![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Staatssecretaris
|
![]() Zoals ik zeg... Hun uitspraken e.d. (incl. programma) zullen wel salonfähiger overkomen maar als de uiteindelijke keuze zich stelt om voor hun idealen te kiezen (ik blijf erbij, de NSV-kleuren draag je heel je leven!) zullen ze hun verruimers laten vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat men NSV-kleuren gans zijn leven draagt vind ik een goed idee -het fameuze Lebensbundesprinzip- maar in de realiteit blijken die kleuren wel wat af te gaan in de was door de jaren heen om het zo te zeggen. Hallo Soetkin Collier, om er maar één te noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 24 januari 2007 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Men moet gewoon de consequentie aanvaarden van de partijomstandigheid. Omdat politieke principes voor mij belangrijker zijn dan stemmen en extra zetels halen, ben ik dan ook niet partijpolitiek actief. Laatst gewijzigd door grossfaz : 24 januari 2007 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Nou, ik heb het hier al jarenlang al gezegd op dit forum dat ik Morel nooit heb vertrouwd, het is jammer voor al die VB-aanhangers dat mijn 'prophecy' maar weer eens uitkomt.
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Kom, weerleg het maar...
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iedereen uit de weg ruimen voor de postjes die staan op radicale principes en anderzijds alles en nog wat binnenhalen ongeacht ideologie, afkomst en principes... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Soit, wie in de partijpolitiek gaat om de wereld te gaan verbeteren die blijft beter thuis, als ge al niet naar huis gespeeld wordt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Dat is een feit.
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een waarheid van het formaat Empire State Building... van zodra postjes te verdelen vallen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Staatssecretaris
|
![]() mensen die niet eens bij VB zitten zeggen wat de partij zou moeten doen of anders gaan ze wat meemaken, mooi hoor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Ik geef enkel mijn mening. Hoeveel keer heeft het Vlaams Belang niet gezegd hoe de VLD zou moeten reageren op bepaalde dingen? Gaat u nu ook stoppen met commentaar geven op de SP.a, Groen!, etc...?
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 24 januari 2007 om 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() ik zit dan ook niet te zeggen dat die partijen moeten doen wat ik goed vind en dat ze maar moeten luisteren of anders gaan ze wat meemaken..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() Het cordon werpt blijkbaar zijn vruchten af. De realiteit begint door te dringen tot in de rangen en zeker na "de verkiezingen van de laatste kans".
De partijtop beseft maar al te goed dat het geen stemmen blijft regenen en dat men voor een beleidsdeelname zowiezo compromissen zal moeten sluiten en één van die compromissen is natuurlijk de figuur van FDW. Vanhecke hoopt tevergeefs op gratie en ooit eens een echt belangrijke functie, dus het is enkel maar wachten tot de broedermoord zich voltrekt. En grote versplintering van het rechtse front is niet ver meer af. Leve het cordon!
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Nee ik ben dol op goedwerkende beveiligingsmechanismes. Het cordon is er zo één.
![]() |
#78 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Waarom geen onafhankelijken verkiezen (ieder met zijn overtuiging). Veel democratischer, geen staatssubsidies voor nodig etc...men kan zijn eigen lijn vormen en samen een beleidsprogramma afspreken tijdens de regerings en parlementsvorming...samen een beleid in elkaar steken dat krachtig is en geen onnodige partijprogramma's vereisen. Wat dat zijn lege dozen..men zit daar jaren studiewerk in te steken om dan tot de vaststelling te komen dat men het nooit zal kunnen realiseren. Piet snot ziet er zelfs het nut nog niet van in. Particratie geen democratie! http://nieuw-vrijland.blogspot.com Laatst gewijzigd door Vrijgevochten : 24 januari 2007 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |