![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1021 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee hoor, lees eens wat er staat: ik zei alleen dat ik niet akkoord was met jouw volgende stelling:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1022 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1023 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bedoel je dat we niet meer tegen extreem-rechts mogen zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1024 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1025 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1026 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is een hypothetisch veroordelen. We weten immers helemaal niet of zo'n geval zich heeft voorgedaan. Het lijkt dus op politieke masturbatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1027 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor u is niks een probleem, dat is nu net het probleem.
![]() |
#1028 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1029 |
|
![]() Dat willen sommigen zonder enige concrete aanwijzing althans doen geloven... Compleet negerend dat dit niets verandert aan de grond van de zaak: het is en blijft plat racisme. En daar gaat het om. En om één of andere reden zijn er hier velen te vinden die dat nog goedpraten ook. Toevallig met bepaalde politieke voorkeuren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest is redelijk ![]()
![]() |
![]() |
#1031 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoals de weldenkende goegemeente ons zonder enige concrete aanwijzing wil doen geloven dat de koppels daartoe aangezet zijn door de propaganda van een bepaalde partij. Als de burgemeester dat zonder enige concrete aanwijzing doet, moet het niet verwonderen dat mindere goden zonder enige concrete aanwijzingen proberen terug te slaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1032 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is jammer, want het is dood. Het brengt niets op, en het helpt Vlaanderen niet vooruit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 | |
|
![]() Citaat:
1) zij die zo'n zaken perfect normaal vinden 2) zij die het alsnog in de schoenen van allochtonen proberen te schuiven 3) zij die ontkennen dat het is gebeurd Eigenlijk best wel hilarisch! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1034 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je bent nog een categorie vergeten (en zelfs sommige linksen maken er deel van uit): 4) zij die vinden dat je pas ten gronde kan oordelen nadat je alle feiten kent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog niemand iets zien goedpraten. Iedereen is ervan overtuigd dat de racistische trouwlustigen onnozel dan wel dom of achterlijk zijn.
Maar ik vraag me dus af of De Morgen éénzelfde artikel zou gekopt hebben en of Willockx éénzelfde reactie had gehad indien de titel luidde: "Zwarte koppels willen niet gehuwd worden door blanke schepen." Enkel Wouter reageert correct. Net zoals de blanke schepen in voorkomend geval zou zeggen: "dat moeten zij dan maar weten, ofwel trouwen ze, ofwel trouwen ze niet, ofwel verhuizen ze". Eénzelfde houding zou ook moeten worden aangenomen in geval van "ik wiel giene mannelijke dokter aan main vra"---> ofwel worden ze geholpen door de arts van dienst, ofwel gaan ze terug naar huis, ofwel zoeken ze een andere kliniek. Maar op de één of andere manier blijkt daar geen bespreekbaar probleem te zitten, géén VB beschimpingen en geen Jozef die de situatie schandalig vindt. Ineengemepte verplegers in klinieken zijn zelfs geen fait-divers..... maar owee als er een onbeleefde klant in het restaurant terechtkomt! D�*t moet worden beboet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#1036 |
|
![]() Het is de schuld van het Vlaams Belang.
Vwalla, 52 pagina's samengevat.
![]() |
#1037 |
|
![]() Weigeren te trouwen omwille van de huidskleur van de schepen is plat racisme. Veel meer feiten heb je daar echt niet voor nodig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1038 |
|
![]() Ik denk dat die burgemeester verkeerd bezig is, met het de wereld in sturen van een onvolledig bericht. Dan was geheel zwijgen beter geweest. Zoals het nu staat, moet en zal de waarheid boven water komen.
![]() |
#1039 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1040 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sjeesj is het nu echt zo moeilijk om toe te geven dat er in Sint-Niklaas 3 Vlaamse racisten wonen?
Misschien moet we ons gewoon blij maken dat die 197 andere koppels het niet erg vonden om voor een neger te gaan staan. Eigenlijk is dat nog een redelijk goede score! Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 4 februari 2007 om 15:11. |
![]() |
![]() |