![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Godver eh.
Sinds gisteren heb ik een nieuwe pc. Dat Excel-bestandje heb ik op de nieuwe pc geïmporteerd. Melding als ik nu deze macro start: De macro's in deze werkmap zijn uitgeschakeld omdat het beveiligingsniveau is ingesteld op Hoog en omdat de macro's niet digitaal zijn ondertekend of gecontroleerd op veiligheid. Als u de macro's wilt uitvoeren, moet u ze digitaal laten ondertekenen of het beveiligingsniveau wijzigen. Klik op Help voor meer informatie. Op Help geklikt, maar ik vind de oplossing niet. Alle beveiligingsniveaus geprobeerd, niks helpt. Wat nu? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Hola, ik heb het gevonden.
Beveiligingsniveau aanpassen én eerst even Excel afsluiten. ![]() Computers zijn té logisch. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Een voorbeeld voor 50 woorden: =ROUNDDOWN(RAND()*50;0) - geeft als resultaat een getal van 1 tot 50 - telkens je in de bestaande sheet bv de delete toets aanraakt (of een ander cel wijzigt, ...) geeft deze een ander getal - het getal kan je makkelijk met een vlookup linken aan je lijstje met 50 woorden Ik ben historisch een beetje allergisch voor macro's (wegens veel problemen met oudere versies) ![]() |
|
![]() |
![]() |