Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 januari 2007, 01:12   #81
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
Afgelopen met racistisch gejoel in stadion
Gewoon belachelijk... Heeft dienen gast nu echt niets anders te doen.

Wij riepen indertijd ook naar de arbiter:
'he arbiter, waar is uwen hond?' om duidelijk te maken dat hij weer iets niets gezien had. Kan dus niet meer: want denigrerend naar blinden met een hond?

Alsof supporters van stadions daar naartoe komen om racistisch te doen.
Eventueel om de supporters van de andere club overhoop te slaan, dat wel. En om buiten het stadium amok te maken.
Misschien dat hij buiten het stadion wat meer flikken zou moeten zetten, dat zou het geweld daar wel verdwijnen.
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2007, 18:23   #82
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

Kom zeg, het politiek correct maken van een voetbalstadion ... en dan nog door een "liberaal"
De richtlijnen die hij heeft opgesteld passen beter bij een dictatuur dan bij een democratie. Ze bewijzen dat de voetbalcel van binnenlandse zaken in een ivoren toren leeft.

Als de regels worden toegepast zoals Dewael wenst dan kan je elke supporter die mee voor sfeer zorgt een stadionverbod aan zijn been lappen.
bvb:
- Een speler die zich te gemakkelijk laat vallen: Een strandjanet -> denigrerend naar homoseksuelen
- Een arbitter die er niks van bakt: Stontarbitter/Vuile zwette -> denigrerend naar de afrikanen
- De supporters van den antwerp: Joden -> Oh nee gij vergelijkt de supporters van antwerp met die mensen met pijpenkrollen
- Nog liever aids of tbc, dan supporter van .. -> denigrerend naar een ziekte

Allemaal dingen die gericht zijn naar wat er zich binnen het stadion afspeelt. Het zijn altijd de spelers, de supporters, de trainer, de arbitter, etc die geviseerd worden. Ook al maak je een verwijzing iets daarbuiten. Als er in antwerpen gezongen wordt "joden aan de gas olé olé", dan gaat dat heus niet over de wens naar een 2de holocaust, maar wel over de supporters van den antwerp. Mensen die het tegendeel beweren zijn nog nooit naar een voetbalmatch gaan zien of moeten hun bovenkamer is grondig laten nakijken.

Het is nog niet erg genoeg gesteld met het voetbal in België dat men alle supporters in een slecht daglicht moet stellen en dit probleem uitvergroten tot ver boven zijn ware grootte. Men moet van voetbal terug een feest maken en dat begint in sommige stadions heel goed te lukken, maar dat doe je niet door continu op een repressieve manier op te treden voor alles wat naar discriminatie ruikt.
Hetgeen wat er moet gebeuren om rascistische spreekkoren te doen verdwijnen dat zijn degelijke sensibiliseringscampagnes en een goede samenwerking met de supporterskernen. Niet een hoop regels die de politie zelfs niet wil toepassen. (zie de match GBA-standard)
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2007, 18:32   #83
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Er word gewoon dikwijls ook zo'n zaken geroepen en gezongen wegens dus hetgeen er soms gebeurt op het veld ofzo na bv een zeer gevaarlijke tackel ect....Het is daarom niet steeds uit racisme dat mensen zoiets beginnen roepen.
Volgens mij is dat niet eens racisme.
Er zijn een aantal mensen bij elkaar en het gemiddelde IQ zakt zienderogen.
Dat is een.
Verder bestaat er voor die mensen maar een ding op dat moment:
hun ploeg moet winnen.
Voor alles dat daarvoor in de weg staat wordt gegild, en dan wordt gebruik gemaakt van het eerste het beste voor de handliggende.
'Zwart natuurlijk bij een een zwarte speler', komt als het meest voor de hand liggend. Is ook duidelijk zichtbaar.

Ik stel voor dat elke club een boekje samenstelt, waar per speler wordt aangegeven wat er mag geroepen worden, zodat het allemaal politiek correct blijft
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2007, 18:55   #84
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
Ik stel voor dat elke club een boekje samenstelt, waar per speler wordt aangegeven wat er mag geroepen worden, zodat het allemaal politiek correct blijft
Yep, maar heu ... wat doen we met een zwarte die vind dat je hem mag uitmaken voor "vuile blanke"?
Oud 23 januari 2007, 18:55   #85
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik ben helemaal geen voetbalfan.
En als ik hier lees hoe het eraan toegaat op het voetbal, dan verschiet ik wel een beetje.
Ga je naar het voetbal om je ploeg aan te moedigen, of om de anderen af te breken?
Ga je er naar toe om de schoonheid van het spel, of om jezelf nog eens in het stenen tijdperk te wanen?

Is die scheidsrechter daar om het spel in goede banen te leiden, of is die daar enkel om je af te reageren dat het niet meer goed gaat met je vrouw?

raar volkje

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 19:44   #86
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En als ik hier lees hoe het eraan toegaat op het voetbal, dan verschiet ik wel een beetje.
Ga je naar het voetbal om je ploeg aan te moedigen, of om de anderen af te breken?
Ga je er naar toe om de schoonheid van het spel, of om jezelf nog eens in het stenen tijdperk te wanen?

Is die scheidsrechter daar om het spel in goede banen te leiden, of is die daar enkel om je af te reageren dat het niet meer goed gaat met je vrouw?

raar volkje
Raar volkje, wie, de supporters of de voetballers
http://www.zelan.be/zelan/filmpjes/1...s_Fabiano.html
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 19:50   #87
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
Volgens mij is dat niet eens racisme.
Er zijn een aantal mensen bij elkaar en het gemiddelde IQ zakt zienderogen.
Dat is een.
Verder bestaat er voor die mensen maar een ding op dat moment:
hun ploeg moet winnen.
Voor alles dat daarvoor in de weg staat wordt gegild, en dan wordt gebruik gemaakt van het eerste het beste voor de handliggende.
'Zwart natuurlijk bij een een zwarte speler', komt als het meest voor de hand liggend. Is ook duidelijk zichtbaar.

Er word het meest zwarte naar een scheidrechter geroepen en dan nog naar een blanke scheids.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 19:52   #88
Marlboro
Banneling

Standaard

Das nog zoiets;ik hoor af en toe 2 nergers bezig en wat hoor ik dan,yep,he nikker,geef mij eens een sigaret,he nikker laat mij eens trekken enz....
Als jij zoiets zegt dan ben je eenr racist,ts.
Oud 23 januari 2007, 20:43   #89
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

raar volkje
Dat is nu de kern van heel dit probleem, en ik heb hier ook den indruk dat er heel veel mensen nog nooit naar een voetbalmatch van een grote club zijn gaan zien.

Voor een buitenstaander klinken zo'n supportersliederen dikwijls over the top, maar die begrijpen dan ook niks van wat het is om supporter te zijn. Mensen die de gezonde rivaliteit, zonder hooliganisme en racisme dus, tussen supporterslegioenen en ploegen niet begrijpen zullen zich van die dingen mischien willen distantiëren. Maar die liederen zijn een even oud als voetbal zelf, ze ontstaan allemaal vanuit dingen die op het voetbalveld gebeuren. En soms met randnieuws uit het voetbal.
Als Wesley Sonck snikkend op de buis komt zal je in de stadions horen zingen "Ik hem de Sonck zien blijten op TV, ik hem de Sonck zien blijten op TV, ..." Dat is ook atmosfeer in een stadion, voor softie die in een flower power waanwereld leeft komt dat mischien hard over, maar het leven is nu eenmaal hard en niet voor softies.

Bij ons heb ik een paar jaar geleden ook die oerwoudgeluiden gehoord, maar daar is vanuit de supporters een reactie naar geweest en die geluiden zijn daarmee nu verdwenen. Er is wel degelijk een zelfbesef, al zal je dat in de antwerpse clubs minder snel vinden. Maar dat is de manier waarop je dit probleem van racisme moet aanpakken. En de rest van die lijst dat is nen hoop zever die mijlen ver van de realiteit staat.
Oud 24 januari 2007, 11:07   #90
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child Bekijk bericht
Dat is nu de kern van heel dit probleem, en ik heb hier ook den indruk dat er heel veel mensen nog nooit naar een voetbalmatch van een grote club zijn gaan zien.

Voor een buitenstaander klinken zo'n supportersliederen dikwijls over the top, maar die begrijpen dan ook niks van wat het is om supporter te zijn. Mensen die de gezonde rivaliteit, zonder hooliganisme en racisme dus, tussen supporterslegioenen en ploegen niet begrijpen zullen zich van die dingen mischien willen distantiëren. Maar die liederen zijn een even oud als voetbal zelf, ze ontstaan allemaal vanuit dingen die op het voetbalveld gebeuren. En soms met randnieuws uit het voetbal.
Als Wesley Sonck snikkend op de buis komt zal je in de stadions horen zingen "Ik hem de Sonck zien blijten op TV, ik hem de Sonck zien blijten op TV, ..." Dat is ook atmosfeer in een stadion, voor softie die in een flower power waanwereld leeft komt dat mischien hard over, maar het leven is nu eenmaal hard en niet voor softies.

Bij ons heb ik een paar jaar geleden ook die oerwoudgeluiden gehoord, maar daar is vanuit de supporters een reactie naar geweest en die geluiden zijn daarmee nu verdwenen. Er is wel degelijk een zelfbesef, al zal je dat in de antwerpse clubs minder snel vinden. Maar dat is de manier waarop je dit probleem van racisme moet aanpakken. En de rest van die lijst dat is nen hoop zever die mijlen ver van de realiteit staat.
Ik ben akkoord dat het dansen is op een slappe koord, dat spanningsveld tussen vrijheid van meningsuiting enerzijds, en anderzijds het ingrijpen via overheidsmaatregelen.

Maar het is natuurlijk niet zo dat als de meerderheid van de Vlamingen nooit op een voetbalveld komt, zij zomaar moeten aanvaarden dat alles wat daar gebeurt zonder meer door de beugel zou kunnen.
Of moeten we ook maar aanvaarden dat vb. onderling wat vechten ook maar beschouwd moet worden als een judo-, karate- of boks-training ...
En het is niet omdat toevallig bij jouw supportersaanhang, de groepsdruk gewerkt heeft om iets wat in 2007 niet meer aanvaard wordt door de gemiddelde Vlaming, te elimineren, dat dit overal zou werken.

Pas op, ik vind persoonlijk (en daarom herhaal ik het) dansen op een slappe koord.

Maar ik blijf erbij dat er maatschappelijke evolutie moet zijn en blijven, en dat die met de nodige voorzichtigheid wel gepushed mag worden.
Stel je voor, anders waren we helemaal niet geëvolueerd volgens de Verlichting, volgens mei 68, volgens de seksuele revolutie (inbegrepen de vrijheid, gelijkheid van mannen en vrouwen ...) en zovele andere kleinere dingen die maken dat we niet meer in de vroege jaren 1900 leven.

Mijn besluit: dat rapaille van de voetbal mag gerust eens aangepakt worden en met enige dwang ingeleid worden in de 21° eeuw. Inbegrepen deze die wat te dicht bij dat schorem staan en er wat door verblind zijn geraakt.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 24 januari 2007 om 11:09.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2007, 11:11   #91
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Yep, maar heu ... wat doen we met een zwarte die vind dat je hem mag uitmaken voor "vuile blanke"?
Wat is het probleem. Als den een af andere gecomplexeerde blanke vind dat "vuile blanke" niet mag, dan zal hij dit wel op zijne lijst zetten.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2007, 16:08   #92
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ben akkoord dat het dansen is op een slappe koord, dat spanningsveld tussen vrijheid van meningsuiting enerzijds, en anderzijds het ingrijpen via overheidsmaatregelen.

Maar het is natuurlijk niet zo dat als de meerderheid van de Vlamingen nooit op een voetbalveld komt, zij zomaar moeten aanvaarden dat alles wat daar gebeurt zonder meer door de beugel zou kunnen.
Of moeten we ook maar aanvaarden dat vb. onderling wat vechten ook maar beschouwd moet worden als een judo-, karate- of boks-training ...
En het is niet omdat toevallig bij jouw supportersaanhang, de groepsdruk gewerkt heeft om iets wat in 2007 niet meer aanvaard wordt door de gemiddelde Vlaming, te elimineren, dat dit overal zou werken.

Pas op, ik vind persoonlijk (en daarom herhaal ik het) dansen op een slappe koord.

Maar ik blijf erbij dat er maatschappelijke evolutie moet zijn en blijven, en dat die met de nodige voorzichtigheid wel gepushed mag worden.
Stel je voor, anders waren we helemaal niet geëvolueerd volgens de Verlichting, volgens mei 68, volgens de seksuele revolutie (inbegrepen de vrijheid, gelijkheid van mannen en vrouwen ...) en zovele andere kleinere dingen die maken dat we niet meer in de vroege jaren 1900 leven.

Mijn besluit: dat rapaille van de voetbal mag gerust eens aangepakt worden en met enige dwang ingeleid worden in de 21° eeuw. Inbegrepen deze die wat te dicht bij dat schorem staan en er wat door verblind zijn geraakt.
Voor een buitenstaander is dat mischien een slappe koord, voor mij is dat een zeer duidelijke grens. De voetbalcel van binnenlandse zaken maakt er een prioriteit van om racisme van de velden te weren, met andere woorden de oerwoudgeluiden en de racistische opmerkingen aan de zijlijn en op het veld. Als voetbalsupporter ondersteun ik dat, zelfs als dat betekend dat er daarvoor een repressief kader moet worden opgezet om supporters en clubs te kunnen bestraffen. Maar de strijd verder uitbreiden met een maatregel die het mogelijk maakt om elke club te viseren omdat de supporters daar dezelfde liederen zingen die ze al jaren zingen, dat is meer dan één brug te ver. Bovendien is het zuiver hypocriet om dan deze zware normen te laten gelden in een voetbalstadion terwijl men de praktijktest voor racisme in het dagdagelijkse leven, wat een veel groter probleem is, niet heeft willen invoeren.

Als Dewael het goed voorheeft met het belgisch voetbal, wat al tot op een zeer laag niveau gezakt is, dan helpt hij ons met het aanpakken van de echte problemen met realistische maatregelen en niet met een ideologisch geinspireerde richtlijn die afkomstig is uit het huidige klimaat van overdreven politieke correctheid.
Wat zijn die problemen dan volgens mij ?
- Hooliganisme, ook al is het kleiner en moeilijker zichtbaar het is er nog steeds.
- Racisme in vooral de antwerpse supporterskernen, wat al een heel oud zeer is.
- Het spugen en gooien van bier en frisdranken naar lijnrechters en spelers.
Oud 24 januari 2007, 16:41   #93
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
- Hooliganisme, ook al is het kleiner en moeilijker zichtbaar het is er nog steeds.
Dat men gewoon de supporters aanpakt die ambras maken in plaats van de club zelf.

Toch niet vergeten de spelers gaan ook niet vrijuit, hun soms zwaar agressief spel en verbale expressie naar elkaar draagt ook bij tot bepaalde teksten van de spreekkoren.
Matchen die rustig en goed geleid verlopen hebben een positieve invloed op de rust van de supporters.

Laatst gewijzigd door alberto : 24 januari 2007 om 16:43.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2007, 16:53   #94
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Binnenkort komt er een boekje uit...

CODEX VOOR DE SUPPORTER - Toegelaten en verboden scheldwoordenschat tijdens het bijwonen van een voetbalmatch.

Er zou tevens een KB in de maak zijn dat de oprichting regelt van een zogeheten 'Scheldpolitie'. Deze nieuwe politie zou werk verschaffen aan ongeveer 200.000 mensen (de door Verhofstadt beloofde jobs) en niet enkel het gebruik van de voorgeschreven taal controleren tijdens voetbalmatchen maar op elke openbare plaats. Op overtredingen zouden enkel - zware - boetes komen te staan waardoor de 'Scheldpolitie' een zelfbedruipende organisatie zou worden.
De 'Scheldpolitie' zou onder rechtstreekse en ongecontroleerde bevoegdheid van het CGKR komen te staan en de opdrachten van de 'Scheldpolitie' zouden eventueel worden uitgebreid naar controle op het woordgebruik in elke vorm van publicatie.

Bron: Een lid van de regering Verhofstadt II die anoniem wenst te blijven.

Laatst gewijzigd door La Chunga : 24 januari 2007 om 16:55.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2007, 16:53   #95
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor een buitenstaander is dat mischien een slappe koord, voor mij is dat een zeer duidelijke grens. De voetbalcel van binnenlandse zaken maakt er een prioriteit van om racisme van de velden te weren, met andere woorden de oerwoudgeluiden en de racistische opmerkingen aan de zijlijn en op het veld. Als voetbalsupporter ondersteun ik dat, zelfs als dat betekend dat er daarvoor een repressief kader moet worden opgezet om supporters en clubs te kunnen bestraffen. Maar de strijd verder uitbreiden met een maatregel die het mogelijk maakt om elke club te viseren omdat de supporters daar dezelfde liederen zingen die ze al jaren zingen, dat is meer dan één brug te ver. Bovendien is het zuiver hypocriet om dan deze zware normen te laten gelden in een voetbalstadion terwijl men de praktijktest voor racisme in het dagdagelijkse leven, wat een veel groter probleem is, niet heeft willen invoeren.

Als Dewael het goed voorheeft met het belgisch voetbal, wat al tot op een zeer laag niveau gezakt is, dan helpt hij ons met het aanpakken van de echte problemen met realistische maatregelen en niet met een ideologisch geinspireerde richtlijn die afkomstig is uit het huidige klimaat van overdreven politieke correctheid.

Ik ga al 16-17 j naar de voetbal gaan kijken(gent).
Die oerwoudgeluiden bestaan al een eeuwigheid en nu opeens zouden mensen daarvoor aangepakt worden?Slaat nergens op.En als mensen dat oe oe oe doen is dit niet uit racisme maar doordat die speler iets op het veld gedaan heeft wat niet schoone is en dan laten de supporters dit duidelijk weten en jaja,mss kan het wel op een schoonere manier maar das nu eenmaal zo bij het voetbal,das geen sport voor mietjes en als je niets kan verdragen dan moet je maar een andere job zoeken.

Dat men nu nummer 18 niet meer toelaat is gewoon ronduit belachelijk maar vooral schandalig.Je mag wel mee een vodde klodde hoofddoek naar de voetbal gaan maar niet met een normale shirt met het nr 18 op,man man.

Dus van de vld mogen de mensen niet zelf meer beslissen over wat ze zelf willen dragen,zo ver is het hier al aan het komen.
Oud 24 januari 2007, 16:55   #96
Jéhan
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Natuurlijk, maar de bijkomende vraag luidde: waarom worden symbolen van het nazisme verboden maar niet die van het stalinisme of het castrisme?
dat moet het recht zijn van de clubs vind ik. Zij moeten bepalen wat kan en niet kan. Uiteraard zou ik het apprecieren moest er enige paal en perk aan gesteld worden, maar dat zou niet mogen gebeuren door een staatsgecontroleerde gedachtenpolitie.
Jéhan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2007, 16:59   #97
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Binnenkort komt er een boekje uit...

CODEX VOOR DE SUPPORTER - Toegelaten en verboden scheldwoordenschat tijdens het bijwonen van een voetbalmatch.

Er zou tevens een KB in de maak zijn dat de oprichting regelt van een zogeheten 'Scheldpolitie'. Deze nieuwe politie zou werk verschaffen aan ongeveer 200.000 mensen (de door Verhofstadt beloofde jobs) en niet enkel het gebruik van de voorgeschreven taal controleren tijdens voetbalmatchen maar op elke openbare plaats. Op overtredingen zouden enkel - zware - boetes komen te staan waardoor de 'Scheldpolitie' een zelfbedruipende organisatie zou worden.
De 'Scheldpolitie' zou onder rechtstreekse en ongecontroleerde bevoegdheid van het CGKR komen te staan en de opdrachten van de 'Scheldpolitie' zouden eventueel worden uitgebreid naar controle op het woordgebruik in elke vorm van publicatie.

Bron: Een lid van de regering Verhofstadt II die anoniem wenst te blijven.
Als ik ooit gepakt zou worden en een boete krijgen of eender wat omdat ik bv zou geroepen hebben;stomme dommen kloot ofzo dan zien ze mij niet meer.
Ik zal wel bij een kameraad ofzo op bgtv en/of TN eventueel dan gaan kijken,probleem opgelost.Ik maak er niet veel spel van zenne als ze mee zo'n zaken beginnen.
Er komt nu al weinig volk in belgie naar de voetbal kijken;het enige wat er nu nog kan gebeuren is dat ze nog minder volk krijgen.
Oud 24 januari 2007, 17:21   #98
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ik ga al 16-17 j naar de voetbal gaan kijken(gent).
Die oerwoudgeluiden bestaan al een eeuwigheid en nu opeens zouden mensen daarvoor aangepakt worden?Slaat nergens op..
PRECIES WAT IK STELDE !!! die negers moesten er "maar tegen kunnen"
dat was nooit een probleem .

Maar de laatste jaren werd er ook wat te enthousiast volgens sommigen geroepen naar joden... en Hamas hamas...alle XXX aan het ...
en ineens : AKTIE van wie ? Wie heeft Dewael achterna gezeten om dit te doen ?
het was alleszins geen neger.
Citaat:
Dus van de vld mogen de mensen niet zelf meer beslissen over wat ze zelf willen dragen,zo ver is het hier al aan het komen
de joodse Vld'er Marinower zal u het wel uitleggen zker ?
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 24 januari 2007 om 17:23.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2007, 17:52   #99
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Wat is het probleem. Als den een af andere gecomplexeerde blanke vind dat "vuile blanke" niet mag, dan zal hij dit wel op zijne lijst zetten.
Ja, maar wat als men gaat denken dat zwarten "vuile blanken" zijn? Moet men die mensen dan uren onder de douche zetten?
Oud 24 januari 2007, 18:34   #100
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ja, maar wat als men gaat denken dat zwarten "vuile blanken" zijn? Moet men die mensen dan uren onder de douche zetten?
Wordt wel ingewikkeld
Maar vond het vroeger nogal wat eenvoudiger. Toen kon men nog ongestraft "vuile rosse" en "vuile keeskop" roepen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be