![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zullen wel interne problemen zijn bij het VB, maar in welke partij is dit niet?
We moeten niet hopeloos blij worden van wat mssn eenderzijds als een georchestreerde ruzie kan beschouwd worden of anderzijds als een kleine opstand vn enkele (ik geef toe, wel bekende) mandatarissen |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die waren daarvoor dus wat absent, beaam je hier ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar het heeft geen zin, het ordewoord werd gegeven. De leugen wordt zo vaak herhaald tot bijna iedereen het gelooft, de beproefde tactiek.
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bullocks! Het Vlaams Blok (of tenminste: de drie vzw's) werden veroordeeld op basis van de vigerende wetgeving. Niks wijziging aan de grondwet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zondag Annemans in 7de dag Maandag Morel in de krant maandag Van Hecke in het journaal maandag Coveliers in Terzake maandag hele Morgen Beter OVER Vlaams Belang. Hoe zouden ze anders zoveel zendtijd en media-aandacht krijgen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zou er niet zo zeker van zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() ![]() Laat het dan nog maar wat verder duren he ! voor de rest is het gewoon vermakelijk.
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 23 januari 2007 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() ze hebben wel degelijk grondwetswijzigingen doorgevoerd met het oog op een proces voor VB
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Staatssecretaris
|
![]() soms is het volk democratischer dan hun regering
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Geef die grondwetswijzigingen eens want ik wil eigenlijk wel eens weten dewelke dat zijn.
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
(http://www.veto.student.kuleuven.ac....2604/pers.html) Ook later nog stelde pater Leman in een ‘open brief’ aan de traditionele partijen dat de publicaties van het Vlaams Blok een grondwetsherziening nodig maakten. In mei 1999 kreeg hij zijn zin en werd de grondwet op maat herschreven. Voortaan zouden (enkel en alleen) “drukpersmisdrijven die door racisme of xenofobie ingegeven zijn” door een beroepsrechter worden bestraft. Deze grondwetswijziging zou een machtig wapen blijken in de juridische liquidatie van het Vlaams Blok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
als ik me niet vergis, is er aan de jury in dergelijke gevallen geen enkele vereiste qua taal....en vermits de zaak werd ingeleid in Brussel. ![]() De jury had u geenzins kunnen redden hoor ! integendeel. Men heeft dat wel in die optiek gewijzigd, maar vermoedelijk alleen om de vijandighied tussen de taalgemeenschappen niet onnodig ten spits te drijvenen de uitspraak zuiver aan de juridische macht te laten
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 23 januari 2007 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Indien ik de prof grondwettelijk recht zou zijn van deze twee studentjes, dan buisde ik hen gegarandeerd. Wat er ook voor wetswijziging is doorgevoerd in 1999, het gaat hier niet om een grondwetswijziging, daarvoor is immers een hele procedure vereist. De tekst van de Grondwet bleef onveranderd. Als pater Leman denkt dat hij de grondwet heeft laten herschrijven , dan is deze uitspraak voor zijn rekening, die man snapt duidelijk niets van publiek recht.
![]() |
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |