|
#351 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Anderzijds ben ik politiek zowel rechts als links, ik kan me vinden in beide standpunten en ben er ook niet uit voor welke ik zal kiezen. Een combinatie van beiden (solidair nationalisme) lijkt mij een mooi alternatief, maar ook dat terzijde. Ik ben dus volledig objectief op het vlak van politieke standpunten. Hopelijk is dit rechtgezet. Aan Largo_w: Dit was een compliment voor u?! En ten opzichte van de andere personen vond ik dit nog een vriendelijk antwoord op de aantijgingen die zij jegens mij hebben geuit. |
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Burger
|
Citaat:
Wat het ook zijn mag, het is belachelijk zich druk te maken of enige aandacht te vestigen op iemand's gekozen nickname. |
|
|
|
|
|
#353 | |
|
|
Citaat:
Er werd helemaal niks jegens u geuit... Men reageert omdat u een naam KOOS om u op dit forum te vereenzelvigen die op zijn minst...opvalt! Het was natuurlijk uw bedoeling reacties te hebben (daarom ook dat ik er niet op gereageerd heb vind het...TE) nu heeft jantje eentje gegeven en u springt onmiddelijk op uw paard in de aanval (voor niks trouwens). Dat was werkelijk niet nodig... Verder doen wij uw citaten niet te niet... Laatst gewijzigd door largo_w : 19 januari 2007 om 17:15. |
|
|
|
|
|
#354 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Ik heb nergens iemand dom genoemd, die woorden legt u me in de mond, ik heb gesteld dat U van enige intelligentie beschikt daar u kan vast stellen dat ik wel eens een andere mening zou kunnen hebben dan die dat mijn nickname u in de mond zou kunnen leggen. Ik impliceer daar alleszins niet mee dat anderen dom noch minder intelligent zijn. Het was bedoeld als een persoonlijk compliment jegens u. |
|
|
|
|
|
#356 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#357 |
|
Vreemdeling
|
Uw punt zijnde..
|
|
|
|
|
#358 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#359 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Wij beiden beginnen steeds met "nooit gedacht het ooit te doen, maar ik moet nu ..... toch gelijk geven. En je doet ons dat weer aan, want ik moet Largo_w hier ook gelijk geven. Citaat:
Of je gebruikt een neutrale nick of je gebruikt een nick die je stellingen en meningen reeds van in het begin aangeven. En als jij reeds op je eerste dag op het forum zelf de grote aanval inzet, kan je rekenen op deftig weerwerk. Zekers op een draad als deze en binnen een sessie zoals deze is gehouden. En ter titel van inlichting, ik heb jou nergens beschimpt. Ik heb je enkel gevraagd hoe jij ons wil laten geloven dat je neutraal bent gezien je nick. |
|||
|
|
|
|
#360 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Mij een zorg dat men mij mestkever, nazi, fascist........noemt. De dag dat er geen tegenstanders of kritiek meer komt zijn zijn we slecht bezig.
|
|