Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

Discussietools
Oud 24 januari 2007, 16:11   #121
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Waarom zou ik zinsleven nodig hebben, ik weet niet eens wat dat is?

Ik ben helemaal niet op zoek naar zingeving, ik zie daar het nut niet van in. Ik ben misschien hopeloos in jou ogen, maar geloof me maar dat ik dat niet ben. Zoeken naar iets wat niet bestaat, dat noem ik pas zinloos en hopeloos bezig zijn.

In alle geval bedankt voor je antwoord. Ik weet nu dat ik God helemaal niet moet zoeken. Je hebt bevestigd wat ik al dacht.

Met alle respect.
Paulus.
Het is maar wat je begrijpt onder "genade" van god ! Mensen die in armoede leven begrijpen dat beter, aangezien je verblindt bent met het luxe van deze wereld kan je ook die genade niet inzien !
Oud 24 januari 2007, 16:16   #122
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik zo overkom, sorry, het was niet mijn bedoeling.
Ik denk dat de interpretatie afhankelijk is van wat er staat, maar los daarvan heb je natuurlijk gelijk.
Ik veronderstel dat dit uit de Bijbel komt?
Inderdaad je hebt gelijk.
Ik probeer gewoon mezelf te zijn hoor en ik verkracht niks of niemand.
Sorry dan, dat ligt zeker niet in mijn bedoeling.
Ik had bij nader inzien inderdaad beter een andere vergelijking gebruikt. Wellicht nam je het nogal letterlijk. Het lag niet inmijn bedoening je te kwetsen maar om iets duidelijk te maken.

Paulus.
Jep kwam uit de bijbel! (oud testament)
Voor de rest snappen we elkaar...
Verder moet ik zeggen dat ik mij heel goed kan vinden in wat u hier poneert...
largo_w is offline  
Oud 24 januari 2007, 16:24   #123
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Het is maar wat je begrijpt onder "genade" van god ! Mensen die in armoede leven begrijpen dat beter, aangezien je verblindt bent met het luxe van deze wereld kan je ook die genade niet inzien !
Als ik het niet kan inzien doordat ik verblind ben dan pleit ik onschuldig. Niet dat ik daarmee akkoord zou gaan, maar om gewoon jou tegemoet te komen door jou redenering te volgen.

Ik heb trouwens ook niet om mijn rijkdom gevraagd. Ik ben ermee geboren.

Volgens mij, ben ik helemaal niet verblind. Volgens mij, zie jij dingen die er niet zijn, maar dat is wat anders.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 24 januari 2007, 22:55   #124
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Weet je lincoln...

Als er een God zou bestaan en die God is Allah van de moslims...

En ik kom voor Hem te staan na mijn dood...

Dan zal ik tot Allah kunnen zeggen: "Ik heb het aan uw dienaren gevraagd, maar ze hebben mij niet geantwoord. Ze zeiden eerst dat ik te dom was en daarna dat ik te verblind was"

En Allah zal weten dan ik niet lieg.

En als Allah dan vraagt wie het was die me dat zei...

Jammer lincoln echt jammer.

Al wat ik vroeg was één simpele reden, waarom ik God zou moeten zoeken.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 25 januari 2007, 10:23   #125
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet je lincoln...

Als er een God zou bestaan en die God is Allah van de moslims...

En ik kom voor Hem te staan na mijn dood...

Dan zal ik tot Allah kunnen zeggen: "Ik heb het aan uw dienaren gevraagd, maar ze hebben mij niet geantwoord. Ze zeiden eerst dat ik te dom was en daarna dat ik te verblind was"

En Allah zal weten dan ik niet lieg.

En als Allah dan vraagt wie het was die me dat zei...

Jammer lincoln echt jammer.

Al wat ik vroeg was één simpele reden, waarom ik God zou moeten zoeken.

Paulus.
1. Er is maar 1 God, dus mijn God is jouw God.

2. Ik denk dat je het antwoord op je vraag wel ergens in de torah - bijbel - koran kan vinden.

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 25 januari 2007 om 10:24.
Uh-Huh is offline  
Oud 25 januari 2007, 10:37   #126
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht

2. Ik denk dat je het antwoord op je vraag wel ergens in de torah - bijbel - koran kan vinden.

Mijn vraag is niet waar ik ze kan vinden, maar waarom ik God zou moeten zoeken.

Bovendien, als zij zou te vinden zijn in wat voor geschriften dan ook... Bedenk dan dat de gewone werkmens nog maar een goeie honderd jaar kan lezen. En dan spreek ik nog maar over het meer ontwikkelde vrije Westen.

Als er een God zou bestaan, zou het 'kunnen lezen' geen voorwaarde zijn om Hem te vinden. Denk maar aan jonge kinderen, analfabeten en dyslectische mensen, blinden noem maar op....

Neen. Een ware God zou een God van alle mensen moeten zijn. Van baby's tot oudjes, van armen en rijken, van zieken en gezonden, van idioten en genie's, van slaaf tot koning, van alle alle mensen en dat niet alleen vandaag, maar door alle tijden heen.

Jou God discrimineert mensen die de Heilige Schriften niet hebben of niet kunnen lezen. Dat is geen rechtvaardig God. Zo'n God is geen God.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 25 januari 2007 om 10:39.
Paulus is offline  
Oud 25 januari 2007, 10:48   #127
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:

Bovendien, als zij zou te vinden zijn in wat voor geschriften dan ook... Bedenk dan dat de gewone werkmens nog maar een goeie honderd jaar kan lezen. En dan spreek ik nog maar over het meer ontwikkelde vrije Westen.

Als er een God zou bestaan, zou het 'kunnen lezen' geen voorwaarde zijn om Hem te vinden. Denk maar aan jonge kinderen, analfabeten en dyslectische mensen, blinden noem maar op....

Neen. Een ware God zou een God van alle mensen moeten zijn. Van baby's tot oudjes, van armen en rijken, van zieken en gezonden, van idioten en genie's, van slaaf tot koning, van alle alle mensen en dat niet alleen vandaag, maar door alle tijden heen.

Jou God discrimineert mensen die de Heilige Schriften niet hebben of niet kunnen lezen. Dat is geen rechtvaardig God. Zo'n God is geen God.

Paulus.
Ja, mensen worden op aarde "gediscrimineerd" door God (als je het zo wil stellen). Dus wees blij dat jij niet tot die mensen behoort. Maar God heeft in de koran gezegd dat hij daar wél rekening mee zal houden na je dood, wanneer je je moet verantwoorden voor je daden op de aarde. God is nooit onrechtvaardig.

En over die geschriften: niet alle profeten die door God waren gezonden, hadden geschriften. Er waren er bij die, met behulp van God, bv. wonderen/mirakels konden verrichten. Dat waren toen de "tekenen" om te geloven in God.

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 25 januari 2007 om 10:49.
Uh-Huh is offline  
Oud 25 januari 2007, 11:05   #128
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, mensen worden op aarde "gediscrimineerd" door God (als je het zo wil stellen). Dus wees blij dat jij niet tot die mensen behoort. Maar God heeft in de koran gezegd dat hij daar wél rekening mee zal houden na je dood, wanneer je je moet verantwoorden voor je daden op de aarde. God is nooit onrechtvaardig.

En over die geschriften: niet alle profeten die door God waren gezonden, hadden geschriften. Er waren er bij die, met behulp van God, bv. wonderen/mirakels konden verrichten. Dat waren toen de "tekenen" om te geloven in God.
Een God of wie dan ook, die discrimineert, is hoe dan ook onrechtvaardig.

Ik zie geen reden waarom ik God zou moeten zoeken. Zeker geen onrechtvaardig God. Die reden kun je niet geven. Omdat het iets is wat je gelooft, maar niet iets wat je weet. Je denkt dat alleen maar en duizenden met je. Ik vraag me af waarom eigenlijk.

Ik zie niet in waarom ik God zou nodig hebben of Hij mij.

Maar ik geef toe, we zijn nu wel heel ver afgeweken van het onderwerp. 'De vragen', werden uiteindelijk toch niet beantwoord.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 25 januari 2007 om 11:23.
Paulus is offline  
Oud 25 januari 2007, 11:27   #129
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Mooie woorden.

Maar geen reden waarom ik God zou moeten zoeken. Die reden kun je niet geven. Omdat het iets is wat je gelooft, maar niet iets wat je weet. Je denkt dat alleen maar en duizenden met je. Ik vraag me af waarom eigenlijk.

Ik zie niet in waarom ik God zou nodig hebben of Hij mij.

Maar ik geef toe, we zijn nu wel heel ver afgeweken van het onderwerp. 'De vragen', werden uiteindelijk toch niet beantwoord.

Paulus.
Ok, ik zal dan nog een laatste keer antwoorden op je vraag: waarom moet ik God zoeken?

(vanuit het perspectief van een gelovige)

God heeft jou inderdaad niet nodig, maar jij Hem wel. Wie voorziet jou anders van het eten, drinken, enz... dat je nodig hebt? Jij hebt echt wel de aarde nodig om te overleven. En die en het heelal zijn een creatie van God en dus kan Hij met ze doen wat Hij wil. Als Hij zin heeft om deze creatie te vernietigen/op te heffen en een andere in de plaats te maken, dan zal Hij dat doen. Zoals Hij ook heeft gezegd/beloofd in de koran: einde van de wereld enz... En God heeft ook gezegd wat de bedoeling is van deze creatie: Hij heeft de mens enkel gemaakt voor Zijn aanbidding, want Hij vindt het leuk om aanbeden, geprezen te worden voor Zijn werk.. en terecht ook. De precieze reden dat je God moet zoeken is om niet gestraft te worden voor het "vergeten" van God en wat Hij voor je heeft gedaan en doet. Dat vind Hij namelijk nogal ondankbaar.
Uh-Huh is offline  
Oud 25 januari 2007, 11:52   #130
ronnydecoster
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

Voorspoed kan het geloof van een rechtschapen persoon op de proef stellen. Het streven naar materiële voorspoed kan tot het verlies van geloof leiden (1 Tim: 6:9-10). Maar voorspoed kan geloof ook op een andere manier op de proef stellen. Wanneer een rechtvaardige ziet dat veel onrechtvaardigen in materieel opzicht welvarend zijn terwijl hij lijden moet verdurend zou hij in de verleiding kunnen komen een goddeloze handelwijze te volgen. Dit heeft zelfs sommige dienstknechten van Jehovah ertoe gebracht de waarde van het leiden van een rechtschapen leven in twijfel te trekken !!!. Je kunt natuurlijk weer zeggen het zijn allemaal mooie woorden, maar je moet maar eens het boek Psalm 73 eens lezen, en eens bijstil staan, want ik denk dat je bijna het zelfde gedachten had als Asaf. Ook al was Asaf bevoorrecht, laat zien dat de materiële voorspoed van goddeloze mensen een grote beproeving op zijn geloof bleek te zijn. Hoewel Asaf zich bewust was van Jehovah's goedheid, waren zijn voeten bijna afgeweken van rechtschapen weg. Waardoor was zijn geloof zo zwak geworden? Hij verklaarden: "Want ik werd afgunstig op de pochers, toen ik maar steeds de vrede der goddelozen zag. Want zij hebben geen doodsangsten; en hun lijf is vet. Zij verkeren zelfs niet in de moeite van de sterfelijke mens, en zij worden niet zo geplaagd als andere mensen. Door de materiële voorspoed van onrechtvaardige mensen werd Asaf afgunstig op hen. Zij schenen vrede te genieten. ondanks het feit dat zij op een oneerlijke manier rijkdommen vergaarden. In weerwil van hun slechte daden leken zij uiterlijke onbezorgd. Hun leven leek zelfs te eindigen zonder verschrikkelijke doodsangsten ! Soms stierven zij vredig en zelfverzekerd, zonder zich bewust te zijn van hun geestelijke nood. Sommige dienstknechten van God worden daartegen door pijnlijke ziekte en de dood. Asaf dacht ook dat God niet rechtvaardig was. Groet Ronny. Er is iets mis gegaan het was een antwoord op Paulus.

Laatst gewijzigd door ronnydecoster : 25 januari 2007 om 11:54.
ronnydecoster is offline  
Oud 25 januari 2007, 12:01   #131
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronnydecoster Bekijk bericht
Voorspoed kan het geloof van een rechtschapen persoon op de proef stellen. Het streven naar materiële voorspoed kan tot het verlies van geloof leiden (1 Tim: 6:9-10). Maar voorspoed kan geloof ook op een andere manier op de proef stellen. Wanneer een rechtvaardige ziet dat veel onrechtvaardigen in materieel opzicht welvarend zijn terwijl hij lijden moet verdurend zou hij in de verleiding kunnen komen een goddeloze handelwijze te volgen. Dit heeft zelfs sommige dienstknechten van Jehovah ertoe gebracht de waarde van het leiden van een rechtschapen leven in twijfel te trekken !!!. Je kunt natuurlijk weer zeggen het zijn allemaal mooie woorden, maar je moet maar eens het boek Psalm 73 eens lezen, en eens bijstil staan, want ik denk dat je bijna het zelfde gedachten had als Asaf. Ook al was Asaf bevoorrecht, laat zien dat de materiële voorspoed van goddeloze mensen een grote beproeving op zijn geloof bleek te zijn. Hoewel Asaf zich bewust was van Jehovah's goedheid, waren zijn voeten bijna afgeweken van rechtschapen weg. Waardoor was zijn geloof zo zwak geworden? Hij verklaarden: "Want ik werd afgunstig op de pochers, toen ik maar steeds de vrede der goddelozen zag. Want zij hebben geen doodsangsten; en hun lijf is vet. Zij verkeren zelfs niet in de moeite van de sterfelijke mens, en zij worden niet zo geplaagd als andere mensen. Door de materiële voorspoed van onrechtvaardige mensen werd Asaf afgunstig op hen. Zij schenen vrede te genieten. ondanks het feit dat zij op een oneerlijke manier rijkdommen vergaarden. In weerwil van hun slechte daden leken zij uiterlijke onbezorgd. Hun leven leek zelfs te eindigen zonder verschrikkelijke doodsangsten ! Soms stierven zij vredig en zelfverzekerd, zonder zich bewust te zijn van hun geestelijke nood. Sommige dienstknechten van God worden daartegen door pijnlijke ziekte en de dood. Asaf dacht ook dat God niet rechtvaardig was. Groet Ronny. Er is iets mis gegaan het was een antwoord op Paulus.
Koran (67:2): Die de dood en het leven heeft ingesteld, opdat Hij u moge beproeven wie onder u zich het beste gedraagt; en Hij is de Almachtige, de Vergevensgezinde.

Dus in principe is er een zekere onrechtvaardigheid nodig op aarde. Alleen zo kan God de mensen "testen".
Uh-Huh is offline  
Oud 25 januari 2007, 12:01   #132
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1)Dat is heel juist.
Maar de fout die je maakt is dat ge bij mensen ten rade gaat.
2) Zie je, dat is de fout die je maakt.
Torah, bijbel, koran een pot nat. Ze werden geschreven door mensen die dachten het licht gezien te hebben.
Erger zelfs, ze werden geschreven door mensen die het hoorden zeggen door mensen die het licht gezien hadden.
Bobke is offline  
Oud 25 januari 2007, 12:11   #133
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Torah, bijbel, koran een pot nat. Ze werden geschreven door mensen die dachten het licht gezien te hebben.
Erger zelfs, ze werden geschreven door mensen die het hoorden zeggen door mensen die het licht gezien hadden.
Maar die profeten hebben dat gedaan in opdracht van God. Hij heeft die altijd gestuurd om de mensen "iets" te helpen onthouden, want mensen zijn nogal "vergeetachtig".

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 25 januari 2007 om 12:12.
Uh-Huh is offline  
Oud 25 januari 2007, 12:22   #134
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
God heeft jou inderdaad niet nodig, maar jij Hem wel. Wie voorziet jou anders van het eten, drinken, enz... dat je nodig hebt? Jij hebt echt wel de aarde nodig om te overleven. En die en het heelal zijn een creatie van God en dus kan Hij met ze doen wat Hij wil. Als Hij zin heeft om deze creatie te vernietigen/op te heffen en een andere in de plaats te maken, dan zal Hij dat doen.
Raar. Als goddeloze heb ik meer eten en drinken dan vele godvrezende en godaanbiddende mensen. Dit zou toch al een belletje moeten laten rinkelen.

En waarom laat jouw allah het dan constant beven en overstromen in net die landen waar de mensen vijf maal per dag hun hoofd in het zand en hun kont in de lucht steken om allah te aanbidden? Beetje ondankbaar van allah toch?

Ik heb trouwens een heel legertje robotjes gemaakt die om de zoveel uur voor me komen buigen en me loven. doet me niks. Als ik ze anders programmeer dan maken ze om het uur een rondedansje.
rare god dat die zelf schepseltjes maakt om zichzelf te laten loven, lijkt wel op een psychologische afwijking.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 25 januari 2007 om 12:23.
circe is offline  
Oud 25 januari 2007, 12:25   #135
ronnydecoster
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Koran (67:2): Die de dood en het leven heeft ingesteld, opdat Hij u moge beproeven wie onder u zich het beste gedraagt; en Hij is de Almachtige, de Vergevensgezinde.

Dus in principe is er een zekere onrechtvaardigheid nodig op aarde. Alleen zo kan God de mensen "testen".
Maar Asaf kwam op andere gedachten, omdat de goddeloze voorspoed genieten, zei Asaf verder over hen : "Daarom heeft de hoogmoed hun tot halsketting gediend; het geweld omhult hen als een gewaad. Hun oog is uitgepuild van het vet; zij zijn de inbeeldingen van het hart te boven gegaan. Zij spotten en spreken over dat wat slechts is ; over afzetten spreken zij in verheven trant. Zij hebben hun mond in de hemel zelf gezet, en hun tong , die gaat rond op de aarde." Kwaaddoeners dragen trots als een halsketting, en hun gewelddaden zijn zo talrijk dat deze hen als een gewaad bedekken. Omdat zij vastbesloten zijn te doen waar zij zin in hebben, intimideren zij anderen. De ogen van de godelozen zijn niet hol, door gebrek aan voedsel, maar puilen uit van het vet, door corpulentie als gevolg van vraadzucht (Spreuken 23:20). Hun gekonkel is zo succesvol dat zij zelfs de inbeeldingen van hun hart overtreffen. Zij spreken in een trotse "verheven trant" over hun bedrog. Ja, zij zetten hun mond in de hemel, en hun tong gaat rond op de aarde! Omdat zij geen respect hebben voor wie dan ook in de hemel of op de aarde, bespotten zij God en belasteren zij mensen. Groet Ronny
ronnydecoster is offline  
Oud 25 januari 2007, 12:27   #136
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iedereen zoekt God.
Elke vorm van wetenschap is een zoektocht naar God.
Citaat:
Daarvoor hadden we de mondelinge verhalen die vertelden wat in boeken stond.
Citaat:
Dat is ook geen voorwaarde om hem te vinden.
Zelfs de meest primitieve volkeren geloven in het bestaan van een God.
Zij halen daarvoor hun inspiratie in wat god hen dagelijks openbaart.
Dat is wat we gewoonlijk natuurkrachten –wetten noemen.
Citaat:
Paulus.
Nee eigenlijk niet.
God heeft mij nooit gezegd welke boeken ik zou moeten raadplegen.
Dat deden mensen die beweerden dat zij de waarheid in pacht hadden.
Profeten noemt men die oplichters die zoals alle oplichters hun gelovigen verbieden hun woorden aan de werkelijkheid te toetsen.
Zij weten natuurlijk zelf wel dat hun onzin anders niet lang stand zou houden.
Ik haal liever mijn geloof in de kleitabletten die God ons toestuurt.
Ge weet wel, die dingen die we fossielen noemen.
En ja, ik kan natuurlijk niet alle kleitabletten zelf gaan lezen of zelf naar de Galaposeilanden gaan.
Daarom lees ik ook de boeken die door andere profeten geschreven werden.
Bobke is offline  
Oud 25 januari 2007, 12:29   #137
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

God heeft helemaal niets gezegd in de koran, dat waren mensen die niet eens zelf konden schrijven.
Bobke is offline  
Oud 25 januari 2007, 12:32   #138
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er waren er bij die, met behulp van God, bv. wonderen/mirakels konden verrichten. Dat waren toen de "tekenen" om te geloven in God.
Dus toch discriminatie ?
Waarom herhaalt hij zijn trucjes niet voor alle ongelovigen ?
Bobke is offline  
Oud 25 januari 2007, 12:39   #139
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En God heeft ook gezegd wat de bedoeling is van deze creatie: Hij heeft de mens enkel gemaakt voor Zijn aanbidding, want Hij vindt het leuk om aanbeden, geprezen te worden voor Zijn werk
Ja een egoïst is het wel als we gelovigen mogen geloven.
Laat dat nu juist een menselijk gebrek zijn.
Bobke is offline  
Oud 25 januari 2007, 12:47   #140
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronnydecoster Bekijk bericht
Voorspoed kan het geloof van een rechtschapen persoon op de proef stellen. Het streven naar materiële voorspoed kan tot het verlies van geloof leiden (1 Tim: 6:9-10).
Dat komt omdat het geloof zelf teert op het beloven van voorspoed.
Het beloofde land, het paradijs, de vermenigvuldiging van brood en vissen, wonderbaarlijke visvangst, het manna.
Sinds het westen het OCMW oprichtte stromen de andersgelovigen hier toe.
Ze hebben blijkbaar meer vertrouwen in onze God.
Bobke is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be