![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest snappen we elkaar... Verder moet ik zeggen dat ik mij heel goed kan vinden in wat u hier poneert... |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens ook niet om mijn rijkdom gevraagd. Ik ben ermee geboren. Volgens mij, ben ik helemaal niet verblind. Volgens mij, zie jij dingen die er niet zijn, maar dat is wat anders. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je lincoln...
Als er een God zou bestaan en die God is Allah van de moslims... En ik kom voor Hem te staan na mijn dood... Dan zal ik tot Allah kunnen zeggen: "Ik heb het aan uw dienaren gevraagd, maar ze hebben mij niet geantwoord. Ze zeiden eerst dat ik te dom was en daarna dat ik te verblind was" En Allah zal weten dan ik niet lieg. En als Allah dan vraagt wie het was die me dat zei... Jammer lincoln echt jammer. Al wat ik vroeg was één simpele reden, waarom ik God zou moeten zoeken. Paulus. |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 2. Ik denk dat je het antwoord op je vraag wel ergens in de torah - bijbel - koran kan vinden. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 25 januari 2007 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vraag is niet waar ik ze kan vinden, maar waarom ik God zou moeten zoeken. Bovendien, als zij zou te vinden zijn in wat voor geschriften dan ook... Bedenk dan dat de gewone werkmens nog maar een goeie honderd jaar kan lezen. En dan spreek ik nog maar over het meer ontwikkelde vrije Westen. Als er een God zou bestaan, zou het 'kunnen lezen' geen voorwaarde zijn om Hem te vinden. Denk maar aan jonge kinderen, analfabeten en dyslectische mensen, blinden noem maar op.... Neen. Een ware God zou een God van alle mensen moeten zijn. Van baby's tot oudjes, van armen en rijken, van zieken en gezonden, van idioten en genie's, van slaaf tot koning, van alle alle mensen en dat niet alleen vandaag, maar door alle tijden heen. Jou God discrimineert mensen die de Heilige Schriften niet hebben of niet kunnen lezen. Dat is geen rechtvaardig God. Zo'n God is geen God. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 januari 2007 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En over die geschriften: niet alle profeten die door God waren gezonden, hadden geschriften. Er waren er bij die, met behulp van God, bv. wonderen/mirakels konden verrichten. Dat waren toen de "tekenen" om te geloven in God. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 25 januari 2007 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie geen reden waarom ik God zou moeten zoeken. Zeker geen onrechtvaardig God. Die reden kun je niet geven. Omdat het iets is wat je gelooft, maar niet iets wat je weet. Je denkt dat alleen maar en duizenden met je. Ik vraag me af waarom eigenlijk. Ik zie niet in waarom ik God zou nodig hebben of Hij mij. Maar ik geef toe, we zijn nu wel heel ver afgeweken van het onderwerp. 'De vragen', werden uiteindelijk toch niet beantwoord. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 januari 2007 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(vanuit het perspectief van een gelovige) God heeft jou inderdaad niet nodig, maar jij Hem wel. Wie voorziet jou anders van het eten, drinken, enz... dat je nodig hebt? Jij hebt echt wel de aarde nodig om te overleven. En die en het heelal zijn een creatie van God en dus kan Hij met ze doen wat Hij wil. Als Hij zin heeft om deze creatie te vernietigen/op te heffen en een andere in de plaats te maken, dan zal Hij dat doen. Zoals Hij ook heeft gezegd/beloofd in de koran: einde van de wereld enz... En God heeft ook gezegd wat de bedoeling is van deze creatie: Hij heeft de mens enkel gemaakt voor Zijn aanbidding, want Hij vindt het leuk om aanbeden, geprezen te worden voor Zijn werk.. en terecht ook. De precieze reden dat je God moet zoeken is om niet gestraft te worden voor het "vergeten" van God en wat Hij voor je heeft gedaan en doet. Dat vind Hij namelijk nogal ondankbaar. |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ronnydecoster : 25 januari 2007 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus in principe is er een zekere onrechtvaardigheid nodig op aarde. Alleen zo kan God de mensen "testen". |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de fout die je maakt is dat ge bij mensen ten rade gaat. 2) Zie je, dat is de fout die je maakt. Torah, bijbel, koran een pot nat. Ze werden geschreven door mensen die dachten het licht gezien te hebben. Erger zelfs, ze werden geschreven door mensen die het hoorden zeggen door mensen die het licht gezien hadden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 25 januari 2007 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom laat jouw allah het dan constant beven en overstromen in net die landen waar de mensen vijf maal per dag hun hoofd in het zand en hun kont in de lucht steken om allah te aanbidden? Beetje ondankbaar van allah toch? Ik heb trouwens een heel legertje robotjes gemaakt die om de zoveel uur voor me komen buigen en me loven. doet me niks. Als ik ze anders programmeer dan maken ze om het uur een rondedansje. rare god dat die zelf schepseltjes maakt om zichzelf te laten loven, lijkt wel op een psychologische afwijking.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 januari 2007 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#136 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke vorm van wetenschap is een zoektocht naar God. Citaat:
Citaat:
Zelfs de meest primitieve volkeren geloven in het bestaan van een God. Zij halen daarvoor hun inspiratie in wat god hen dagelijks openbaart. Dat is wat we gewoonlijk natuurkrachten –wetten noemen. Citaat:
God heeft mij nooit gezegd welke boeken ik zou moeten raadplegen. Dat deden mensen die beweerden dat zij de waarheid in pacht hadden. Profeten noemt men die oplichters die zoals alle oplichters hun gelovigen verbieden hun woorden aan de werkelijkheid te toetsen. Zij weten natuurlijk zelf wel dat hun onzin anders niet lang stand zou houden. Ik haal liever mijn geloof in de kleitabletten die God ons toestuurt. Ge weet wel, die dingen die we fossielen noemen. En ja, ik kan natuurlijk niet alle kleitabletten zelf gaan lezen of zelf naar de Galaposeilanden gaan. Daarom lees ik ook de boeken die door andere profeten geschreven werden. |
||||
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat dat nu juist een menselijk gebrek zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het beloofde land, het paradijs, de vermenigvuldiging van brood en vissen, wonderbaarlijke visvangst, het manna. Sinds het westen het OCMW oprichtte stromen de andersgelovigen hier toe. Ze hebben blijkbaar meer vertrouwen in onze God. ![]() |
|
![]() |