Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 februari 2007, 08:38   #12341
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Ik zie hier enkel dat er veel druk op het gebouw staat.
Dit is wat NIST zegt over die squibs. Een totaal generieke verklaring die bij nadere analyse geen stand houdt:
Citaat:
NIST's final Report on the Twin Towers mentions the piston theory to attempt to explain away the ejections:

The falling mass of the building compressed the air ahead of it, much like the action of a piston, forcing material, such as smoke and debris, out the windows as seen in several videos. There are several problems with this explanation, which we designate the piston theory.
  • The squibs contain thick dust of a light color, apparently from crushed concrete and gypsum. But these materials would not have been crushed until the pancaking floors above impacted the floor emitting the squib. Thus the dust would not be produced until the air was already squeezed out, so there was no source of the dust for the squib.
  • The squibs emerge from the facade 10 to 20 floors below the exploding rubble cloud inside of which the tower is disintegrating. The thick clouds appear to contain the pulverized concerete of the floor slabs, which was the only concrete component of the tower. But the piston theory requires that the floors have already pancaked down to the level of the squib, making them unavailable for the production of the concrete dust more than 10 floors above.
  • The piston theory requires a rather orderly pancaking of the floor diaphragms within the intact sleeve of the perimeter wall. Such a process should have left a stack of floor diaphragms at the tower's base at the end of the collapse. But there was no such stack. In fact, it is difficult to find recognizable pieces of floor slabs of any size in Ground Zero photographs.
  • The North Tower exhibits three distinct sets of squibs at different elevations of the building. Each set is visible as two distinct squibs on the same floor, one emerging from about the horizontal center of each of the tower's two visible faces. This pattern is is far too focused and symmetric to be explained by the piston theory, which would produce similar pressures across each floor and over successive floors.
  • The pancaking of floors within the perimeter wall would have created underpressures in the region above the top pancaking floor. But we seen no evidence of dust being sucked back into the tower.

Laatst gewijzigd door exodus : 1 februari 2007 om 08:41.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 08:46   #12342
exodus

Standaard

Alternatieve 9/11 en NWO docu's krijgen steeds meer bekendheid. Er zijn nu minstens 4 films in de top 100, waaronder de excellente terrorstorm van Alex Jones, en Aaron Russo's from freedom to fascism. (Zie zijn verklaringen over Rockefeller in een eerdere post hier).

Dit toont aan dat mensen geinteresseerd zijn in deze feiten, en dat bewustzijn van 9/11 inside job en de NWO aan het groeien is. Deze films worden bekeken door miljoenen.

Citaat:
Truth Videos Surge Into Google Top 100; Terror Storm at Number 11

Prison Planet
Wednesday, January 31, 2007

A wave of 9/11 truth and other alternative documentaries have suddenly surged up the Google Video rankings, with three "conspiracy" videos in the top eleven alone, including Alex Jones' Terror Storm.

Loose Change is at number three and Aaron Russo's America From Freedom to Fascism at number four.
9/11 Mysteries sits at number fifteen.

Please send this link out to all your friends and e mail lists and help push Terror Storm even further up the charts.

http://video.google.com/videoplay?docid=-7516705476148472744
Having so many activist documentaries in the higher echelons of the Google top 100 ensures that new people who have not previously encountered this kind of information will become exposed to the truth.

We can provide a fresh outreach to millions more around the world but only with your help. Please help circulate the Terror Storm link and the other great films via Google Video.
Oud 1 februari 2007, 08:51   #12343
exodus

Standaard

Oud 1 februari 2007, 09:08   #12344
exodus

Standaard

Een stukje, dat keer op keer bevestigd wordt:

Citaat:
De tactiek om het geheim, geheim te houden

De geest kan dat verbergen. Als in een Orwelliaanse twist werd ontdekt - uit psychologische verrichtingen tijdens de tweede wereldoorlog - dat als je een leugen maar genoeg vertelt, en speciaal als dat gedaan wordt door gerespecteerde, autoritaire figuren, de mensen het zullen geloven.
Oud 1 februari 2007, 09:22   #12345
exodus

Standaard

Hieronder een krantenartikel van het nieuwsblad (Nederland) uit 1976. Het gaat over een UFO sighting. Dit soort sighting gebeurde en gebeurt nog overal ter wereld.
Citaat:

(ANP) - Tientallen mensen, onder wie politie en militairen uit de omgeving van Enschede en Arnhem, hebben in de kerstnacht (van vrijdag op zaterdag) zeker twee vliegende voorwerpen gesignaleerd. Deze voorwerpen straalden groen licht uit.

De eerste waarneming werd gedaan door de luchtmachtbewakingsdienst op de vliegbasis Deelen. Vanaf de verkeerstoren zagen leden van deze bewakingsdienst de voorwerpen zich steeds verplaatsen en weer terugkeren naar de plaats waar zij het eerst werden waargenomen. De UFO's (niet geïdentificeerde vliegende objecten) hingen dan opeens weer roerloos en geluidloos boven de basis.

Ook de Marechaussee, de Arnhemse politie en ettelijke burgers uit Arnhem en Enschede zagen de UFO's met eigen ogen. Het verschijnsel deed zich voor tussen twee en vier uur 's nachts.

Het gealarmeerde radarwezen heeft niets op de schermen kunnen vinden. De Marechaussee en de Dienst Luchtvaart van de Rijkspolitie op Schiphol zetten het onderzoek naar dit onverklaarbare verschijnsel voort. UFO's zijn in ons land weinig gesignaleerd.

Bron: Nieuwsblad van het Noorden, maandag 27 december 1976, 89ste jaargang nr. 304

Een kopie van dit krantartikel is bij de redactie aanwezig.

Laatst gewijzigd door exodus : 1 februari 2007 om 09:22.
Oud 1 februari 2007, 16:46   #12346
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
oh het is niet Bush die de dader is? Wie dan? De NWO? Zijn dat dezelfde van area 51?

Ik ben dol op conspiracytheorietjes en ik hou ook van de X Files, maar het ligt er allemaal iets te dik op. Het trekt echt veel te hard op roswell al die zever.

Of geloven jullie nog in roswell?
"Geloven" in roswell?

Geloof jij in wachtebeke?

Een tip voor discussies in de toekomst, niet beginnen met "ik weet niet veel van de feiten" om dan vervolgens je ontbrekende gevoel voor humor de brokken te laten lijmen.

Idioot.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 19:16   #12347
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Nwo'ers aller landen verenigt u!!!

Luister nu naar Radio1.

Daar is momenteel een gastprogramma gaande van de Belgisch-Joodse gemeenschap met niemand minder dan de heer Rothschild.

Misschien zegt hij wel iets dat - weliswaar uit de context getrokken - door jullie kan worden gebruikt ter onderbouwing van enige fantastische hypothesen. Misschien in zijn muziekkeuze?

Laatst gewijzigd door La Chunga : 1 februari 2007 om 19:17.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 19:19   #12348
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Nwo'ers aller landen verenigt u!!!

Luister nu naar Radio1.

Daar is momenteel een gastprogramma gaande van de Belgisch-Joodse gemeenschap met niemand minder dan de heer Rothschild.

Misschien zegt hij wel iets dat - weliswaar uit de context getrokken - door jullie kan worden gebruikt ter onderbouwing van enige fantastische hypothesen. Misschien in zijn muziekkeuze?

Ik hoor klassieke muziek.

Ah, nu hoor ik het. Interessant.

Laatst gewijzigd door Antoon : 1 februari 2007 om 19:21.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 13:05   #12349
exodus

Standaard

Nog meer informatie over de ufo die boven de Chicago O'Hare airport door velen gezien is.

Citaat:
Wat is er vreemd aan de ufo boven O'Hare airport?The Federal Aviation Administration zegt: het moet wel een vreemd weer fenomeen zijn geweest, en United Airlines ontkent alle verhalen over de zaak. Maar sinds het voorval wat twee maanden geleden is gebeurt, dat er een onbekend voorwerp te zien is geweest boven het vliegveld roept het nog steeds veel vragen op bij iedereen over wat er nu werkelijk is gezien.

Een groot aantal medewerkers van United Airlines zweert dat ze op 7 november 2006 een ufo hebben gezien boven het vliegveld. Zie vorig artikel

Het mag dan als een mooie hoax klinken, maar de United medewerkers, waaronder ook een aantal piloten, zeggen toch echt dat ze allemaal dezelfde ufo hebben gezien en dat hun waarneming wordt genegeerd. FAA heeft beloofd om het te onderzoeken, maar het was The Chicago Tribune die het verhaal naar buiten bracht door een aantal getuigen te interviewen.

Peter Davenport, het hoofd van het National UFO Reporting Center heeft dit naar buiten gespeeld. Hij heeft ook veel te vertellen over het feit hoe dit incident wordt afgehandeld.

Peter Davenport sprak met Jessica Bennett van NEWSWEEK.

Een korte samenvatting van het verhaal
Op 12 en 13 november hebben wij bij het National UFO Reporting Center de melding vrijgegeven door het op onze website te plaatsen. Wat ik heel vreemd vond is dat er weinig aandacht aan gegeven werd. Ik denk wel dat de waarneming gemeld is in een briefing aan de president die hij elke ochtend leest. Het is tenslotte een melding boven een van de belangrijkste vliegvelden van Amerika. Ik denk ook dat het op 8 november al gemeld is, een dag na de melding. Het is pas raar als dit niet aan de president gemeld wordt.

En waarom houden ze in het Witte huis deze informatie voor de burger geheim? Voor deze vraag zul je meteen naar de regering moeten of naar de staf van United Airlines. Ik heb er helaas geen antwoord op. Ik ben wel geschokt op hun reactie na aanleiding van dit voorval. Maar het is voor ons een normale reactie van de regering, want dit maken we al 59 jaren mee. We gaan dan meteen even 59 jaren terug in de tijd. Het zorgde voor een schok binnen de pers. Het was 24 juni 1947, in de staat van Washington. Het was Mr. Arnold Kenneth, die zag een aantal schijfvormige ufo's boven Cascade Mountains, dichtbij Mount Rainier. Dat was de dag dat flying saucer is opgenomen in onze taal.

Toch zijn er nog steeds mensen die zeker weten dat het allemaal te verklaren is en absoluut niet in ufo's geloven. Dat hoor ik al mijn hele leven en kan daar inmiddels ook goed mee omgaan. Wat ik ook zeg ze zullen het blijven ontkennen, het enige dat ik ze kan geven is informatie over ufo's. Deze mensen kun je niet overtuigen, ze weten wat kan en wat niet kan en daarmee is het voor hun klaar.

Even terug komend op het verhaal van de ufo boven O"Hare. Ik heb met mensen gesproken die al hun hele leven lang op het vliegveld werken en nog nooit iets bijzonders hebben gezien. Dat is voor mij een betrouwbare bron. Ze zijn bekend met vliegtuigen, weer fenomenen. De FAA en United Airlines hebben samen een standpunt ingenomen, of het is niet gebeurt of het was een weer fenomeen. De infomatie die ik heb geeft duidelijk aan dat het geen weerfenomeen is en ook geen militair vliegtuig. Dat is mijn standpunt. Mijn idee is, geef de mensen de juiste en eerlijke informatie over dit soort zaken. In verschillende gevallen voel ik mij meer een advocaat die zegt dat we frequent bezocht worden door buitenaardsen en dat we ufo's zien. Ik moet altijd mijzelf verdedigen. Als mijn theorieen kloppen, is de regering zeker al een lange tijd op de hoogte van deze bezoeken. En dat delen ze niet met de wereld. Ik geloof ook zeker dat ze daarin fout zijn.

En wat is een ufo? De definitie van een ufo is dat het een object is die kenmerken vertonen die niet door een mens gemaakt kan zijn. Ufo's zijn er al zo lang, we hebben materiaal van de jaren 30, van 1890 en van 1860. Er zijn zelfs oude rapporten uit het oud Egypte van 1770 V.CHR. Het kon toen nog niet zijn dat de VS Experimenteert met vliegtuigen. Het object bij O"Hare vloog zo snel weg dat het voor mensen ogen bijna niet te volgen was en niemand kon vertellen op welke manier het voortbewoog. Dat kan niet iets zijn geweest wat met mensenhanden gemaakt is.

De mensen denken dat UFO"s vreemd zijn. Maar naar mijn mening, is de reactie van de Amerikaanse pers op het fenomeen UFO nog vreemder, zij hebben geen interesse om iets wat het grootste wetenschappelijk onderzoek alle tijden kan worden, verder te onderzoeken. Ze denken waarschijnlijk dat wij alleen in deze melkweg zijn. Ik en nog duizenden andere mensen hebben een voordeel. Wij denken allemaal van niet.

Laatst gewijzigd door exodus : 2 februari 2007 om 13:06.
Oud 2 februari 2007, 17:38   #12350
exodus

Standaard

De EU wil de vrije meningsuiting nog verder beknotten en controle verder uitbreiden. Ze stellen nu een genocide-ontkennings wet voor..

Citaat:
EU plans far-reaching 'genocide denial' law

Bruno Waterfield
London Telegraph
Friday, February 2, 2007

People who question the official history of recent conflicts in Africa and the Balkans could be jailed for up to three years for "genocide denial", under proposed EU legislation.

Germany, current holder of the EU's rotating presidency, will table new legislation to outlaw "racism and xenophobia" this spring.
Included in the draft EU directive are plans to outlaw Holocaust denial, creating an offence that does not exist in British law.

But the proposals, seen by The Daily Telegraph, go much further and would criminalise those who question the extent of war crimes that have taken place in the past 20 years.
Oud 2 februari 2007, 18:43   #12351
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ah, nu hoor ik het. Interessant.
Idijood.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2007, 13:12   #12352
exodus

Standaard

Wel wel wel...

Citaat:
Texas Requires Cancer Vaccine for Girls

LIZ AUSTIN PETERSON
Associated Press
Friday, February 2, 2007

AUSTIN (AP) -- Gov. Rick Perry ordered Friday that schoolgirls in Texas must be vaccinated against the sexually transmitted virus that causes cervical cancer, making Texas the first state to require the shots.
The girls will have to get Merck & Co.'s new vaccine against strains of the human papillomavirus, or HPV, that are responsible for most cases of cervical cancer.

Merck is bankrolling efforts to pass laws in state legislatures across the country mandating it Gardasil vaccine for girls as young as 11 or 12. It doubled its lobbying budget in Texas and has funneled money through Women in Government, an advocacy group made up of female state legislators around the country.
Oud 3 februari 2007, 13:29   #12353
Heftruck

Standaard

Uit hetzelfde artikel:

Citaat:
The New Jersey-based drug company could generate billions in sales if Gardasil _ at $360 for the three-shot regimen _ were made mandatory across the country. Most insurance companies now cover the vaccine, which has been shown to have no serious side effects.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2007, 02:39   #12354
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Een lijst van alle eretekens en ordelidmaatschappen etc. van de queen zie je hier: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...United_Kingdom

Benieuwd indien je het lidmaatschap bij de Maltezer Orde eruit kan halen.
Uit de link:
Order of the Hospital of St John of Jerusalem Dame Grand Cross

The Sovereign Military Hospitaller Order of St. John of Jerusalem of Rhodes and of Malta (abbreviated SMOM) is considered to be the main successor to this tradition. The Order of the Dames of Malta is the female auxiliary to the Knights.

Wat is het verschil precies tussen Order of the Hospital of St John of Jerusalem en Sovereign Military Hospitaller Order of St. John of Jerusalem of Rhodes and of Malta (abbreviated SMOM) ? Enige verwarring lijkt me niet iets om iemand kwaad te nemen in dit geval.

Je zei dat de foto vervalst was:

Citaat:
De foto van de koningin van Engeland is zo fake als maar kan zijn:
-bekijk de onduidelijkheid
-maar vooral: bekijk het kruis nog eens goed en probeer eens het gewicht van dat ding in te schatten.
Dat is niet zo. De foto is niet vervalst. Kijk hier maar eens op deze link, de officiële site van de Order of the Hospital of St John of Jerusalem. De foto staat erop. (klik op het kruis).
http://www.saintjohn.org/

Hier de foto waarover het ging vanop p. 543.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 4 februari 2007 om 02:52.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2007, 03:03   #12355
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Uit de link:
Order of the Hospital of St John of Jerusalem Dame Grand Cross

The Sovereign Military Hospitaller Order of St. John of Jerusalem of Rhodes and of Malta (abbreviated SMOM) is considered to be the main successor to this tradition. The Order of the Dames of Malta is the female auxiliary to the Knights.

Wat is het verschil precies tussen Order of the Hospital of St John of Jerusalem en Sovereign Military Hospitaller Order of St. John of Jerusalem of Rhodes and of Malta (abbreviated SMOM) ? Enige verwarring lijkt me niet iets om iemand kwaad te nemen in dit geval.

Je zei dat de foto vervalst was:

Dat is niet zo. De foto is niet vervalst. Kijk hier maar eens op deze link, de officiële site van de Order of the Hospital of St John of Jerusalem. De foto staat erop. (klik op het kruis).
http://www.saintjohn.org/

Hier de foto waarover het ging vanop p. 543.
A nice one Lex, very nice!!

ps: pas op met paginavermelding, het hangt namelijk af van de instellingen, ik zit nog maar aan pagina (412), misschien beter post n° vermelden
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2007, 03:14   #12356
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
ps: pas op met paginavermelding, het hangt namelijk af van de instellingen, ik zit nog maar aan pagina (412), misschien beter post n° vermelden
Jep, das waar.
Het is de foto van post 10848.

Misschien nog even toevoegen dat "de officiële site" in mijn vorige post op deze draad "een officiële site" moet zijn.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 4 februari 2007 om 03:19.
Oud 4 februari 2007, 03:32   #12357
Jan Dupont
Vreemdeling

Jan Dupont's schermafbeelding

Standaard

Vanavond tot nu deze draad doorgelezen. Ik wist daar allemaal niet veel van. Ik denk ook wel dat er achter de schermen veel bekokstoofd wordt. Zijn er geen boeken of website die overzichtelijk alles zo wat weergeven.
Van die 11 september geloof ik ook niet veel. Misschien ook leestips?
Jan Dupont is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2007, 03:37   #12358
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Dupont Bekijk bericht
Vanavond tot nu deze draad doorgelezen. Ik wist daar allemaal niet veel van. Ik denk ook wel dat er achter de schermen veel bekokstoofd wordt. Zijn er geen boeken of website die overzichtelijk alles zo wat weergeven.
Welkom Jan en chapeau voor de leesprestaties.

Waarover specifiek zoek je sites of boeken want er zijn er ontelbaar veel ... een kleintje om te starten misschien ... hier een aantal heel interessante filmpjes
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2007, 03:37   #12359
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik denk dat je beter de verschillende facetten apart onder de loup neemt om zo een globaal beeld te vormen. Er is een kleine elite die de wereld in de richting van een globale cashless police state tracht te sturen...en er gebeurt heel veel op hoog niveau dat het daglicht niet mag zien. Het is mijns inziens zelfs een soort logische evolutie. Wees wel altijd kritisch naar je bronnen toe, want ook bij mensen die aanvankelijk enkel om de waarheid geven corrumpeert macht en geld soms spijtiggenoeg. Zelf ben ik ook al op veel moeten terugkomen en heb ik me al meermaals bedrogen gevoeld door de zogenaamde "truthsayers"...
Er zijn wel een aantal goede docu's te bekijken over specifieke onderwerpen. Over het geheel minder vind ik persoonlijk.
Als je een mening wil of raad of zo mag je altijd vragen.
Waar wil je beginnen?

Citaat:
Van het officiele Al-Qaeda handelde alleen verhaal? Of van de inside job theorie?

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 4 februari 2007 om 03:50.
Oud 4 februari 2007, 03:40   #12360
Jan Dupont
Vreemdeling

Jan Dupont's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Welkom Jan en chapeau voor de leesprestaties.

Waarover specifiek zoek je sites of boeken want er zijn er ontelbaar veel ... een kleintje om te starten misschien ... hier een aantal heel interessante filmpjes
Ik heb niet alles gelezen maar veel toch.
Gewoon over wie er nu NWO is. Maar niet te veel wetenschappelijk want daar ken ik niets van.
Die Bilderberg-groep denk ik is belangrijk tegenwoordig. Geen gewoon vriendenklupje.
Jan Dupont is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be