![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() @circe: ik heb niet gevraagd om uw interpratie van de vraag. Ik heb die vraag van Paulus gewoon gelezen en beantwoord. Voor de rest mag u denken wat u wil...
|
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn antwoord was te simpel zeker.
Uw interpretatie lijkt me tamelijk moeilijk: Mag een atheist die niet in God gelooft zich bekeren tot islam? Antwoord: waarom zou die atheist dat doen? Mag een moslim die wel in Mohammed en de koran gelooft zich bekeren tot het jodendom? Antwoord waarom zou die moslim dat doen? Mag een moslim die wel in Mohammed en de koran gelooft atheist worden? Antwoord waarom zou die moslim dat doen? Mag een moslim die wel in Mohammed en de koran gelooft maar niet dat Jezus de zoon van god is, zich bekeren tot het christendom? Antwoord waarom zou die moslim dat doen? Zeer duidelijk Uh-huh!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 januari 2007 om 17:22. |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Luister, iedereen is wijs genoeg om zelf te beslissen wat hij/zij wil en daar hebben andere mensen eigenlijk niets over te zeggen. Er kan dus ook geen dwang in godsdienst zijn. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 23 januari 2007 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan een moslim, zonder problemen of voorwaarden een christen worden? Blijkbaar niet want je stel weldegelijk voorwaarden. Ze zouden een bewijs moeten leveren... Precies of of men kan bewijzen dat de islam de beste weg is, maar soit, daar gaat het nu niet over. Het gaat erover dat een moslim niet probleemloos van godsdienst kan veranderen en dat dit in strijd is met de Europese regelgeving. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou al gek zijn om ze te dwingen zich te bekeren en dan geen taksen meer te betalen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof ook niet dat christenen/joden altijd zo vreedzaam zijn geweest. Maar dit heeft dus meer te maken met individuen (= de mensen zelf) dan met de christelijke of joodse leer. En dat is bij de islam net hetzelfde. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 23 januari 2007 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waar staat in het NT dat Christus zegt dat degene die zich bekeren naar een andere godsdienst moeten gedood worden?
Dit staat namelijk netjes duidelijk vermeld in de koran.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Koran 2:256. Er is geen dwang in de godsdienst. Voorzeker, het juiste pad is van dwaling onderscheiden; derhalve, hij die de duivel verloochent en in Allah gelooft, heeft een sterk houvast gegrepen, dat onbreekbaar is. Allah is Alhorend, Alwetend. Enne.. denk zelf ook eens logisch na? Je kan niemand dwingen om te geloven in iets. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet dus. |
|
![]() |
![]() |
#70 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
In uw eerste zin geef ik u gelijk, na de ,. bent u voor mij één der grootste racisten op dit forum.
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doodstraf voor afvalligheid is een Quranisch bevel, dat wordt ondersteund door de sunnah en vele ahadith van de profeet (saw). Zie suran 9 verzen 11 en 12 en de ahadith o.a. uit Sahih Bukhari.
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 23 januari 2007 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soera 4:34(4:35) : De deugdzame vrouwen echter zijn de in ootmoed staanden en welke de verborgenheid behoeden door de behoeding van Allah. Maar zij, van wie gij opstandigheid vreest, vermaant haar en vermijdt haar op de rustplaatsen en slaat haar. Maar indien zij u gehoorzaam worden, zoekt dan geen weg om haar te tuchtigen. Allah is waarlijk verheven en groot. Ook hebben veel mensen gehoord van verzen in de Koran als: Soera 8:65 : O gij profeet, spoor de gelovigen aan tot de strijd; indien er onder ulieden twintig zijn, die stand houden, zullen zij er tweehonderd overwinnen, en indien er honderd van u zijn, zullen zij er duizend overwinnen van de ongelovigen; zij zijn lieden, die geen inzicht hebben. Soera 47:4 : Wanneer gijlieden dus een ontmoeting hebt met hen, die ongelovig zijn, houwt dan in op de nekken en wanneer gij onder hen een bloedbad hebt aangericht, bindt hen dan in boeien. Dan daarna of begenadiging of loskoping, totdat de strijd zijn geweld heeft neergelegd. Aldus. En zo Allah wilde, zou Hij zichzelf tegen hen helpen, maar het is om ulieden met elkander te beproeven. En zij die gedood zijn op de weg Allah's, hun daden zal Hij niet teloor doen gaan. In sommige landen en met name in het Midden Oosten worden deze teksten gebruikt tegen joden en christenen. Veel mensen denken dat met deze "ongelovigen" de joden en christenen worden bedoeld en dat ze in een 'geestelijke oorlog' allemaal gedood moeten worden. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, kom! 't is omdat ik een flauw vermoed blijf houden over je ware "ik" dat ik je zal backen voor deze keer. Maar er geen misbruik van maken hé makker!
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er staat, dat staat er. In de koran mijn beste. Het boek dat volgens jou de enige heilige waarheid bevat. Slaan naar vrouwen en aanzetten tot geweld voor andersdenkenden. Sorry hoor, maar een God die dat van zijn volgelingen vraagt kan nooit een rechtvaardig God zijn. Ik heb alle recht om te zeggen dat ik zo'n God niet wil dienen. Als er al een God zou bestaan, dan moet hij onweerlegbaar rechtvaardig zijn voor alle mensen. Voor baby' en oudjes, voor lammen en atleten, voor idioten en genie's, voor arm en rijk, voor zieke en gezonde mensen, voor alle alle alle mensen. En niet alleen hier en vandaag, maar overal en door alle tijden heen. Anders is Hij niet rechtvaardig. Anders behandelt Hij niet al de mensen op een gelijke manier. Anders meet en weegt Hij met verschillende maten en gewichten en de Rechtvaardige zou dat nooit doen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#79 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Ik put daar geen spirituele kracht uit, maar ik ga ook geen black-power daaruit putten eh !