Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 februari 2007, 00:06   #341
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
dus beschouw jij die man, en dat louter omwille van zijn huidskleur niet als een volwaardige schepen, als iemand die zijn ambt niet kan uitoefenen. Mooier staaltje van racisme was zelden te vinden.
Zijn allemaal uw woorden,niet de mijne.Ik heb dat nergens gezegd.
Ik heb niets gezegd over een niet of wel volwaardige schepen zijn,meer eerst eens goed lezen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 00:09   #342
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Wouter bkleedt een openbaar ambt. Vakbonden zijn privé-organistaties. Opmerkelijk dat jullie die zoveel neolibs hebben binnengehaald plots het verschil niet mùeer zien.
Tjiens,en ik die dacht dat vakbonden er voor alle mensen waren en vooral mensen zoals mij;de werkmens?
Leuk om te zien dat jij het hier duidleijk goedkeurt dat mensen zomaar opeens mogen buitengewipt worden omdat ze voor het vb zijn en/of op de lijst gestaan hebben.Waaronder trouwens zelfs allochtone kandidaten van het vb al buitengewipt zijn.De vakbonden zijn de grootste racisten die er zijn.
Oud 2 februari 2007, 00:15   #343
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dat is nu dikke zever. Diene gast is gewoon geadopteerd, heeft een vlaamse opvoeding gekregen en gedraagt zich als dusdanig.

De rest van uw post (weze er wel waarheid in te zitten) is in deze van geen belang.
Maar hij is dus geen etnische Vlaming.punt.
Oud 2 februari 2007, 00:16   #344
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
vreemdelingen en allochtonen? Wow zit daar ook nog een verschil tussen?
Inderdaad maar daar ben jij te dom voor om het ooit te snappen.
Oud 2 februari 2007, 00:17   #345
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Niet mee eens. Deze man is duidelijk perfect geïntegreerd in onze samenleving en is Vlaming onder de Vlamingen geworden.
Mee eens.
Oud 2 februari 2007, 00:17   #346
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Tuurlijk!!! Maar ze gaan het ontwerp of voorstel amenderen....

Die andere gemeente kan enkel Sint-Niklaas zijn!!
Oud 2 februari 2007, 00:20   #347
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Maar hij is dus geen etnische Vlaming.punt.
nou ja, mij maakt dat niet uit hoor. Dat is albert en flup en lorre ook niet hé (maar dat is nu wel geen vergelijking voor die Wouter).

allez: dat is Elio di rupo ook niet

of... ff denken... enfin er zijn voldoende mensen (ik spreek dan over geadopteerde mensen) met een ander kleurtje, maar met krèk dezelfde cultuur.
Mijn krantenverkoper vb.: zuid-indier, maar ne platte antwerpenaar! niet te doen! ik ga niet om de krant, ik ga om hem een goeiedag te kunnen zeggen!
(en ik niet alleen: die winkel staat tegenwoordig vol terwijl dat nooit was voordat hij hem overnam). Allemaal die racisten toch hé.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 februari 2007 om 00:31.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 00:24   #348
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door job Bekijk bericht
Ach, als dat koppel niet getrouwd wil worden door een Spirit-verkozene, da's dan toch hun probleem. Wat heeft dat trouwens met racisme te maken. Het is niet om dat 'de gazet' dat schrijft dat dat ook zo is.
Wellicht zullen er ook wel mensen zijn die niet door een VB-verkozene willen getrouwd worden....
Volledig mee eens.
Ik heb trouwens het ook nog niet uit de mond van dat koppel gehoord dat het om de reden is die men hier post.

En ik zou om heel eerlijk te zijn het ook niet zien zitten dat een spirit-sp-a'er mij trouwt.En huidskleur zal er al helemaal niets mee te maken hebben.
Oud 2 februari 2007, 00:31   #349
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest Bekijk bericht
Willockx? Nee bedankt, dan zou ik toch voor die zwarte hebben gekozen.. die ziet er in ieder geval sympathieker uit als de burgemeester
Das een feit .Willockx is een dikke leugenaar en heeft dit al bewezen door op een debat voor de verkiezingen tegen wim verrycken en die andere die op de eerste plaats stond te zeggen dat er in zijn paradijs de ster zelfs niets van problemen meer waren.Met die uitspraak alleen al heeft deze zich ferm belachelijk gemaakt en vooral een dikke leugenaar.
In plaatsen als de ster zijn er altijd wel problemen.
Oud 2 februari 2007, 00:35   #350
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
De 100den burgers die dagelijks slachtoffer worden van bag-en carjackings, diefstallen, gewapende overvallen, hebben er wel last van. Je hoeft niet zo self-centered op je eigen ikje te focussen Edina, een beetje empathie voor de slachtoffers van de verrijkers die overproportioneel onze gevangenissen verrijken mag ook wel.
Inderdaad.
Want ednake denkt;ik heb nog nooit last gehad van eender wat dus zal iedereen er wel geen last van hebben.Ik ben dat niet tegen gekomen en dat niet dus het is veilig in mijn stad.
Oud 2 februari 2007, 00:47   #351
Dogbert
Lokaal Raadslid

Dogbert's schermafbeelding

Standaard

Er wordt precies nogal afgeweken van het onderwerp maar kom

'T is natuurlijk wel confronterend als er de VB-ers een spiegel wordt voorgehouden. Altijd maar doen alsof er niks speciaal is aan hen maar zo'n onderwerp als dit toont maar aan dat onder het laagje vernis ... onvervalste racisten zitten.

In hemelsnaam niet willen trouwen met een schepen met een andere huidskleur ... maar zelf wel van uwe tak maken als er iemand met een hoofddoek in het gemeentehuis zit
Dogbert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 00:50   #352
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dogbert Bekijk bericht

'T is natuurlijk wel confronterend als er de VB-ers een spiegel wordt voorgehouden. Altijd maar doen alsof er niks speciaal is aan hen maar zo'n onderwerp als dit toont maar aan dat onder het laagje vernis ... onvervalste racisten zitten.

In hemelsnaam niet willen trouwen met een schepen met een andere huidskleur ... maar zelf wel van uwe tak maken als er iemand met een hoofddoek in het gemeentehuis zit
Hopla,weer zo'n appels en peren vergelijking,pf.
Oud 2 februari 2007, 00:53   #353
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Das een feit .Willockx is een dikke leugenaar en heeft dit al bewezen door op een debat voor de verkiezingen tegen wim verrycken en die andere die op de eerste plaats stond te zeggen dat er in zijn paradijs de ster zelfs niets van problemen meer waren.Met die uitspraak alleen al heeft deze zich ferm belachelijk gemaakt en vooral een dikke leugenaar.
In plaatsen als de ster zijn er altijd wel problemen.
Ik las ergens dat er serieuze financiele problemen waren omdat zijn "rasechte sintniklazenaars" het tegenwoordig vertikten om nog naar De Ster te gaan? Zeker geen abonnementen meer kochten en maakten dat hun eigen dochters (én vriendinnen) uit de buurt van het "muslims only" paradijs waren?

Ik las het niet alleen, ik weet mensen die er vlak naast (gingen) wonen omdat het vroeger zo leuk was en er nu amper nog willen komen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 01:18   #354
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik las ergens dat er serieuze financiele problemen waren omdat zijn "rasechte sintniklazenaars" het tegenwoordig vertikten om nog naar De Ster te gaan? Zeker geen abonnementen meer kochten en maakten dat hun eigen dochters (én vriendinnen) uit de buurt van het "muslims only" paradijs waren?

Ik las het niet alleen, ik weet mensen die er vlak naast (gingen) wonen omdat het vroeger zo leuk was en er nu amper nog willen komen.
Kan ik best geloven.
Ik ben daar wel eerlijk in als ik bv zeg dat je van vlamingen soms ook moet opletten al ligt dat getal al veel kleiner dan bij allochtonen die daar rond lopen.Ik heb het idd over mensen bestelen ect....
Het is niet zo dat alleen allochtonen zijn maar ook mss een zeer kleine groepje vlamingen.

Voor mij is dat simpel;ik zal er altijd voor zorgen dat ik geen risico's loop en ook niet door vlamingen al zal ik daar wel al iets beter op m'n gemak zijn natuurlijk en me toch iets meer zal durven riskeren zeker als je merkt dat het mensen zijn die naast je zitten/liggen goeie mensen zijn of goeie bedoelingen hebben.

Feit is dat het steeds allochtone jongeren zijn die het steeds krapuul uithangen in zo'n parken en/of zwembaden zoals bv in de warande in wetteren waar ik trouwens niet zover van woon.

13j geleden toen ik er nog veel ging was het nog allemaal goed te doen,de kans dat je je zak ofzo kwijt was toen je terug kwam uit het zwembad was heel klein,het gebeurde toen ook maar dus veel minder dan nu het geval is.
En ja,door de komst van heel veel allochtonen is het daar enorm verergert zowel in het zwembad waar de meiskes het slachtoffer zijn en ook buiten het zwembad waar zeer veel zakken en dergelijke meer worden gepikt maarja,ondanks ik de naakte waarheid zeg ben ik altijd een racist natuurlijk want de linksgezinden kunnen dat nu eens echt niet geloven dat dit allemaal zo is en om dan toch maar een reden te geven halen ze er steeds die armoede bij,ts.

Men mag mij eens zeggen wat dat nog mee armoede te maken heeft?

Ik heb al in andere topic uitgelegd dat mijn ouders al helemaal geen racisten of wat dan ook zijn(hebben al altijd cd&v gestemd).
Toch,zovele jaren geleden ook al ging mijn ma met mijn veel jongere broer naar de warande en waar mijn ma zelf zegde;de helft van de mensen die er waren waren vreemden.
Als je vroeger 50 allochtonen had op bv 500 man dan heb je ernu op een goeie dag 250 van de 500.

Het is dus toch wel zeer opvallend;opeens komen er op korte tijd heel wat allochtonen bij en zijn er veel meer incidenten.
Oud 2 februari 2007, 01:56   #355
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

moet de titel eigenlijk niet zijn "de zwarte schapen..."?

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 01:58   #356
neutraalzwitserland
Schepen

neutraalzwitserland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad maar das typisch voor mensen die vb haten.Ze vinden het dan wel idd zoals je zelf zegt helemaal niet erg dat een mens als den joey en de moor door toedoen van allochtonen het leven laten,dan gaan ze heel vlug allerlei zaken gaan noemen om toch maar alles mooi te gaan minimaliseren want ey,geen slecht woord over die lieverdjes die onze mensen doden.
Vindt je dan niet dat er een verschil is tussen tegen criminaliteit zijn en tegen allochtonen zijn?
neutraalzwitserland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 02:01   #357
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

straf dat een topic over racisme ten opzichte van een zwarte Belg plots uitdraait op een scheldtirade tegen moslims en allochtone jongeren. Het een heeft niets met het andere te maken en je kan de beslissing van die koppels toch niet verklaren uit het feit dat er in de Ster onnozele pubers u het leven lastig maken?

Het verband ontgaat me.

Maar moeten we het in plaats van over de "zwarte schepen" eigenlijk niet hebben over de "zwarte schapen"?

En verder over zij die willen trouwen: afscHUWELIJK TROUWma

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 2 februari 2007 om 02:02.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 05:10   #358
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik geloof er geen bal van.

Ik spreek me dan ook niet uit over de situatie zonder beide partijen gehoord te hebben. Dat de media eenzijdig bericht, is bij deze dan ook weer mooi geïllustreerd.

Paulus.
Omdat JIJ het niet gelooft illustreert dit dat de media eenzijdig berichten.

het illustreert eerder dat jij eenzijdig leest.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 05:58   #359
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dogbert Bekijk bericht

VB-ers?

Bron?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 06:05   #360
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat JIJ het niet gelooft illustreert dit dat de media eenzijdig berichten.

het illustreert eerder dat jij eenzijdig leest.
Neen. Niet omdat ik het niet geloof maar omdat ze de desbetreffende koppels niet aan het woord laten komen. Ze zeggen zelfs niet eens dat ze dat niet willen. Ze laten enkel het gemeentebestuur hun verhaal doen.

En daarom is het een éénzijdig verhaal.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be