![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook snap ik niet wat je nu aan't lullen bent. Er is toch een onderzoek gestart? Dat moet genoeg zijn voor de blanke rukkers van hier die hun wereldvisies opdringen aan andere landen. "Steun aan Egypte" is maar een bedenkelijk verband. In hoeverre weet jij dat die steun is? In hoeverre weet je dat de steun vanuit Europa er niet is? Of denk je dat FN Herstal niet massaal verkoopt aan Egypte ofzo? Zulke landen zijn hun voornaamste klanten. Dus als je consequent wilt zijn, moet je België alvast ook mee-nemen in uw lijstje van verantwoordelijken.
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moet gebeuren is de juiste benaming geven aan steun waarvoor. Geeft Belgie misschien geen steun aan regio's waar al wantoestanden gebeurt zijn misschien? Wil dit zeggen dat wij daarom dan deze wantoestanden steunen? Ik heb al duidelijk gemaakt wat mijn punt is in een eerdere post.
Laatst gewijzigd door illwill : 30 januari 2007 om 12:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nepal is wat België betreft een goed voorbeeld. Gelukkig heeft de koning het niet gehaald en is hij nu zijn macht kwijt.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |