![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Hans Van de Cauter (B.U.B.) - 15 tot 21 januari Voorzitter Belgische Unie/Union Belgique (B.U.B.), °11-01-1973, streeft naar het afschaffen van het huidige federale model en het herstellen van de Belgische eenheidsstaat. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beste meneer Van de Cauter, in de topic over bekwaamheid bij het koningshuis werd geschreven :
Citaat:
Citaat:
Hebben jullie hem ooit ontmoet? En ik bedoel, een echte delegatie, een echt onderhoud? Niet gewoon wat handjes schudden met hem zonder dat hij wist wie jullie waren? Jullie willen ons immers overtuigen dat deze man en zijn zoon ideaal voor ons zijn, ik mag toch hopen dat jullie mening zeer gefundeerd is? PS : foto's zijn uiteraard zeker welkom.
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geachte Evilbu, Ikzelf heb de Koning reeds ontmoet op de Boekenbeurs in Antwerpen vorig jaar. Veel kon er toen niet gezegd worden, maar hij kende ons al en was verheugd mij te zien. Tot een echte audiëntie is het nog niet gekomen, maar dat kan spoedig veranderen. |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Helaas, Hans1, wil ik wel een antwoord van Hans van de Cauter, en niet van Hans1. Sinds die schandelijke affaire van gisteren (zie mijn handtekening en deze link : http://forum.politics.be/showthread....13#post2351213 ) heeft de account Hans1 niet veel waarde meer voor mij, nu dit een forumsessie is met Hans van de Cauter wil ik dan ook de eerder unieke kans om wel echt met Hans van de Cauter te spreken en dat te vragen, niet verliezen.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is op deze fundering is jullie kennis over de koning en zijn zoon gebouwd? Een 'ontmoeting' op de boekenbeurs?
#5 |
|
![]() En nog steeds geen antwoord van "Hans van de Cauter". Hans1 heeft voor mij geen enkele waarde meer, totdat eventueel Hans van de Cauter volledige duidelijkheid schept over die Hans1 account en dan ook Patriot! tot de orde roept.
Klopt dit , meneer Hans van de Cauter, dat er nog geen enkele audiëntie is geweest? Enkel een ontmoeting op een boekenbeurs? ![]() Dus dat betekent dat jullie mening over zijn bekwaamheden en dergelijke voor de rest gefundeerd is op de media zoals VRT en RTBF..... diezelfde media die jullie voortdurend aanklagen? ![]()
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees er maar gerust van: Hans1 = Hans van de Cauter. U moet maar eens de uitspraken nalezen die onder dat profiel gebeurd zijn in de discussie over de tsunami-actie van de BUB.
|
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
Ik weet nog altijd niet welke topic dat precies was over die tsunami-actie, maar ik heb wel DIT gevonden: Citaat:
![]()
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu dit. 't Wordt steeds gekker! |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Wel van Patriot had ik helemaal niet zo'n antwoord verwacht; ik dacht toch dat je ook effe lid geweest was van Vivant of niet soms? Je bent dus tegelijk van 2 partijen lid geweest? Dat iemand de account zou gehackt hebben is tja... ik vind er geen woorden voor.
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 21 januari 2007 om 20:29. |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Mijn vraag blijft uiteraard:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 21 januari 2007 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Bob Vangeel bevriend bleef met een aantal bubbels klopt dus, maar dat hij altijd lid bleef van de bubbelclub zeker niet. Hij stak misschien zijn lidkaart niet meteen in brand, maar zeker wél de brug tussen hem en Hans. Ik heb nooit begrepen hoe Hans Bruno en Bob opnieuw onder het bubbeldak heeft gekregen, en zelfs tot zijn meest slaafse volgelingen heeft gemaakt, maar ik twijfel er niet aan dat we niet lang meer op de opheldering van dit mysterie zullen hoeven te wachten. Volgens mij MOET het gezond verstand van Patriot eens de bovenhand krijgen, al was het maar uit welbegrepen eigenbelang. Uit een sekte kan iedereen weggeraken die (nog) niet volledig gehersenspoeld werd. Uit de royalistische invloedsfeer van Ruben en Hans moet dat dus ook kunnen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 januari 2007 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor hen die het willen weten.
Jantje heeft samen met prins Filip gediend in het leger en samen met toen Kroonprins AlbertII pinten gepakt in de militaire kantien. Ook waren beide regelmatig om andere feestjes binnen het regiment aanwezig en konden wij vrij met hen praten van mens tot mens. En zelfs nu nog kan men regelmatig deze twee heren tegenkomen in de gewone volkscafés overal in het land. Dus beste mensen jullie kunnen zelf best al met hen samen aan de toog van een gewoon volkscafé hebben gehangen. En dit geeft een veel betere mogelijkheid om hen te leren kennen dan een audiëntie onder toezicht van het protocol. |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De militaire kantines van zijn regiment kon Flip, in tegenstelling tot gewone volkscafé's, moeilijk vermijden.
Je raaskalt dus. Denk jij nu echt dat Flip niet herkend zou worden in een Vlaamse drankgelegenheid, al was het maar door zijn belabberde Nederlands?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 januari 2007 om 09:37. |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want als je tien Vlamingen bij elkaar zet en je begint zelf in het frans of ebges te praten, praten deze tien Vlamingen ook in het frans of engels en is er niemand die er aandenkt dat iedereen eigenlijk Vlaamstaling is. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige en echte reden waarom een Vlaming naar Frans overschakelt is omdat het andersom nog altijd een bijzonder sukkelachtig gedoe is. Als bewijs hoeft je maar naar Onkelinkx en Di Rupo te luisteren. Ik kan me dus levendig voorstellen waar de 'vrijheid van taalgebruik' op neerkwam toen de Belgische kroonprins de officierenmess van het leger met zijn volkse bezoekjes vereerde. Wedden dat elke goede Belg spontaan op de universele hoftaal overschakelde? Dat niemand eraan dacht dat een toekomstige koning eigenlijk minstens zo goed de taal van de meerderheid hoort te kunnen spreken als deze van de minderheid? Hoe zou dat toch maar komen?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 januari 2007 om 11:16. |
|
![]() |