![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Als puntje bij paaltje komt voor de belangrijke zaken vallen rechts-light wel samen met rechts-hard.
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vlaams Belang is helaas momenteel een partij in crisis. Deze crisis gaat niet tussen Dewinter en Vanhecke, maar is veroorzaakt door de liberale postjesjagers die onderling bekvechten voor de postjes, het geld en de macht en hierbij ook nog de partijkopstukken tegen elkaar op dreigen te zetten. ZO KAN HET NIET LANGER ! Het wordt hoog tijd dat er orde op zaken wordt gesteld. Dit door beide kemphanen Jurgen Verstepen als Marie Rose Morel de deur te wijzen en een groot ideologisch congres te organiseren. Naast leden en mandatarissen van het Vlaams Belang moeten ook leden van de bevriende organisaties worden uitgenodigd, zoals Voorpost, NSV, VJW, KVHV, NJSV enzovoort. Laat de militanten dan op dit congres de koers van de partij bepalen. Hopelijk kan het Vlaams Belang dan eindelijk evolueren naar een nationaal solidaristische partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vrt teletekst: Verstrepen suggereert dat Morel zich voor de kar van Vanhecke laat spannen in diens strijd tegen Filip Dewinter. Goed gezien van Verstrepen, zo dom is hij niet... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Ik vind het eigenlijk wel straf, héél straf, als er in andere partijen eens interne kritiek is hoor je de VBers de loftrompet spelen over de democratie en vrijheid van meningsuiting als die op het matje geroepen worden maar nu dit ook eens voorkomt in het VB zelf... dan is het precies van geen tel meer... Héél maar dan ook héél merkwaardig.
![]() |
#29 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Het antwoord zal wel ja zijn: hij staat (letterlijk) op de loonlijst van het VB. Maar uiteraard is er geen enkele link tussen VB en NSV, zoals die steeds blijven beweren ![]() Laatst gewijzigd door TheBlackadder : 23 januari 2007 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Eerst uw feiten op een rijtje hebben, dan reageren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Er is een rechtsteeks verband tussen NSV en Vlaams Belang, terwijl dat ook bestaat tussen Voorpost en Vlaams Belang. Wie dat ontkent liegt en verloochent zijn vrienden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Meteen??? Hmmm dan mag je me daar toch eens een voorbeeldje van geven van iemand die METEEN is buitgevlogen die interne kritiek leverde. Ik vraag me dan af waar dit verschil zit en wat ik er vergeten bij te zeggen ben?
![]() |
#34 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
EDIT: voor de duidelijkheid: van de voorzitter van het NSV Laatst gewijzigd door TheBlackadder : 23 januari 2007 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Het vb is veel verstandiger daarin;als ze een paar keer teveel over de schreef gaan vliegen ze en terecht want als je dan toch zoals je hier zelf beweerd zegt dat ze te lang wachten zoals bij de vld dan maak je het nog erger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FF eerlijk hé,vergeet maar niet dat Uwe voorpost en NSV staan voor 50.000 stemmen,en al die andere 950.000 uit onvreden,tegen de vreemdelingen tegen tegen tegen tegen enz.........
![]() |
#37 |
Schepen
|
![]() Dus eigenlijk zeg je nu dat uw vorige opmerking niet klopt, en geef je Bartje en mezelf gelijk. Bedankt voor de eerlijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant zeg ik dus dat je bij het vb wel je mening mag verkondigen maar dat als je in naamvan het vb komt dat je je moet houden aan de standpunten van het vb. Nogmaals;als het vb zegt;wij zijn tegen de doodstraf dan moet je niet gaan zeggen in een interview of wat dan ook dat we er voor zijn,je mag zelf wel zeggen dat je er voor bent maar je moet je er bij neerleggen dat het vb standpunt is dat ze tegen de doodstraf zijn. Ik en filip dewinter zijn voor de doodstraf maar fdw zegt zelf;we hebben ervoor gestemd en de meerderheid heeft tegen de doodstraf gestemd dus heb ik er mij bij neergelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |