Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11?
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job 47 20,70%
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben 30 13,22%
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren 115 50,66%
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen 35 15,42%
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 23 januari 2007, 19:52   #1581
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door is da waar Bekijk bericht
ze hebben het wss zien aankomen of gedacht dat ze onoverwinnelijk waren en niemand het zou risceren om amerika thuis aan te vallen
wss?
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 20:00   #1582
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scofield Bekijk bericht
Maar dat kan je toch nooit verdedigen, als dat zou uitkomen zou dat een echte ramp en mediaorkaan worden, al die nabestaanden...
Misschien zouden die nabestaanden dan in de 9/11 truth movement terecht komen?
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 20:03   #1583
Scofield
Burger

Scofield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Misschien zouden die nabestaanden dan in de 9/11 truth movement terecht komen?
Als het daarbij zou blijven...
Scofield is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 20:12   #1584
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar dat kan je toch nooit verdedigen, als dat zou uitkomen zou dat een echte ramp en mediaorkaan worden, al die nabestaanden...
Indien het net de media is die alles onder controle heeft moeten we niets vrezen. Er zijn intussen al verscheidene voorbeelden die aantonen dat de media het 9-11 verhaal stuurt waar ze willen (cfr Charlie Sheen twijfelt aan officiële versie 11 september) Heb jij hier iets van in de media gezien (Radio, TV, geschreven pers, ...)? Nope, en terwijl de Us of A gedurende een week zowat op zijn kop heeft gestaan ...
Oud 23 januari 2007, 20:15   #1585
Scofield
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Indien het net de media is die alles onder controle heeft moeten we niets vrezen. Er zijn intussen al verscheidene voorbeelden die aantonen dat de media het 9-11 verhaal stuurt waar ze willen (cfr Charlie Sheen twijfelt aan officiële versie 11 september) Heb jij hier iets van in de media gezien (Radio, TV, geschreven pers, ...)? Nope, en terwijl de Us of A gedurende een week zowat op zijn kop heeft gestaan ...
Jawel hoor, ik heb daar toch wel wat over gehoord (reportage koppen en vooral internet, maar dat laatste is natuurlijk iets andere media...)
Oud 23 januari 2007, 20:16   #1586
Marlboro
Banneling

Standaard

Ik heb gewoon niet veel zin om dara meer uitleg aan te geven;de enige die ik weet die zo'n dingen doen zoals hun eigen opblazen en vliegtuigen doen neerstorte zijn moslims en hoofden afhakken ect....

En nu opeens zou het volgens de pro moslimvrienden hier bv blanke amerikanen ofzo zijn geweest?lol.
Maak dat een ander wijs.

En we zullen nog maar zwijgen van de lieverdjes die stonden te dansen en te springen toen die torens instorten.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 20:47   #1587
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jawel hoor, ik heb daar toch wel wat over gehoord (reportage koppen en vooral internet, maar dat laatste is natuurlijk iets andere media...)
Heb jij een datum van die koppen uitzending want het kan aan mij liggen maar in de archieven van koppen vind ik niets terug.

If not

Tx

En internet natuurlijk!!!!
Oud 23 januari 2007, 20:48   #1588
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ik heb gewoon niet veel zin om dara meer uitleg aan te geven;de enige die ik weet die zo'n dingen doen zoals hun eigen opblazen en vliegtuigen doen neerstorte zijn moslims en hoofden afhakken ect....

En nu opeens zou het volgens de pro moslimvrienden hier bv blanke amerikanen ofzo zijn geweest?lol.
Maak dat een ander wijs.

En we zullen nog maar zwijgen van de lieverdjes die stonden te dansen en te springen toen die torens instorten.
Oud 23 januari 2007, 22:16   #1589
Heftruck

Standaard

Citaat:
Jij moslimvriendje.
Oud 23 januari 2007, 22:18   #1590
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht

Maak dat een ander wijs.

Sommige mensen kijken verder.
Oud 24 januari 2007, 00:25   #1591
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alharb Bekijk bericht
Waarschijnlijk bedoel je met lokale feiten Palestina en Irak. In Irak worden veel aanslagen nochtans gepleegd door buitenlandse strijders, zoals dat ook in Afghanistan en Tsjetjenië het geval was/is.
Neen, ik specifieerde onmiddellijk Thailand als lokaal en Palestina en Irak pertinent NIET, het lijkt wel alsof U dat graag zou willen

Citaat:
Het Palestijnse conflict wordt door moslims overal ter wereld aangegrepen om jodenhaat goed te praten of erger. Kijk gewoon al naar de bijdragen van Bruut Geweld, Werkgroep Morkhoven, Samrah en Ashrawi hier op het forum.
Het Palestijns-Israelisch conflict is veel te complex om hier in 5 lijnen te bespreken en euh, Bruut Geweld heeft zijn naam en avator goed gekozen want hij drukt zich toepasselijk uit maar zijn posts zitten meestal veel dichter bij de waarheid dan de burgers die de gemiddelde berichtgeving volgen en de Israël-VS-doctrine zo maar verorberen.

Allez, nu we toch bezig zijn: Het Palestijns-Israelisch conflict wordt langs beide kanten gebruikt én misbruikt maar stel U eens in hun schoenen (of moet ik een plan van het door de VN oorspronkelijk goedgekeurd plan in bijlage tonen). En dan nog

Citaat:
Zoals ik eerder al zei, die situatie met de moslims is al veel ouder dan de macht van de neocons. Neem even als voorbeeld de moslimbroederschap: zij beschouwen ieder regime dat de sharia niet invoert als afvalligen en zij proberen daar staatsgrepen tegen te plegen, zie de moord op Saddat en de slachting in Hama. De moslimbroederschap is opgericht in 1928, nog voor Israël bestond, de neocons waren nog niet eens geboren en de VS hield op dat ogenblik een issolationistische koers aan. Op het einde van de jaren twintig was de dekolonisatie ingezet, en begon de elite in de voormalige kolonies gebruik te maken van het eigen cultureel erfgoed om zich politiek te profileren, in dit geval is dat het islamisme.
De VS volgde inderdaad een issolationistische koers, wie heeft daar dan verandering in gebracht? De Moslims? (Denk goed na voor U hier op aanwoord)

Ga jij ook eens terug in de geschiedenis en vergelijk appelen met appels, de kruistochten om er snel een voorbeeld aan te plakken

Citaat:
Blijf jij maar gerust geloven in infantiele samenzweringen, het gaat er bij jou precies toch niet in dat andere culturen ook andere doelen en een eigen dynamiek kunnen hebben. Een mooi staaltje van westers universalisme. Zolang je maar het woord "neo-con" of "Bush" in iedere zin kan gebruiken.
En geloof jij dan maar in je domme, kritiekloze beeld dat jou wordt geserveerd en waarvoor je geen 5 minuten moet nadenken of waarbij je niet stil hoeft te staan. Het maakt je leven waarschijnlijk een heel stuk eenvoudiger, ik maak liever mijn eigen keuzes.

Informeer U eens grondig en het kan goed zijn dat je binnen een half jaar totaal anders gaat kraaien, je moet natuurlijk wel durven én er de tijd voor nemen.

Laatst gewijzigd door Gun : 24 januari 2007 om 00:27.
Oud 24 januari 2007, 10:35   #1592
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Sommige mensen kijken verder.
.... en zien allemaal rare beesten in wolken-formaties en roepen daarmee maar een angstklimaat in het leven ter meerder eer en glorie van zichzelf en/of hun portemonee.
(koop dit boek : "de geheime opmars van de wolkenbeesten. Wat de mainstream media u NIET vertelt en waarom!" )

Als dan wetenschappelijk wordt aangetoond dat wolken-beesten in feite slechts interpretaties zijn van onschuldige en normale wolkenformaties, wordt dergelijke studie, en de wetenschappers erachter, verdacht gemaakt en ingedeeld bij de samenzweerders.
De wapens van believers (sinds mensenheugnis trouwens) : suggestie en selectiviteit.

Geloof wat je wil, maar heb niet de pretentie het 'waarheid' te noemen als er geen solide en verifieerbare argumenten voor bestaan.

Laatst gewijzigd door parcifal : 24 januari 2007 om 10:37.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2007, 11:01   #1593
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Geloof wat je wil, maar heb niet de pretentie het 'waarheid' te noemen als er geen solide en verifieerbare argumenten voor bestaan.
Er bestaan wel solide argumenten voor, en nu heb ik het niet alleen over chemtrails, Heftruck had het trouwens niet over Chemtrial. Wat jullie doen is een afgezwakte vorm van "ik geloof het alleen als ik het met mijn eigen ogen zie", met dat je dan nog een steunt op allerhande autoriteitsargumenten zoals "als het in de mainstream media komt zal het wel waar zijn, zoveel mensen kunnen niet mis zijn, zoveel samenzweerder kunnen er niet zijn, zoveel experts kunnen niet mis zijn enz"....

Het bestaan van UFO's of van een verborgen elite die wereldevenementen stuurt kan volledig overtuigend gebracht worden zonder er ooit iets van met je eigen ogen te zien of via de mainstream ervan te vernemen, als je voldoende informatie bestudeert.

De meeste mensen beseffen gewoon niet dat de mainstream media en de educatieve instellingen grotensdeels hun beeld van de wereld bepalen. Ze denken dat hun geloof van hoe de wereld is overeenkomt met hoe de wereld echt is.

Je kan het evengoed omgekeerd zeggen dat jij de pretentie hebt deze informatie te veroordelen naar waarheidswaarde terwijl het jij het niet bestudeert hebt, want dat heb je duidelijk niet gedaan.
Oud 24 januari 2007, 11:08   #1594
Scofield
Burger

Standaard

Citaat:
Heb jij een datum van die koppen uitzending want het kan aan mij liggen maar in de archieven van koppen vind ik niets terug.

If not

Tx

En internet natuurlijk!!!!
Nee, ik weet da datum niet meer, maar dacht dat dat rond september 2006 was.
Oud 24 januari 2007, 11:24   #1595
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

alharb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, ik specifieerde onmiddellijk Thailand als lokaal en Palestina en Irak pertinent NIET, het lijkt wel alsof U dat graag zou willen
Ten eerste hebt u nergens aangegeven wat volgens u lokaal is en wat niet. Ten tweede, Thailand, waar moslims niet onderdrukt worden door de boeddhistische meerderheid, maar dan toch burgers vermoorden in het zuiden van het land ? En zoals gewoonlijk is het grootste deel van de moslims niet betrokken bij het geweld, maar gebaren ze wel van krommen haas en profiteren ze later mee van de overwinningen van de extremisten. Spijtig genoeg is dat niet lokaal, eerder een wereldwijd fenomeen. De islam is de meest imperialistische religie/ideologie ter wereld, overal waar de islam komt, wordt door middel van geweld de dissidente stem het zwijgen opgelegd, moet iedereen Arabisch leren, draagt iedereen dezelfde kleren,...
Citaat:
Het Palestijns-Israelisch conflict is veel te complex om hier in 5 lijnen te bespreken en euh, Bruut Geweld heeft zijn naam en avator goed gekozen want hij drukt zich toepasselijk uit maar zijn posts zitten meestal veel dichter bij de waarheid dan de burgers die de gemiddelde berichtgeving volgen en de Israël-VS-doctrine zo maar verorberen.
Bruut Geweld is gewoon een weinig subtiele antisemiet.
Citaat:

Allez, nu we toch bezig zijn: Het Palestijns-Israelisch conflict wordt langs beide kanten gebruikt én misbruikt maar stel U eens in hun schoenen (of moet ik een plan van het door de VN oorspronkelijk goedgekeurd plan in bijlage tonen). En dan nog
Stel u dan ook eens in de plaats van de Israëlische burgers die het risico lopen uiteen gereten te worden iedere keer ze de bus nemen.
Een risico dat fel verkleind is sedert de bouw van de muur.
Citaat:
De VS volgde inderdaad een issolationistische koers, wie heeft daar dan verandering in gebracht? De Moslims? (Denk goed na voor U hier op aanwoord)
Die issolationistische koers had te maken met WO I, de VS was de oorlog beu. Ik haalde die aan om aan te tonen dat de VS geen rol van belang heeft gespeeld in de heropleving van het islamisme.
Citaat:
Ga jij ook eens terug in de geschiedenis en vergelijk appelen met appels, de kruistochten om er snel een voorbeeld aan te plakken
Appels met appels, en dan kom jij af met de kruistochten
Komaan, dat is al 800 jaar geleden, onze maatschappij is wel op ieder vlak ingrijpend veranderd in de laatste 800 jaar.
Citaat:
En geloof jij dan maar in je domme, kritiekloze beeld dat jou wordt geserveerd en waarvoor je geen 5 minuten moet nadenken of waarbij je niet stil hoeft te staan. Het maakt je leven waarschijnlijk een heel stuk eenvoudiger, ik maak liever mijn eigen keuzes.

Informeer U eens grondig en het kan goed zijn dat je binnen een half jaar totaal anders gaat kraaien, je moet natuurlijk wel durven én er de tijd voor nemen.
Ik maak ook mijn eigen keuzes. Denk je nu echt dat ik kritiekloos alle mistoestanden zoals deze met Halliburton e.d. aanvaard ? Ik ben ook absoluut geen ethisch conservatief of aanhanger van collectivistische bullshit, dus de neo-cons zijn niet aan mij besteed. Dat betekent anderzijds nog niet dat ik daarom verval in de meest belachelijke samenzweringstheorieën. Want, er bestaat nog een hele grote hele grijze zone tussen wit en zwart, een inzicht dat normaal gezien komt met de jaren.
Oud 24 januari 2007, 12:39   #1596
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Je kan het evengoed omgekeerd zeggen dat jij de pretentie hebt deze informatie te veroordelen naar waarheidswaarde terwijl het jij het niet bestudeert hebt, want dat heb je duidelijk niet gedaan.
Exodus,
het is heel eenvoudig hoor :
De bewijslast van elk van die samenzweringstheorien (een boel toch wel)
ligt bij jou en je geestesgenoten.

Zolang je geen overtuigende case kan opbouwen, zal je nooit je gelijk halen.
Zo simpel is het.

En zeggen dat 'ik het niet bestudeerd' heb (en zovele duizenden anderen met mij) is a) belachelijk, b) onwaar en beledigend, c) een schaamlapje om te verbergen dat de keizer (of beter : de believer) geen kleren aanheeft.
Er zijn wel bepaalde criteria voor wat ik bestudeer.
Ellenlange youtube video's die niks concreet kunnen brengen bekijk ik idd niet meer.
Ook koop ik geen boeken.
Voor de rest wacht ik nog altijd (geeuw) op dat zogenaamd overtuigend bewijs.
Als je intellectuelen en journalisten wil overtuigen ga je toch eerst minstens mij moeten kunnen overtuigen.

Laatst gewijzigd door parcifal : 24 januari 2007 om 12:39.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2007, 13:40   #1597
exodus

Standaard

Citaat:
.
Ik maak ook mijn eigen keuzes. Denk je nu echt dat ik kritiekloos alle mistoestanden zoals deze met Halliburton e.d. aanvaard ? Ik ben ook absoluut geen ethisch conservatief of aanhanger van collectivistische bullshit, dus de neo-cons zijn niet aan mij besteed. Dat betekent anderzijds nog niet dat ik daarom verval in de meest belachelijke samenzweringstheorieën. Want, er bestaat nog een hele grote hele grijze zone tussen wit en zwart, een inzicht dat normaal gezien komt met de jaren.
Tuurlijk zijn er grijze zones, dat sluiten de samenzweringstheorien niet uit, als je dat denkt heb je er een verkeerd beeld van. Je oordeelt hier weer zonder onderzoek. Het woord belachelijk verraadt dat je handelt vanuit een vooroordeel en wat je denkt dat mogelijk is en wat niet.
Oud 24 januari 2007, 13:45   #1598
exodus

Standaard

Citaat:
Exodus,
Dat is niet zo: wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Citaat:
Zie hierboven, zolang men niet wil kijken, zal men ook geen overtuigende case zien.

Citaat:
En zeggen dat 'ik het niet bestudeerd' heb (en zovele duizenden anderen met mij) is a) belachelijk, b) onwaar en beledigend, c) een schaamlapje om te verbergen dat de keizer (of beter : de believer) geen kleren aanheeft.
Ellenlange youtube video's die niks concreet kunnen brengen bekijk ik idd niet meer.
Ook koop ik geen boeken.
Als je intellectuelen en journalisten wil overtuigen ga je toch eerst minstens mij moeten kunnen overtuigen.
Je geeft zelf toe dat je het niet wil bestuderen. Op je bespreking van de Kevin Ryan video gaan we ook nog lang moeten wachten denk ik. Het is niet de eerste keer dat je toont dat je het niet interesseert en er van onder muist op zo'n manier.

Je hebt het niet bestudeert, en dit is geen leugen. Het bewijs zal niet naar je toekruipen, jij moet het willen opzoeken, ongeacht of je het mogelijk acht og niet, en dat doe je niet.

De bewijslast ligt niet bij ons, wij kunnen slecht zaken aanbrengen en zeggen dat er bewijs is. Jij moet nog altijd moeite doen, want zonder een beetje moeite zal men het nooit inzien.
Oud 24 januari 2007, 15:04   #1599
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Exodus,

Zo simpel is het.

Ook koop ik geen boeken.
Het probleem is dat u verwacht dat "wij" U overtuigen. Dat is nooit de bedoeling geweest. Zoals vele C.T.'s(Alex Jones, Dr. Steven Greer(geniale man), Steven E. Jones, ...) zeggen, "geloof ons niet op ons woord, zoek het zelf op". Als het u echt interesseert, maak dan uw eigen opzoeking(en misschien verder kijken dan WIki of "......." + hoax typen op google, wat een patent blijkt te zijn bij sommige forumleden), probeer 'open minded' te zijn en vooral, veronderstel niet dat wij als 'mens' alles kennen of kunnen begrijpen. Zoveel moet nog ontdekt worden dat we moeten aanvaarden dat er misschien iets gebeurt buiten het gemiddelde bewustzijn dat wij nog niet kunnen assimileren(UFO fenomeen bv.).Wij ook moeten doen met die overvloed aan bu...it(waaronder veel desinformatie), maar blijven toch verder zoeken. De bedoeling van een cover up is dat geinteresseerde mensen er niet meer aan uit geraken en het uitpluizen opgeven.
Wat Exo en Pindar doen is info van hun opzoekingen ter beschikking zetten, waarvoor alvast mijn dank o.a., en het is aan uzelf om uzelf te overtuigen. Natuurlijk is niet alles 100% correct, maar bij de info die wel juist is kunt u sommige conclusies trekken. En als u echt een diepgaande onbevooroordeeld onderzoek heeft gemaakt, en besloten hebt dat dit bu...it is, kunt u ons meedelen(liefst met argumenten) waarom u dit vindt, om ook onze ogen te openen. Maar ik vrees voor een arrogante, refuterende reply...

MVG.

PS;Videos niet bekijken, tot dan toe, maar geen boeken lezen...
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2007, 16:09   #1600
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Het probleem is dat u verwacht dat "wij" U overtuigen. Dat is nooit de bedoeling geweest. Zoals vele C.T.'s(Alex Jones, Dr. Steven Greer(geniale man), Steven E. Jones, ...) zeggen, "geloof ons niet op ons woord, zoek het zelf op". Als het u echt interesseert, maak dan uw eigen opzoeking(en misschien verder kijken dan WIki of "......." + hoax typen op google, wat een patent blijkt te zijn bij sommige forumleden), probeer 'open minded' te zijn en vooral, veronderstel niet dat wij als 'mens' alles kennen of kunnen begrijpen. Zoveel moet nog ontdekt worden dat we moeten aanvaarden dat er misschien iets gebeurt buiten het gemiddelde bewustzijn dat wij nog niet kunnen assimileren(UFO fenomeen bv.).Wij ook moeten doen met die overvloed aan bu...it(waaronder veel desinformatie), maar blijven toch verder zoeken. De bedoeling van een cover up is dat geinteresseerde mensen er niet meer aan uit geraken en het uitpluizen opgeven.
Wat Exo en Pindar doen is info van hun opzoekingen ter beschikking zetten, waarvoor alvast mijn dank o.a., en het is aan uzelf om uzelf te overtuigen. Natuurlijk is niet alles 100% correct, maar bij de info die wel juist is kunt u sommige conclusies trekken. En als u echt een diepgaande onbevooroordeeld onderzoek heeft gemaakt, en besloten hebt dat dit bu...it is, kunt u ons meedelen(liefst met argumenten) waarom u dit vindt, om ook onze ogen te openen. Maar ik vrees voor een arrogante, refuterende reply...

MVG.

PS;Videos niet bekijken, tot dan toe, maar geen boeken lezen...

Zoals ik ook al zo vaak gezegd heb! Ik verwacht niemand te overtuigen,
Dat moet je echt zelf doen! Er zijn al genoeg mensen die een ander willen overtuigen. Zoals gezegd zet ik de info hier neer en mensen kijken maar wat ze er mee doen. men noemt dit met een deftig woord: "geestelijke vrijheid".
Wel fijn om eens een compliment te krijgen ipv een ridiculisatie.
Zulke zaken houden me op de been! thanx!

Pin d' ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be