![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet ge misschien een half leven in pakweg Turkije gewoond hebben om te moeten weten dat er enkele gekken rondlopen die denken dat Allah niets liever heeft dan zelfmoordaanslagen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Steek jij 9/11 ook maar in je reet. Wij hebben ook niet de WESTERSE IRA en ETA uitgevonden en wij hebben trouwens niets met beide te maken; net als jullie veronderstellen wij. Dus Fuck Off & ga ergens anders hysterisch doen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Herlees jij maar wat ik schreef! Wij hebben niets met 9/11 te maken, dus wat is jullie probleem?! Ga maar ergens anders in je broek doen...
Btw, je handtekening.. is dat soms een protest tegen wat de partijleiding van het VB over een multi-etnisch Vlaanderen heeft gezegd? Zielig gewoon.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doe misschien effe normaal, wil je? Net zoals ik niks met het IRA te maken heb, vermoed ik dat jij niks met 9/11 te maken hebt. Dit gezegd zijnde waren het moslim-gekken die 9/11 hebben uitgevoerd en bedacht. Ik zou u overigens aanraden iets anders in uw reet te steken, gezien uw (bij u wel) hysterische reactie heb je er duidelijk nood aan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben mensen als jullie gewoon kotsbeu! Ik hou toch ook niet alle Basken en Ieren verantwoordelijk voor wat die terreurgroepen doen. Waarom moeten jullie direct als jullie het woord moslim horen over 9/11 beginnen?? Fuck you, bende hypocrieten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
blabla uw gezever slaat op niks. ik denk niet dat ik al 3 keer 9/11 vermeld heb, op dit forum. En nu verdedig ik gewoon de stelling van Jazeker. Bovendien lijkt mij de link tussen controles op de luchthaven en 9/11 mij zo gek niet. Maar dat ligt ongetwijfeld aan mij. Heb ik u trouwens ooit iets verweten dat te maken heeft met de moslimgekken? Ik denk het niet. Uw analogieredeneringen met ira en eta slaan dan ook op niks. Er zit iets grondig fout in de moslimwereld. Hoe dat komt is een moeilijke vraag, en daar hebben de westerse leiders ongetwijfeld mede schuld aan. Maar het resultaat is er. De moslimgekken zijn er. En de westerse maatschappij beschermt best haar zelf. Als ge nu ten gronde iets in te brengen hebt, ga uw gang. Maar please cut the crap en houd uw mond als het enige "zinnige" dat ge kunt vertellen is: "steek 9/11 in uw reet". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bitsig draadje
![]()
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is het eerste zinnige wat ik tegenkom in deze draad. Verbaast me wel dat dat van iemand die tegen de moslims is moet komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is zoals ne roker die longkanker heeft
als die dan een zware chemo ondergaat, ga je ook niet zeggen dat hij het zelf gezocht heeft en dus geen chemo mag ondergaan. maw; we hebben er misschien wel schuld aan, maar dat wil niet zeggen dat we de gevolgen er zomaar bij moeten nemen. hard aanpakken dus dat terorrisme. tegelijkertijd moeten we er natuurlijk ook wel voor zorgen dat de voedingsbodem voor het moslimterrorisme weggenomen wordt want anders zullen we terroristen moeten blijven bestrijden tot het einde der tijden. een andere oplossing is heel de moslimwereld nuken, maar dat is er natuurlijk over. al zijn ze daar op sommige plekken in feite wel mee bezig wat dan weer een ideale voedingsbodem vormt enfin, ge begrijpt het wel eh?
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Kijk, de Janus-politiek moet gewoon stoppen. Het is makkelijk de VSA met de vinger te wijzen, omdat ze eerst Saddam, Osama, en duust andere gekken steunen om nadien te zien dat het zwaard zich tegen hen richt. Landen als Frankrijk zijn geen zier beter. Zonder VN-resolutie de Balkan platbombarderen: perfect. Zonder VN-resolutie genocideleider Saddam van de troon stoten: ho maar! Dat is tegen de principes, zo zonder VN-resolutie! De Russische politieke en economische elite zijn zonder uitzondering massamoordenaars. Ze hebben allemaal slechts oog voor de economische belangen van het moment. Principes my ass. Dat er dan moslimgekken de eigen jeugd wijst op het perverse westen, en de jeugd indoctrineert om actief het westen te bestrijden op alle mogelijke middelen, mag dan ook niet verwonderen. Die moslimgekken zijn natuurlijk gewoon uit op een kentering in de geschiedenis, zelf macht verwerven en een renaissance van de moslimwereld. L'histoire se répète. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Tiens, volgens mij is het niet langer dan een week of zo geleden dat bepaalde figuren hier van hun kloten maakten omdat ik een politieke opmerking durfde maken op K&K.
Selectieve verontwaardiging? Alleen anti-islam toegelaten en niet anti-vb? Hoe komt het dat ik niet verwonderd ben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niemand hoeft u te vertellen wat wel en niet mag, de mods daargelaten natuurlijk
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Ja, dat wist ik wel.
Toch bedankt voor de reactie. ![]() |
![]() |
![]() |